Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fanken til syting, da. Vi vant 3-2! Fantastisk. Det hadde jeg jaggu ikke engang håpet på. Å tro at vi kunne tute og kjøre i samme tempo som i første omgang hele kampen gjennom er drøyt. Ikke rart at Enga detter nedpå i 2. omgang. Tidvis litt rusk i bakre firer, men vi har fortsatt et av de beste forsvarene i TL. Bra jobba!

Lenke til kommentar
Fanken til syting, da. Vi vant 3-2! Fantastisk. Det hadde jeg jaggu ikke engang håpet på. Å tro at vi kunne tute og kjøre i samme tempo som i første omgang hele kampen gjennom er drøyt. Ikke rart at Enga detter nedpå i 2. omgang. Tidvis litt rusk i bakre firer, men vi har fortsatt et av de beste forsvarene i TL. Bra jobba!

Bra jobba?

Greit nok at det var bra jobba, men var faen meg talentløst på slutta der!

Med Martin og Lars Iver Strand burde vi også ha den beste midtbanen i tippeligaen, men som Daniel sier "Det nytter ikke når vi ikke får tak i ballen". Og dette var i 2 omgang Martin, Lars Iver, Freddy og tidvis Kjetil W. sin skyld.

Flaks vi hadde en sterk spiss som vi kunne dra ned på slutten av kampen.

Men når det er sagt, så må jeg si at førsteomgangen, og da i allefall de første 25-30 minutttene, er noe av det beste jeg har sett enga spille!

Var en fryd for øye å se enga leke seg med en annen medalje-kandidat :)

Lenke til kommentar

Er selv Viking supporter, må gi dere cred for dei første 25 minuttene, da ble Viking rett og slett rundspilt. Tapte denne kampen her pga. dei første 25. Etter pause var det jo power-play, VIF hadde vel den til Berre og noe smårusk til.

Syntes også dere burde sende takkekort til Terje Hauge ( Man of the match? ) idag, makan til tullball skal man lete lenge etter. Gult kort for filming for KLAR forseelse og straffespark? Nei, makan.

* legger meg i skjul & skulker skolen i ei uke *

Lenke til kommentar
Er selv Viking supporter, må gi dere cred for dei første 25 minuttene, da ble Viking rett og slett rundspilt. Tapte denne kampen her pga. dei første 25. Etter pause var det jo power-play, VIF hadde vel den til Berre og noe smårusk til.

Syntes også dere burde sende takkekort til Terje Hauge ( Man of the match? ) idag, makan til tullball skal man lete lenge etter. Gult kort for filming for KLAR forseelse og straffespark? Nei, makan.

* legger meg i skjul & skulker skolen i ei uke *

Den var jo ikke KLAR da.

I allefall ikke fra dommerens synsvinkel.

Skal man begynne å dømme straffe hver gang noen faller innenfor 16-meteren og man ikke ser helt hva som skjer da eller?

Lenke til kommentar
*snip*

Den var jo ikke KLAR da.

I allefall ikke fra dommerens synsvinkel.

Skal man begynne å dømme straffe hver gang noen faller innenfor 16-meteren og man ikke ser helt hva som skjer da eller?

Haha, den var soleklar! Om du ikke klarer å se den forseelsen der så foreslår jeg at du også tar deg en tur til brilleland. Dette er noe dommeren også helt klart burde ha sett, værste av alt er jo det gule kortet for filming, håpløst.

Lenke til kommentar

Når du kommer med personangrep er det vel du som taper. Hvis du ikke har bedre argumenter mot det så foreslår jeg at ikke poster i tråden.

Soleklar er den ikke, spilleren kaster seg litt mere enn nødvendig.Er en 50 50 situasjon.

Lenke til kommentar

Faen som dere har holdt på meg VG Live her mens jeg så kampen etterfulgt av en film. Tre sider på noen timer. Det var fantastisk deilig at vi vant i dag, men andre omgangen var nesten like dårlig som sist helg. Vi må klare å holde på ballen og ta oss god tid når vi leder med så mye.

Lenke til kommentar
Når du kommer med personangrep er det vel du som taper. Hvis du ikke har bedre argumenter mot det så foreslår jeg at ikke poster i tråden.

Soleklar er den ikke, spilleren kaster seg litt mere enn nødvendig.Er en 50 50 situasjon.

Så om Ronaldo blir felt slik mot Barca på 0-0 imårra så tenker du " jaja, var jo bare en 50/50 situasjon uansett " ? Haha, klar straffespark. Selv dere kan ikke si noe imot det ;)

Men gratulerer med seieren.

Lenke til kommentar

Det var straffe. Jeg trodde også det var filming, helt til jeg så reprisen på nært hold. Det hadde ikke vært feil å dømme straffe der, men det så ut som skuespill med en gang.

Sånn bortsett fra det er det herlig å vinne i Stavanger. 2. omgang er dårlig, men vi klarer heldigvis å holde unna, selv om det bare var såvidt.

gleder meg til Ullevål neste helg. :)

Lenke til kommentar
Haha, den var soleklar! Om du ikke klarer å se den forseelsen der så foreslår jeg at du også tar deg en tur til brilleland. Dette er noe dommeren også helt klart burde ha sett, værste av alt er jo det gule kortet for filming, håpløst.

Neida, den straffen var ikke soleklar. Når man ser den første gangen så ser det faktisk ut som om Velicka snubler i egne bein. Man må faktisk se reprisen i sakte film og situasjonen zoomet inn for å få totalt overblikk over den. At dommeren ikke ser det syns jeg ikke er så rart, og han sier det jo rett ut "jeg ser den ikke og stoler på linjedommeren". Når linjemannen ikke signaliserer for noe, og Velicka faller i tillegg litt teatralsk så skjønner jeg godt at han får gult kort.

Jeg ser aldri kamper via VG Live, SUMO eller TV hvis jeg ikke har tilgang til å dra på studion.

Hæ? Så hvis det er en match du ikke har anledning til å dra på så gidder du ikke å se den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...