Tee-Zee Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Mellom 18:30 og 19:00 burde holde. Spørs jo hvilken tribune du skal på, da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg skal midt i Gaza (klarer ikke venne meg til å bruke Bend It i stedet for Cola, så da bruker jeg Gaza). Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Kaller den fortsatt Cola svingen jeg Skal sitte nedre cola. Hvor skal dere andre sitte? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Øvre Gaza. I Felt E, om jeg ikke blir bortvist derfra igjen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Har plass på Vestbredden, tenker å komme mellom 18.30-19.00. Er så dumt dette nye sesongkort systemet. Er jo ikke vant med å komme så lenge før. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Hvordan er følelsen for kampen i dag? Vinner vi? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Har en god følelse idag Tror det blir jevnt, men en 2-0 seier Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Tror Vålerenga kjører over RBK 2x45 2-0 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Moa our man! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Har dere kjøpt dommeren? Dømmingen er jo HELT latterlig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Nedturen kom akkurat som forventet ja. Synes virkelig at vi er sykt dårlig, med unntak av Moa og Fredheim Holm. Vi skaper jo nesten ingenting på hjemmebane mot et dårlig Rosenborg-lag som har 10 mann!! Og igjen slipper vi inn mål pga keeper på bærtur. Hvorfor kunne vi ikke beholdt Arason som var god og stabil! Nå har vi riktignok sikret oss en keeper som også er stabil, men dessverre stabil dårlig! Dette irriterer meg! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Forventet at RBK-scoringen skulle komme, de har scoret i hver eneste kamp de siste noe og 40 kampene, så. Er mest skuffet over at vi ikke klarer å putte en scoring eller to til. Alt i alt var det vel et rettferdig resultat sånn kampen forløp, men det er surt uansett. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Dårligste 2. omgangen jeg har sett på en stund. Finnes ikke bevegelse eller vilje i laget i det hele tatt. Den scoringen var, dessverre, både forventet og fortjent. Hadde de bare klart å putte ett mål til i første, mens de fortsatt hadde litt å gi.. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Forbanna synd. Det var jo duka for festkveld: 24000 på tribunen hvorav 23000 holdt med det rette laget, Moa scorer, RBK får utvist en mann og dommeren er generelt grei mot de rød-blå. Og så klarer jaggu RBK å utlikne. Med det enga presterte i 2.omgang var det sjanseløst å tro at de skulle kunne putte inn vinnermålet. Utsolgt Ullevål blir det ikke flere ganger hvis dem ikke løfter seg betraktelig. Var dritsur igår, men innser i dag at uavgjort var bortimot rettferdig. Moro at Harmeet Singh fikk prøve seg, men Andresen/Skullerud må seriøst vurdere et annet oppsett enn Moa og Sæternes. Sæternes henger ikke mye med og missa på mange av løpene sine. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Enig engående Sæternes. Moa må trekke mye ut på kant ved kontringer og sånt, og da blir bare Sæternes stående, uten noe form for initiativ. Som sagt før i tråden, burde Thorvaldsson få en sjanse fra start sammen med Moa Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Kampen i går var en stor skuffelse. Jeg er ikke engang sikker på om Konè skulle hatt det røde, men nå har jeg ikke sett det på TV enda. Fra der jeg satt og fra en kompis som så kampen hjemme, konkluderte jeg med at han bare skulle fått gult kort. Det var likevel lite bruk av kortstokken til Svein Oddvar Moen. Flere RBK-spillere skulle hatt gult kort, og sikkert flere av våre spillere også. Vi spilte elendig etter RBKs utvisning og en time seinere kommer faen meg målet. 2. omgangen er den dårligste jeg har sett i år. Spiller vi mer sånn fremover, kan vi se langt etter edelt metall. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg så ikke riktig hva som skjedde selv, men i følge faren til en kompis som så kampen på TV, så trakk Koné beinet til seg og sparket i stedetfor å holde det rett ut. Hvis det er tilfelle er det et korrekt idømt rødt etter min mening. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg var sikker på at det var rødt kort til jeg kom hjem, og så det på tv. Han kommer altfor seint, men jeg var sikker på at det var knottene han kom inn med. Det var leggen, og han sakset han ned. Etter min mening er dette egentlig bare et gult kort. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 dere er ræv ass... heldigvis er det ikke langt til Drammen og litt ekte kvalitetsfotball Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 dere er ræv ass... heldigvis er det ikke langt til Drammen og litt ekte kvalitetsfotball Du er sikkert kjempe god du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå