Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk at vi taper 1-0 når vi styrer kampen såpass som vi gjør. Det positive i går, syns jeg, var at Perkins hadde en bra dag og ser ut til å bli bedre og bedre. Så jeg har fortsatt trua.

 

Og når det gjelder han som måtte feire 17.mai i Bergen, så fortjener han ikke bedre når han oppfører seg så idiot. :p

Lenke til kommentar
Typisk at vi taper 1-0 når vi styrer kampen såpass som vi gjør. Det positive i går, syns jeg, var at Perkins hadde en bra dag og ser ut til å bli bedre og bedre. Så jeg har fortsatt trua.

 

Og når det gjelder han som måtte feire 17.mai i Bergen, så fortjener han ikke bedre når han oppfører seg så idiot. :p

 

Surt tap, men til tider synes jeg Enga spilte veldig bra, og det lover bra for fremtiden. Tror det kanskje vil være for mye å håpe på at vi skal ta gullet i år, men neste år tror jeg sjansene er gode. Enga har absolutt noe på gang.

Lenke til kommentar

Helt enig. Har ingen enorme forventninger til gull i år, og det burde ingen andre ha heller. Det er såpass mye nytt i Vif, som må få tid til å sette seg. Men når det endelig gjør det så kan vi bli et meeeget bra lag, som absolutt vil være en kandidat til gullet. Dette syns jeg vi har sett tendenser til allerede i år. Det var mye prat på forhånd om laget til Martin Andresen kom til å innfri forventningene eller skuffe, men jeg syns vi har gjort det ganske bra. Selv om vi har noen sure tap bak oss så føler jeg laget har blitt både friskere og mer underholdende å se på. :)

Lenke til kommentar
Fy faen, hvis dem skal vinne med at dem fikk det flaksemålet så går jeg å henger meg. Ikke fortjent, Brann ble så jævlig eid i 1omg.

 

Vi vant med et flaksemål. Står lovnaden fortsatt? :p

 

Kamp som bølget frem og tilbake, men må si at Brann sett under ett fortjente å vinne (nå skal jeg ikke påberope meg å være veldig objektiv dog).

Lenke til kommentar
Vi vant med et flaksemål. Står lovnaden fortsatt? :p

 

Kamp som bølget frem og tilbake, men må si at Brann sett under ett fortjente å vinne (nå skal jeg ikke påberope meg å være veldig objektiv dog).

Hehe det er ikke Tv2 heller, men til og med de er uenig med deg :p

Syns VIF overall var bedre enn Brann selv om det var meget gjent.

Det var en av de beste tippeligakampene jeg har sett i år!

Lenke til kommentar
Thommasens utvisning ødela alt! Martin satset hardt på en helt ny formasjon (4-5-2), og den funka dritbra! vif fortjente 3-4 mål! All ære til trener-martin og Perkins som spilte dritbra!

 

En kamp vi fortjente å vinne.

 

Dere spilte med 12 mann på banen altså?

 

Hadde dere vunnet ville det ikke være ufortjent, dere spilte fin fotball og klarte å skape STOR trøbbel for Brann- midtbanen i første omgang. Men Brann hadde virkelig mange sjanser de også, spesielt i andre omgang, både før og etter Thommasen fikk en utvisning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...