tendilenz Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Kan ikke spillerne velge sko uavhengig av sponsor-kontrakter da? Mener å huske det var en sak som spillerforeningen hadde oppe en gang. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Hvis Nike ikke er utstyrsleverandør, så betyr jo det at vi får nye drakter med et helt annet design også. Det kan jo blir både spennende og skummelt. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Noen som veit hvordan det går med Christian Grindheim? Får han noe spilletid i Heerenveen? Har dere noen linker hvor det står om Grindheim i sin nye klubb? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Grinheim spiller fast som anker på midten Laget har vunnet alle kampene han har startet bortsett fra kampen mot Ajax Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Vålerenga har et mål i år og det er å komme ganske høyt på tabellen ja. Så vidt det jeg har sett er at Enga har 2 seiere i år, 1 tap og 1 uavgjort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Du må tenke deg at detta er i begynnelsen av sesongen og ikkje slutten, det er vell defor dåke trur dei kjem til å vinne kvert år, fordi dei vinne litt i begynnelsen, men i slutten tape dei fordi dei andre laga er meir seriøse. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Ok, først kan du komme med bedre argumenter, så kan du begynne å lese førsteposten at det ikke er lov med drittslenging her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Da skal man ikke snakke om ODD, hvor er det dem ligger? Men nok med drittslenging! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Da skal man ikke snakke om ODD, hvor er det dem ligger? Hva har Odd med det jeg sa å gjøre? Odd driter ikke penger som Enga nei, tvert imot, så går de faktigst i underskudd. Så skjønner ikke helt poenget ditt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Driter Enga penger? For noen år siden så måtte Enga ha hjelp fra supporterne for å få penger. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 At man er fotballsuporter betyr ikke at man bare skal gi en god beng i å ordlegge seg på normalt vis. Det er heller ikke nødvendig å måtte fokusere på person fremfor sak. La de små grå gjøre jobb nå og tenk litt før dere poster Et innlegg (samt svar) med ufint språkbruk og et innlegg hvor man falt for fristelsen å fokusere på sak er slettet. Så kan de aktuelle brukerne prøve igjen og formulere seg på en måte som er i tråd med retningslinjene. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Spilte Roberts mange kamper for Enga ifjor? De to første kampene for Nybergsund har han ikke imponert særlig. ser ut som han ikke orker å røre på seg.. Kommer seg vel etterhvert håper jeg: ) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Spilte Roberts mange kamper for Enga ifjor? De to første kampene for Nybergsund har han ikke imponert særlig. ser ut som han ikke orker å røre på seg.. Kommer seg vel etterhvert håper jeg: ) Tippeliga kamper mener du? Isåfall så var det vell bare ett par innhopp. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Spilte Roberts mange kamper for Enga ifjor? De to første kampene for Nybergsund har han ikke imponert særlig. ser ut som han ikke orker å røre på seg.. Kommer seg vel etterhvert håper jeg: ) Tippeliga kamper mener du? Isåfall så var det vell bare ett par innhopp. Ja okei Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg ønsker meg en ny stadion for Vålerenga. Helst i Bjørvika, men Valle er ikke så værst det heller. Håper kommunen snart blir ferdig med sin utredning og at Enga kan begynne å bygge snart! Håper på en stadion ferdig før 2010. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tipper en ny stadion vil stå klar i 2011. Hvorfor i Bjørvika? Valle er ideelt Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Tipper en ny stadion vil stå klar i 2011. Hvorfor i Bjørvika? Valle er ideelt Valle er en fin beliggenhet, men Bjørvika er hakket bedre pga, nærheten til fjorden, Operaen ligger i nærheten og Bjørvika er et mer spennende område. Vi kunne fått Operaen i den ene enden og middelalder museet i den andre, med Vålerenga Stadion omtrent i midten. Perfekt spør du meg. Og så ligger det mer sentralt. Men jeg nøyer meg med en ny stadion på Valle 2011 . Kommunen må få ut fing...NÅ! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Kjedelig at vi ikke skal spille i dag, søndager er så sykt kjedelig... Tror det blir vanskelig kamp i morgen, tror dessverre det blir tap. I bestefall 1 poeng. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Tror vi vinner jeg faktisk, Moa scorer 14 mål. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Hehe, bra du er optimist, Raste. Scorer han 14 mål er vi seriemestere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå