Zandreu Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Da er jeg litt dristig, og sier 22378 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Skulle ønske det var søndag i dag... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Skulle ønske det var søndag i dag... Jeg skulle ønske det var lørdag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 I en container håper jeg. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? Jeg mener borteseksjonen på Ullevaal er i den såkalte "VG- svingen"? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? Jeg mener borteseksjonen på Ullevaal er i den såkalte "VG- svingen"? Jeg sitter på vg øvre. Og jeg har ikke særlig lyst til å sitte blant mange Rosenborg supportere. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? Jeg mener borteseksjonen på Ullevaal er i den såkalte "VG- svingen"? Jeg sitter på vg øvre. Og jeg har ikke særlig lyst til å sitte blant mange Rosenborg supportere. Du har nok neppe fått plasser på deres felt. Kjernen har vel fått et par tusen plasser reservert innenfor et visst felt, der billetter kun selges til medlemmer av Kjernen/RBK supportere. Antar jeg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? Jeg mener borteseksjonen på Ullevaal er i den såkalte "VG- svingen"? Jeg sitter på vg øvre. Og jeg har ikke særlig lyst til å sitte blant mange Rosenborg supportere. Du har nok neppe fått plasser på deres felt. Kjernen har vel fått et par tusen plasser reservert innenfor et visst felt, der billetter kun selges til medlemmer av Kjernen/RBK supportere. Antar jeg. Kk, det var betryggende å høre. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jepp Satser på fullt hus! Noen som tør å tippe tilskuertallet? Siste jeg hørte var 20k'ish solgte billetter (2000 solgt bare idag:D ). Så det pluss alle sesongkort osv blir vell endel! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 "Torsdag formiddag er det solgt 18680 billetter til Vålerengas kamp mot Rosenborg på Ullevaal førstkommende søndag. Svingene er snart utsolgt. Torsdag ettermiddag ble det lagt ut billetter til et nytt hjemmesupporterfelt i VG-svingen. I tillegg er Hafslund Øvre åpnet for salg." Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Som den pessimisten jeg er tror jeg salget kommer til å dabbe litt av nå som VIF-hysteriet har lagt seg litt et forrige kamp. Man kan heller ikke regne med at alle de 18000 billettene betyr 18000 fremmøtte personer. Ikke alle med sesongkort kommer og sikkert et par tusen av billettene er til sponsorer som uansett ikke klarer å gi bort alle billettene til sine ansatte. Jeg tipper tilskuertallet stopper opp på rundt 19500. Egentlig synes jeg det er litt flaut at vi selger så mange billetter nå. Det burde vært sånne tilskuertall i hver eneste hjemmkamp med tanke på at vi bor i en by med en halv mill. innbyggere. Jeg veit at det pleier å komme endel folk på VIF-RBK, men siden vi knuste Fugla på Åråsen sist helg kan vi regne med at det er en av grunnene til at det kommer så mange folk. Det pene været som er meldt setter nok heller ikke en stopper for at folk kommer på kamp. Det siste som burde vært gjort nå for å øke tilskuertallet var at kampen ikke skulle blitt vist på TV2. Jeg misliker egentlig sterkt at de viser norske kamper på TV-en (med unntak av de bortekampene som er for langt unna til at jeg kan dra på dem selvsagt). TV-kampene gjør at det kommer mindre folk på tribunen. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? De blir nok plassert på VG nedre som i alle år Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ja, men på søndag blir VG Nedre delt i to. Delen nærmest Vestbredden er åpent for salg og dermed blir ikke VG Nedre bare hvit og svart på søndag. Kjernen blir klemt bort mot Miniklanen som alene kommer til å synge dem ut. Moro. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Er det noen som har peiling på hvor Rosenborg supporterne blir plassert søndag ? De blir nok plassert på VG nedre som i alle år Ja det er borte tribunen på ullevaal. Gleder meg til søndag nå, håper det blir fint vær og 3-0 seier til hjemmelaget Bra med mye folk også! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Det er meldt på vif-fotball.no at det nå er solgt 20.012 billetter. RBK får 2000 billetter i VG Nedre, og resten er nå åpnet for salg. 800 billetter igjen her. Jeg tror kanskje jeg må trekke litt tilbake utsagnet mitt et par poster over her om at salget kommer til å dabbe av. Det lønner seg å være pessimist, da får man ofte positive overraskelser. Optimister blir bare skuffet hele tiden. Men vi kan uansett ikke tenke oss at 20.012 solgte billetter betyr 20.012 personer på kampen. Endret 18. april 2008 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Oppdatert førsteposten, si hva dere syns da ? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Men vi kan uansett ikke tenke oss at 20.012 solgte billetter betyr 20.012 personer på kampen. Nei, det kan vi ikke. Det blir nok nærmere 22.000... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Oppdatert førsteposten, si hva dere syns da ? Veldig bra, men er dette en liten skivefeil gjort med vilje? Kristofer Hæstad (mistbane, Start) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Det er hentet fra en side, så er ikke min feil. Skal fikse det opp nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå