-meg- Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 FAEN... Er forbanna, skuffa, har en enorm nedtur og ekstremt glad for at jeg ikke skal på skolen de neste dagene... Ellers veit jeg ikke hva som kan gjøres... Sparke Myhre? Eller vente litt for å se om det løsner? eller kan det hente man venter for lenge og at vi rykker ned før gutta på valle begynenr å tenke? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å sparke Myhre er en altfor lettvint løsning. Tror ikke det er der problemet ligger. Veldig lett å skylde på treneren, men spillerne må faktisk også ta et ansvar. I flere kamper i år har det virka som de ikke er så gira på å få til noe. Alt virker på en måte litt tafatt. I tillegg så mangler Vålerenga en ordentlig målfarlig spiss. Selv om vi fikk en bra plassering til slutt i fjor, så var det mye av det samme problemet da. Det har det vært siden Steffen Iversen dro. Han er en sånn type, som kan avgjøre kamper på egenhånd og scorer mye mål. Dette ser man i Rosenborg nå også, at de sliter litt når han ikke er i form. Daniel Nannskog er også et eksempel på en sånn type spiss som Vålerenga trenger. En som nesten alltid putter en gang eller to iløpet av en kamp. Sånn det er nå så har vi bare spisser som scorer nå og da. Det holder ikke. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Lange var jo på vei, 2 mål på tre kamper, så blir han benka mot lsk og lyn. Og da skal heller DFH spille, spillern som aldri scorer>.... EDIT: tar et innlegg fra "Flem" fra vpn sitt ofrum " Jeg håper virkelig Myhre mister jobben nå, dette er skandale. Klippekort på flere spillere uten form er jo helt utrolig. Freddy har heldigvis heva seg, men det tok 10 kamper og han hadde jo klippekort hele veien. Skal Jalland ha samme mulighet? Han er jo helt utenfor om dagen. Brix viste i forrige kamp at han ikke er god nok for dette nivået enda, og Myhre puttern inn fra start, og pisser på'n med å ta han ut før første omgang er ferdig. Det er SÅNN man ødelegger talenter, dette bør du vite Myhre. Muri hadde sine 2-3 bra kamper tidligere denne sesongen, og taper jo alt av hodedueller idag. Hva gjorde han riktig? Det er INGEN som tar langemann i dueller, det er innleggene i forkant som må stoppes, det klarte vi jo ikke, fortalte ikke Myhre spillerne om dette? Eller trodde han virtelig Muri ville ta han ut? Makan." Endret 23. juni 2007 av -meg- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Fy faen, så skuffende Nå er det krise i Enga. Men som sagt Lange var jo på god vei, han fungerte bra med Daniel men hvorfor i helvette blir han benket? Brix er for dårlig på det nivået. Greit at han er et talent, men er ikke god nok på det nivået. Jan Derek Sørensen var jo god i fjor, men har ikke fått spille i år nesten. Kanskje bruke han og Lange? Daniel er veldig god, men scorer alt for lite mål. Vi er gode defansivt, men alt for dårlig foran mål Tror ikke problemet ligger hos Enga's trener Petter Myhre, galt å sparke han. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Klarer ikke helt å se at er Petter Myhres feil at Vålerenga bommer på sjanser som selv en 9-åring ville plassert i nota... Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Heia Enga! Synes Vålerenga satser mye på ungespillere, nesten litt Wenger i Petter Myhre :!: De har hatt veldig uflaks i år, de skaper sjanse på sjanse, men setter dem aldri! Det var vel VG som målte at de scorer bare 0,12 % av sjansene sine, og det sier vel mye!! Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Klarer ikke helt å se at er Petter Myhres feil at Vålerenga bommer på sjanser som selv en 9-åring ville plassert i nota... 8932007[/snapback] Det er vel han som har ansvaret med å få spillerne til å gjøre det de skal gjøre i kamp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Klarer ikke helt å se at er Petter Myhres feil at Vålerenga bommer på sjanser som selv en 9-åring ville plassert i nota... 8932007[/snapback] Det er vel han som har ansvaret med å få spillerne til å gjøre det de skal gjøre i kamp. 8932551[/snapback] Likevel kan ikke alt ansvaret legges på han, så å gi han sparken er for lettvint. Spillerne er ikke roboter som han kan programmere til å gjøre som han vil. Når de er utpå banen så må de ta ansvar selv. Og Myhre skal ha skryt for at han virkelig tør å satse på unge talenter som Vif selv har dyrket frem. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Men det er Myhre sitt ansvar at de er agressive osv når de kommer på banen, og han kan jo prøve å bruke stemmen sin under en kamp... Jeg har ikke sett at han har gjort det. Veit ikke hvor lurt det er å starte med Brix tre kamper på under en uke jeg... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Noen som skal på cupkampen i dag? Håper vi kommer med noen ordentlige avsluttninger da... Endret 26. juni 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Noen som skal på cupkampen i dag?Håper vi kommer med noen ordentlige avsluttninger da... 8946381[/snapback] Jeg skal på kampen. Har sesongkort i Cola-svingen. Kan jeg kjøpe billett på Vestbredden da? Og må man være med i Klanen for å sitte på Vestbredden i dag? Tenkte jeg skulle ta med noen kompiser som ikke er med i Klanen. Et spørsmål til: Prisen er Cola: Voksen 100,- og barn 50,-. Prisen Vestbredden: Voksen 150,- barn 50,-. Jeg er 15 år, er jeg da voksen eller barn når det gjelder billettpriser? Btw: Kul ny avatar GnoMiz Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kun Gaza og Hafslund nedre som er åpne i dag... Og dette er da prisene. Cola Voksen kr 100,- Barn kr 50,- Hafslund nedre kr 150,- Barn kr 50,- Og jeg tror du er barn, tror grensa går på 16 år, men er jo bare å prøve å diskutere litt så får du sikkert komme inn for 50kr. Er jo bare dritt NøFF som får pengene i dag.... selv er jeg usikker på om jeg skal dra... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Kun Gaza og Hafslund nedre som er åpne i dag... Og dette er da prisene. Cola Voksen kr 100,- Barn kr 50,- Hafslund nedre kr 150,- Barn kr 50,- Og jeg tror du er barn, tror grensa går på 16 år, men er jo bare å prøve å diskutere litt så får du sikkert komme inn for 50kr. Er jo bare dritt NøFF som får pengene i dag.... selv er jeg usikker på om jeg skal dra... 8947337[/snapback] Da kan jeg dra med noen av mine ikke-Klanen-medlemmer av noen venner. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja du for ta dem med å dem til å "verve" seg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er du ikkje VIF-fan har du lite å bidra med i denne tråden, med mindre det er konstruktivt. Eit par innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Elendig 1. omgang av Vålerenga. Ser ut som vi ikke har lyst til å gjøre noenting. Selv om det kom et mål, var omgangen kjedelig og det kunne fort stått 1-1, eller 1-2 for den saks skyld. Den første delen av 2. omgang var det litt mer fart og trykk i. Med 2 raske mål (ikke så morsomt med Mo-mål), rødt kort til en Bjørn Audun Risøy og Mos keeper, Juho Vahla, måtte ut med hodeskade. Fikk en dårlig følelse etter Mos mål, men når de måtte sette inn sin 43 år gamle 2. keeper Thor André Olsen, var jeg ganske sikker på at vi ville få flere mål. To mål til var morsomt og jeg trur spillerne trengte det for selvtilliten sin. Er veldig skuffet over Vålerengas innsatsvilje. F.eks. en gjennombruddspasning til Daniel fredheim Holm. Han trudde det var off-side så han gadd ikke løpe etter den. Han ville ha kommet aleine mot mål, men i stedet trilla ballen over dødlinja. De gadd heller ikke å løpe like mye. Noe som ikke prega kampen men var litt kjipt gjort var at Enga-spillerne var på vei ut av banen uten å engang takke Klanen. heldigvis kom de tilbake etter piping og buing for å takke supporterne. Oppmøte på kampen sugde også helmaks. 1960 tilskuere er altfor ræva. 60 av dem var attpåtil Mo-supportere. Vi burde vært 3-4000 på denna kampen. Håper de Klanen-medlemmene som leser detta og ikke var på kampen sliter med dårlig samvittighet nå. Uansett hvordan kamp det er skal Klanen møte opp og støtte laget i vårt hjerte. Takk og lov så gjorde de få supporterne som var der jobben sin. De sang godt gjennom hele kampen. Og bidro til en masse "SKYT!"-skriking etter Mos keeperbytte. Noen andre som var på kampen i dag som vil dele noen tanker? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Synes du oppsumerer deg greit jeg... Var der selv, satt på kanten følte ikke for å synge i dag så da satt jeg meg rolig og pent på kanten av cola. Det med DHF er bare SLAPPT, men klanen sang jo LØP for enga og det er noe jeg syns man bør gjøre oftere... At noen roper skyt syns jeg bare er tull. Så mye det ble ropt i dag er bare tull og irriterende syns jeg. Spillern står med ryggen mot boksen og folk roper skyyyt... Irriternde... Trommer er for bønder, håper vif ikke godtar at folk tar med tromme inn på ullevåll.... Er så irriterende....Men tror det ikek var så mange som 60 Mo supportere... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Synes du oppsumerer deg greit jeg... Var der selv, satt på kanten følte ikke for å synge i dag så da satt jeg meg rolig og pent på kanten av cola. Det med DHF er bare SLAPPT, men klanen sang jo LØP for enga og det er noe jeg syns man bør gjøre oftere... At noen roper skyt syns jeg bare er tull. Så mye det ble ropt i dag er bare tull og irriterende syns jeg. Spillern står med ryggen mot boksen og folk roper skyyyt... Irriternde... Trommer er for bønder, håper vif ikke godtar at folk tar med tromme inn på ullevåll.... Er så irriterende....Men tror det ikek var så mange som 60 Mo supportere... 8951034[/snapback] Jeg satt midt på felt F. Der var det synging hele tida. Deilig å bli litt hes igjen. Synes "Skyt!"-ropinga bare var morsom jeg. Det ble god stemning av det og mange lo. Trommer er for bønder ja. Tviler på om Enga noen gang vil gjøre det ettersom vi synger at trommer er for bønder. Trur faktisk det var så mye som 60 folk fra Mo der. Det satt en del av dem litt høyere oppe på Hafslund-tribuna også. Så hadde de heftig tifo Et helt enhånds-flagg. Endret 26. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Men man ser mye bedre fra bredden, der jeg har sessongkort:D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har sesongkort i Cola-svingen. Det er blitt det som er "mitt" felt nå Man ser nok mye bedre fra Vestbredden, men den meste synginga er i Cola-svingen. Også har vi jo god1 utsikt til storskjermen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå