Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, NAH. Du kan ikke dytte dette over på meg :p Jeg var faktisk ganske sikker på at vi tok denne før kampen starta, det var jo Molde liksom.. Visste det kom til å snu for Molde snart, håpa det ikke skulle komme i vår kamp. Jaja. Ny kamp 16 mai :)

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Hehe, NAH. Du kan ikke dytte dette over på meg :p Jeg var faktisk ganske sikker på at vi tok denne før kampen starta, det var jo Molde liksom.. Visste det kom til å snu for Molde snart, håpa det ikke skulle komme i vår kamp. Jaja. Ny kamp 16 mai :)

 

Nei, ny kamp 10. mai.

 

Utrolig tafatt i dag. Vi spilte uten mål og mening. Hva var det med at absolutt alle baller skulle legges høyt og i midten. Midtbanen hadde ikke struktur og mening med de gjorde. Martin burde byttet ut seg selv i dag.

 

Skuffende at det bare var 15.000 der i dag. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere sitter her og leker VG Live istedet for å være på kampen. Er dere ikke ordentlige supportere?

Lenke til kommentar
Skuffende at det bare var 15.000 der i dag. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere sitter her og leker VG Live istedet for å være på kampen. Er dere ikke ordentlige supportere?

 

Ikke alle bor i gangavstand til Ullevaal vet du. Jeg sitter langt uti skauen på Dovre, og da er det ikke å bare reise en svipptur på kamp hver helg.

 

Og selvsagt er det unnskyldning for å ikke være på kamp når man ligger hjemme og spyr. Ingen vil vel stå på stadion i den tilstanden.

Lenke til kommentar
Hehe, NAH. Du kan ikke dytte dette over på meg :p Jeg var faktisk ganske sikker på at vi tok denne før kampen starta, det var jo Molde liksom.. Visste det kom til å snu for Molde snart, håpa det ikke skulle komme i vår kamp. Jaja. Ny kamp 16 mai :)

 

Nei, ny kamp 10. mai.

Hvem har vi da? Cupkamp?

Lenke til kommentar
Skuffende at det bare var 15.000 der i dag. Det jeg ikke skjønner er hvorfor dere sitter her og leker VG Live istedet for å være på kampen. Er dere ikke ordentlige supportere?

 

Ikke alle bor i gangavstand til Ullevaal vet du. Jeg sitter langt uti skauen på Dovre, og da er det ikke å bare reise en svipptur på kamp hver helg.

 

Og selvsagt er det unnskyldning for å ikke være på kamp når man ligger hjemme og spyr. Ingen vil vel stå på stadion i den tilstanden.

Jøss, gjør du det du også. Varsle vist du skal på Enga kamp en gang i fremtiden. Jeg vet at du kjenner meg :p.

Lenke til kommentar
Jeg veit det ikke er unnskyldning nok. ;) Er ikke sikker på om jeg skal til Horten.. Blir vanskelig å komme meg dit

 

Det er ikke så vanskelig å komme seg dit. Det blir satt opp busser fra Bohemen kl. 15:30 om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Fler enn meg som reagerer på 4.dommerens latterlige innsats? Vi ble snytt for en SOLEKLAR straffe, det var skikkelig hands...

 

Og er det fler enn meg som reagerer på at media blåser Martins uttalelser i sinne totalt ut av proposjoner og sammenheng? (Satt så man ser det selv, Martin bøyer seg for å plukke opp ballen, og kuken sparker den bort...)

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...