ronron25 Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Fler enn meg som reagerer på 4.dommerens latterlige innsats? Vi ble snytt for en SOLEKLAR straffe, det var skikkelig hands... Og er det fler enn meg som reagerer på at media blåser Martins uttalelser i sinne totalt ut av proposjoner og sammenheng? (Satt så man ser det selv, Martin bøyer seg for å plukke opp ballen, og kuken sparker den bort...) Usportslig av Jonevret å sparke bort ballen, og lite voksent å lage en sak av at spilleren/Martin blir forbanna pga det. Man kan vel si at han fikk som fortjent, samtidig skal man prøve å oppføre seg ordentlig på og utenfor banen. Men hvem har ikke blitt litt het i toppen når ting har stått på spill.Det gjelder for både Enga og Molde treneren. Kan vel bare registrere at agurken kommer tidlig i år. Media har vel viktigere ting å rapportere om? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå blir det ny stadion på Valle og jeg spanderer den krona ! Se video: http://www.viftv.no/script/video.php?clip=...ategory=nyheter Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette blir fint. Haha, 1 krone Men jeg gleder meg! Er det blitt bestemt noe annet med stadion? Tilskuer plasser og sånt? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette blir fint. Haha, 1 krone Men jeg gleder meg! Er det blitt bestemt noe annet med stadion? Tilskuer plasser og sånt? Tror ikke de har ikke kommet så langt i prosessen ennå at de har bestemt antall plasser. Først må området omreguleres, og det er visst en omfattende prosess og vil ta litt tid. Men går alt på skinner, vil en ny stadion kanskje kunne stå ferdig i 2010-11. Da får vi den lekegrinda vi har savna i årevis . Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg syns egentlig det er litt kjipt at vi kanskje kan få den for 1 kr. Vi har penger nok til å betale mye mer. Det det koster tar de fra skolepengene i Oslo, noe som ikke er riktig. Vi trenger oppussing av skoler og nye skoler flere steder, og det er synd at det ikke blir noe av fordi VIF skal få tomta for 1 kroner. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg syns egentlig det er litt kjipt at vi kanskje kan få den for 1 kr. Vi har penger nok til å betale mye mer. Det det koster tar de fra skolepengene i Oslo, noe som ikke er riktig. Vi trenger oppussing av skoler og nye skoler flere steder, og det er synd at det ikke blir noe av fordi VIF skal få tomta for 1 kroner. Det blir kontorer, barnehage, hotel og stadion. Jeg ser poenget med at VIF skulle betalt mer for den, men de frister jo med å lage skøytehall og greier noe som gjør at kanskje Oslo kommunde ikke bruke så mye penger på det... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Da er TV2 sport i boks, og da kan jeg se cupkampen ikveld Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det er bra! Ble ikke no tur til Horten for meg allikevel Men får sett den på tv da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Håper dem stiller med sterkt lag idag, og at vi knuser Ørn Horton med to sifra tall. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vålerengas tropp mot Ørn Horten: Troy Perkins, Kristian Krohn-Holm, Allan Jepsen, André Muri, Freddy dos Santos, Daniel Fredheim Holm, Martin Andresen, Morten Berre, Jarl André Storbæk, Bengt Sæternes, Ronny Johnsen, Mohammed Abdellaoue, Bojan Zajic, Fredrik Carlsen, Gunnar Heidar Thorvaldsson, Stian Eriksen, Bardh Shala, Christer Jensen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Se her ja. Mange unggutter! Hadde vært kult om Carlsen og Shala hadde fått prøvd seg Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Se her ja. Mange unggutter! Hadde vært kult om Carlsen og Shala hadde fått prøvd seg Ja, det hadde vært morro om unggutta fikk prøve seg =) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Carlsen spiller med Zajic på midten. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Carlsen spiller med Zajic på midten. Gjør han? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Ja. Ørn Horton har hatt den største sjansen etter 5 min spill. Ronny Johnsen tar feipasninger hele tiden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Dette gikk trått. Kom så, kom så... Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvilken kanal går kampen på? (hvis den i det hele tatt blir vist på tv) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 TV2 sport. Betalings kanal som sagt! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Troy er ikke helt stabil. Enig, kjeeeeeeeedelig kamp.. Filer litt negler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå