Raste Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Fy faen, Stine slutt å vær negativ. For da skjer det som du sier å! Faen fitteballesuger, kom igjen enga. La det stå minst 1-1 når det har gått 90 min. Edit: ikke noe frekt Stine. Men du er alltid så negativ Endret 16. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 He he, du kan ikke skylde på meg når jeg har rett. Visste jo målet kom, de jagde og jagde, så ble vi 10 mann. Synd ikke en av sjansene våre gikk inn i 1. omgang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Neida. Selfølgelig skylder jeg ikke på deg. Men du er alltid så negativ, ikke rart at det ikke går veien for da Positiv Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg var egentlig veldig positiv mot Molde, så hvordan det gikk. Perkins har vært god i dag, det er veldig positivt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Det som er negativt er at Brann får flaksemål! Hater han Helstad så jævlig, hold deg i underbuksene dine istedenfor fotballen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Vet! Drittmål. Vi hatt megasjanser og treffer ikke.. BAH!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Fy faen, hvis dem skal vinne med at dem fikk det flaksemålet så går jeg å henger meg. Ikke fortjent, Brann ble så jævlig eid i 1omg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Kom igjen. Kjempe siste minuttene og denne cornern! Endret 16. mai 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Brann er en drittklubb. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jaja, dårlig kamp dette. Dårlig at vi ikke setter sjansene. Men la oss legge dette bak oss, det er tross alt 17.mai i morgen! Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jaja, dårlig kamp dette. Dårlig at vi ikke setter sjansene. Men la oss legge dette bak oss, det er tross alt 17.mai i morgen! Det er ikke lov til og bane her Rasta, Brann vant! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Synes synd på dere idag (ok, godter meg litt, hevn for i fjor) for Brann har ikke formen og ble rett og slett eid. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Helstad sier de hadde god kontroll bakover. Right. Bare flaks og uflaks for oss at vi ikke putta 1-2-3 mål. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Helstad sier de hadde god kontroll bakover. Right. Bare flaks og uflaks for oss at vi ikke putta 1-2-3 mål. I første omgang fungerte 3-5-2 formasjonen deres utmerket. Og ja, et par lange tær og treverket hindrer dere i å få en-to scoringer i første omgang. Dog falt dere bakpå i andre omgang, og ble kjørt over av Brann. Det virker som om vi mangler noe framover i år, men vi hadde FLERE sjangser som var like store/større enn de dere hadde i første omgang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Noen som vet om Vif går i tog i dag? Som de gjør i Bergen og Tr.heim? Kanskje litt teit å putte de bakerst i barnetoget Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Synes Perkins var veldig variabel i går også. Han hadde riktignok noen bra matchredninger, men ga også noen alt for enkle og farlige returer. På stillingen 1-0, ga han en bl.a. en sinnsyk farlig retur i beina på Helstad som nesten endte med mål, men som Perkins til slutt klarte å avverge. Den siste inngripenen der var selvsagt bra, men sjansen som oppstod var det han selv om forårsaket. I mine øyne er Arason/Perkins-saken kanskje den største tabben som har skjedd i enga. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Sæternes burde bli benket neste kamp. Syns også Moa burde det, syns han ikke har vært så kjempe god etter RBK kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå