Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Fler enn meg som reagerer på 4.dommerens latterlige innsats? Vi ble snytt for en SOLEKLAR straffe, det var skikkelig hands...

 

Og er det fler enn meg som reagerer på at media blåser Martins uttalelser i sinne totalt ut av proposjoner og sammenheng? (Satt så man ser det selv, Martin bøyer seg for å plukke opp ballen, og kuken sparker den bort...)

 

Usportslig av Jonevret å sparke bort ballen, og lite voksent å lage en sak av at spilleren/Martin blir forbanna pga det. Man kan vel si at han fikk som fortjent, samtidig skal man prøve å oppføre seg ordentlig på og utenfor banen. Men hvem har ikke blitt litt het i toppen når ting har stått på spill.Det gjelder for både Enga og Molde treneren. Kan vel bare registrere at agurken kommer tidlig i år. Media har vel viktigere ting å rapportere om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir fint. :woot: Haha, 1 krone :p Men jeg gleder meg! :) Er det blitt bestemt noe annet med stadion? Tilskuer plasser og sånt?

Tror ikke de har ikke kommet så langt i prosessen ennå at de har bestemt antall plasser. Først må området omreguleres, og det er visst en omfattende prosess og vil ta litt tid. Men går alt på skinner, vil en ny stadion kanskje kunne stå ferdig i 2010-11. Da får vi den lekegrinda vi har savna i årevis :thumbup: .

Lenke til kommentar

Jeg syns egentlig det er litt kjipt at vi kanskje kan få den for 1 kr. Vi har penger nok til å betale mye mer. Det det koster tar de fra skolepengene i Oslo, noe som ikke er riktig. Vi trenger oppussing av skoler og nye skoler flere steder, og det er synd at det ikke blir noe av fordi VIF skal få tomta for 1 kroner.

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig det er litt kjipt at vi kanskje kan få den for 1 kr. Vi har penger nok til å betale mye mer. Det det koster tar de fra skolepengene i Oslo, noe som ikke er riktig. Vi trenger oppussing av skoler og nye skoler flere steder, og det er synd at det ikke blir noe av fordi VIF skal få tomta for 1 kroner.

Det blir kontorer, barnehage, hotel og stadion. Jeg ser poenget med at VIF skulle betalt mer for den, men de frister jo med å lage skøytehall og greier noe som gjør at kanskje Oslo kommunde ikke bruke så mye penger på det...

Lenke til kommentar

Vålerengas tropp mot Ørn Horten:

Troy Perkins, Kristian Krohn-Holm, Allan Jepsen, André Muri, Freddy dos Santos, Daniel Fredheim Holm, Martin Andresen, Morten Berre, Jarl André Storbæk, Bengt Sæternes, Ronny Johnsen, Mohammed Abdellaoue, Bojan Zajic, Fredrik Carlsen, Gunnar Heidar Thorvaldsson, Stian Eriksen, Bardh Shala, Christer Jensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...