Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 FÅ ARASON TILBAKE! Dummeste valget har gjort på flere år er å ikke gi ny kontrakt til han. Perkins driver å bare tuller ser det ut som. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Troy er ikke helt stabil.Enig, kjeeeeeeeedelig kamp.. Filer litt negler Helt fra første stund har jeg vært i tvil om Troy Perkins.. HVER eneste kamp så løper han utenfor 16m , for å klarere ballen vekk, selvom det står 1-2 Vif spillere der... Han virker ikke helt stabil nei... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, han er alltid ute å flakser et eller annet sted i hver kamp, utrolig at vi ikke har blitt straffet mer for det, men det kommer nok. Kommer sikkert til å tape noen kamper pga. Perkins som flakser somewhere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Synes egentlig at Øyvind kan begynne å stå når han kommer tilbake fra meniskoperasjonen, jeg er redd han Perkins. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, han er alltid ute å flakser et eller annet sted i hver kamp, utrolig at vi ikke har blitt straffet mer for det, men det kommer nok. Kommer sikkert til å tape noen kamper pga. Perkins som flakser somewhere. Ja, det vil vel skje utover sesongen.. Synd vi ikke har Arason lenger.. Mener Vålerenga burde se seg om etter en ny keeper til sommeren.. Ta seg tid til å se etter keeper. Ikke disse stress-kjøpene.. Det blir aldri bra.. Send heller speidere ut i Europa og finn en god, stabil keeper! Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvorfor fikk ikke Arason ny kontrakt? Perkins tuller jo bare i målet... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Fordi han begynte å bli gammel, dem ville satse på en som var litt yngre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noen som har glemt å fortelle de om uttykket: de eldste er alltid best Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fordi han begynte å bli gammel, dem ville satse på en som var litt yngre. HALLO! Arason spilte drit bra i 07 sesongen, bare for de han begyner og bli gammel betyr jo ikke at de skal finne en ny og elendig keeper som Perkins... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vi skulle spilt kampen vi, Raste. Jeg er nesten sikker på at det hadde gått raskere da..... Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vi skulle spilt kampen vi, Raste. Jeg er nesten sikker på at det hadde gått raskere da..... Hvordan går kampen? Noen store sjanser? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Jepp, det er jeg å. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Enga må få inn Daniel og Moa, for å få fart på spillet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vi skulle spilt kampen vi, Raste. Jeg er nesten sikker på at det hadde gått raskere da..... Hvordan går kampen? Noen store sjanser? Nada. Vi hadde en brukbar en. Thats it. Det går kjempesakte og feilpassninger hele tiden. Ronny hadde en 2-3-4 feilpassninger i starten, men har skjerpa seg inn. Man går ikke glipp av noe hvis man ikke får sett kampen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skulle ikke vært lovlig å sende så kjedelige kamper på TV. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Det er betalingstv da. Ser du i det hele tatt på kampen? Men, ja. Kjedelig kamp. Tror nok det blir en annen kamp i 2.omg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Håper Daniel kan sette fart. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jepps, så ca en halv time. Men nå gidder jeg ikke mer. Visste ikke at et 3.divisjonslag faktigst har supportre xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå