Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper en ny stadion vil stå klar i 2011. Hvorfor i Bjørvika? Valle er ideelt

 

Valle er en fin beliggenhet, men Bjørvika er hakket bedre pga, nærheten til fjorden, Operaen ligger i nærheten og Bjørvika er et mer spennende område. Vi kunne fått Operaen i den ene enden og middelalder museet i den andre, med Vålerenga Stadion omtrent i midten. Perfekt spør du meg. Og så ligger det mer sentralt. Men jeg nøyer meg med en ny stadion på Valle 2011 :thumbup: . Kommunen må få ut fing...NÅ!

 

Valle er jo det perfekte stedet. Det ligger midt i hjertet av Vålerenga-land og treningsfeltet er rett ved siden av. Det er også ekstremt sentralt siden t-banen, flybussen og mange andre busser stopper på Helsfyr. Ring 3 og E6 krysser også hverandre i det området.

Lenke til kommentar

Hvem vil folket se på banen i morra?

Jævlig spent på kampen!

 

Viking har et temmelig robust midtforsvar som Tromsø fikk merke forrige kamp. Derfor tror jeg det kan være smart å starte med Sæternes. Han er også en type som kan gi mye rom til en scoringskåt Moa.

Midtbanen er vanskelig nå som Strand og Hæstad er skadefrie. DFH var god mot RBK, så selvom jeg gjerne vil se Bojan fra start blir dette laget mitt:

 

Moa - Sæternes

 

DFH - Andresen - Hæstad - Berre

 

Jepsen - Wæhler - Thomassen - Freddy

 

Perkins

eventuelt bytte ut Sæternes, sette inn Berre som spiss og Bojan inn på midten.

 

Håper på 1-2 men veldig usikker.

 

-PNG, klar for Stavanger tur

Lenke til kommentar

Brann - Lillestrøm: vel, jeg liker ikke noen av lagene noe særlig, og nyter å se dem langt ned på tabellen. Håper på uavgjort, men tror kanskje Brann har best mulighet til å ta 3 poeng.

Bodø/Glimt - Aalesund: Begge lag som har gjort det bra i forhold til hva som har vært forventet av dem. Tipper på at Glimt vinner denne, mye fordi de har fordel av hjemmebane.

HamKam - Stabæk: Her tipper jeg kveldens bombe vil komme, når HamKam overraskende nok slår et sterkt Stabæk-lag. Tror begge lag scorer mål, men tipper 2-1 eller 3-2.

Lyn - Fredrikstad: Denne tror jeg Lyn tar. Tipper 2-0

Molde - Strømsgodset: Åpen kamp hvor seieren kan gå begge veier, så jeg tipper uavgjort.

 

Når det er sagt så er det jo komplett umulig å tippe serien, så jevn som den er. Er absolutt ingen klare favoritter eller dumpekandidater. :p

Og når det gjelder Vålerenga på mandag mot Viking så tror jeg det blir tøft, Viking er sterke og har hjemmebane, så jeg tror vi bør være fornøyd om vi får med oss et poeng. Tror Viking kommer til å score mål, så vi trenger mer enn én scoring for å ta en seier her.

Lenke til kommentar
Brann - Lillestrøm: vel, jeg liker ikke noen av lagene noe særlig, og nyter å se dem langt ned på tabellen. Håper på uavgjort, men tror kanskje Brann har best mulighet til å ta 3 poeng.

Bodø/Glimt - Aalesund: Begge lag som har gjort det bra i forhold til hva som har vært forventet av dem. Tipper på at Glimt vinner denne, mye fordi de har fordel av hjemmebane.

HamKam - Stabæk: Her tipper jeg kveldens bombe vil komme, når HamKam overraskende nok slår et sterkt Stabæk-lag. Tror begge lag scorer mål, men tipper 2-1 eller 3-2.

Lyn - Fredrikstad: Denne tror jeg Lyn tar. Tipper 2-0

Molde - Strømsgodset: Åpen kamp hvor seieren kan gå begge veier, så jeg tipper uavgjort.

 

Når det er sagt så er det jo komplett umulig å tippe serien, så jevn som den er. Er absolutt ingen klare favoritter eller dumpekandidater. :p

Og når det gjelder Vålerenga på mandag mot Viking så tror jeg det blir tøft, Viking er sterke og har hjemmebane, så jeg tror vi bør være fornøyd om vi får med oss et poeng. Tror Viking kommer til å score mål, så vi trenger mer enn én scoring for å ta en seier her.

Og det er her Moa kommer inn, og ikke DFH :p

Lenke til kommentar

Brann - Lillestrøm: Tror Brann vinner, men håper uavgjort.

Bodø/Glimt - Aalesund: Tror på Aalesund.

HamKam - Stabæk: Tror Stabæk vinner, men håper på HamKam.

Lyn - Fredrikstad: Tror det blir uavgjort.

Molde - Strømsgodset: Tror Molde vinner.

 

Og imorra vinner Viking, men håper selvfølgelig på oss. :D Vi må score først for å ha en sjanse, tror jeg.

 

 

Ang hvor stadioen skal være syns jeg den skal være på Valle. Det er jo der Vif hører hjemme. :) Hvis de skal presse den ned i sentrum blir det bare kaos rundt kamp.

Lenke til kommentar
Tipper en ny stadion vil stå klar i 2011. Hvorfor i Bjørvika? Valle er ideelt

 

Valle er en fin beliggenhet, men Bjørvika er hakket bedre pga, nærheten til fjorden, Operaen ligger i nærheten og Bjørvika er et mer spennende område. Vi kunne fått Operaen i den ene enden og middelalder museet i den andre, med Vålerenga Stadion omtrent i midten. Perfekt spør du meg. Og så ligger det mer sentralt. Men jeg nøyer meg med en ny stadion på Valle 2011 :thumbup: . Kommunen må få ut fing...NÅ!

 

Valle er jo det perfekte stedet. Det ligger midt i hjertet av Vålerenga-land og treningsfeltet er rett ved siden av. Det er også ekstremt sentralt siden t-banen, flybussen og mange andre busser stopper på Helsfyr. Ring 3 og E6 krysser også hverandre i det området.

 

Det er mye som taler for Valle. Vålerenga ledelsen ville ha den i Bjørvika, men politikerne sa nei, så det løpet er kjørt uansett. Valle blir bra det.

 

Kampen i morgen. Vanskelig å tippe resultatet. Men det hadde vært utrolig bra om Enga kunne ta med seg alle poenga. Håper på det :thumbup: :thumbup: :thumbup:!

Lenke til kommentar

Hvis det blir ny stadion så blir det på Valle... Ingen andre steder er lengre aktuelle...

 

I morra er jeg glad for uavgjort, viking har vist seg å være sterke i år og er meget sterke hjemme... Jeg håper de som startet mot lsk uten om Hæstad skal starte mot Viking vil ha Strand i stedenfor..... Gleder meg til å se kamp på tv2sumo i morra=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...