Raste Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Joda, ble litt feil formulert der. Skrev feil Jeg mente at jeg aldri så via VG Live, da ser jeg heller via Sumo eller på TV hvis jeg ikke har anledning til å dra på selveste kampen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg ser aldri kamper via VG Live, SUMO eller TV hvis jeg ikke har tilgang til å dra på studion. Edit: Litt sen der ja Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vi møter Ørn-Horten i den 1. runden i cupen Lett match. Tidligere i år møtte juniorlaget vårt Ørn-Hortens A-lag. Det ble 5-4-seier til juniorene. Kan nevne at det bare er solgt 12.665 billetter til Molde-kampen. Det er skuffende etter forrige hjemmekamp, men jeg hadde ikke ventet noe mer. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Type: Tippeligaen, 6. serierunde. TV-kamp, TV2 Sport Lag: Vålerenga - Molde Tid: Søndag 4. mai kl. 18.00 Sted: Ullevål Stadion Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ok, takk. Søndagskamp. Da blir det nok fler billetter solgt! 1 til meg også Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ok, takk. Søndagskamp. Da blir det nok fler billetter solgt! 1 til meg også Kunne tenkt meg på den kampen jeg også, men jeg bor så langt i fra :<. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor er det da? Da ser du vel på bortekampene til enga nærme deg da? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvor er det da? Da ser du vel på bortekampene til enga nærme deg da? Jeg bor på en plass som heter Dombås. ca midt i mellom: Molde, Ålesund, Trondheim og Oslo. Så ja jeg skal se en del borte kamper . Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Slår vi Molde, eller har vi ikke landa ennå etter seieren i Stavanger? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jo, Molde slår vi. Det må vi. Molde klarer knapt score mål, og vi har hjemmebane. Det er flaut å tape mot Molde, men typisk nok om vi gjør det. Nå har vi slått to og spilt uavgjort mot ett i utgangspunktet topplag de siste tre kampene, så vi skal vel tape mot et lag som er tippa i bunnen da... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nå må vi ikke henge med hue for en seier forrige helg. Tror dette slår andre veien jeg. Mer selvtillit og er overbevist om at Martin har snakket med gutta om 2.omgangen mot Viking. Derfor er vi nok mer skjerpet i 2.omgang mot Molde Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan funker det med bilettet til Bendit? Må man ha klanskort for å få kjøpt bilettet dit? Lurer fordi jeg sitter i Elverum og skulle gjerne hatt biletter, så om min far kunne eventuelt dratt innom sjappa imorgen å snappet opp 1bilett til meg, til Bendit/Cola eller hva det heter i år :00 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Bendit nedre trenger man ikke Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jo, Molde slår vi. Det må vi. Molde klarer knapt score mål, og vi har hjemmebane. Det er flaut å tape mot Molde, men typisk nok om vi gjør det. Nå har vi slått to og spilt uavgjort mot ett i utgangspunktet topplag de siste tre kampene, så vi skal vel tape mot et lag som er tippa i bunnen da... Ugg, det er den følelsen jeg også sitter med. Kanskje jeg skal være veldig negativ igjen, så jo hvordan det gikk mot Viking Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg er ganske pessimistisk i livet generelt, men du slår meg Stine. Er du alltid sånn før kamper? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hvertfall etter hva denne tråden erfarer Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er ganske pessimistisk i livet generelt, men du slår meg Stine. Er du alltid sånn før kamper? Njæ, kommer an på hvem de spiller mot. Er det "antatt sterkere" lag er jeg det hehe. Men mot Molde er det typisk at det skal snu for Molde, for det kommer jo til å gjøre det til slutt, og kan like så godt skje mot oss. Så jeg tror jeg skal være veldig negativ. (Selv om jeg er litt positiv, for vi SKAL slå de, pinlig å tape for Molde) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg er litt redd for å tro noe mot Molde, men jeg tror det blir en bra kamp for vår del. Tipper faktisk bare 1-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå