Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedturen kom akkurat som forventet ja. Synes virkelig at vi er sykt dårlig, med unntak av Moa og Fredheim Holm. Vi skaper jo nesten ingenting på hjemmebane mot et dårlig Rosenborg-lag som har 10 mann!! Og igjen slipper vi inn mål pga keeper på bærtur. Hvorfor kunne vi ikke beholdt Arason som var god og stabil! Nå har vi riktignok sikret oss en keeper som også er stabil, men dessverre stabil dårlig! Dette irriterer meg!

Lenke til kommentar

Forbanna synd. Det var jo duka for festkveld: 24000 på tribunen hvorav 23000 holdt med det rette laget, Moa scorer, RBK får utvist en mann og dommeren er generelt grei mot de rød-blå. Og så klarer jaggu RBK å utlikne. Med det enga presterte i 2.omgang var det sjanseløst å tro at de skulle kunne putte inn vinnermålet. Utsolgt Ullevål blir det ikke flere ganger hvis dem ikke løfter seg betraktelig. Var dritsur igår, men innser i dag at uavgjort var bortimot rettferdig. Moro at Harmeet Singh fikk prøve seg, men Andresen/Skullerud må seriøst vurdere et annet oppsett enn Moa og Sæternes. Sæternes henger ikke mye med og missa på mange av løpene sine.

Lenke til kommentar

Kampen i går var en stor skuffelse. Jeg er ikke engang sikker på om Konè skulle hatt det røde, men nå har jeg ikke sett det på TV enda. Fra der jeg satt og fra en kompis som så kampen hjemme, konkluderte jeg med at han bare skulle fått gult kort. Det var likevel lite bruk av kortstokken til Svein Oddvar Moen. Flere RBK-spillere skulle hatt gult kort, og sikkert flere av våre spillere også.

Vi spilte elendig etter RBKs utvisning og en time seinere kommer faen meg målet. 2. omgangen er den dårligste jeg har sett i år. Spiller vi mer sånn fremover, kan vi se langt etter edelt metall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...