Maefteda Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Absolutt ikke. I alle fall ikke akkurat nå. Ville vært katastrofe for den nye stadion. Nå må vi samles i bånn og komme oss unna nedrykksstriden. Godt å se at Azemi tok løp i bakrom i alle fall, da blir vi bittelitt mindre forutsigbare offensivt. Spillere som Näsberg, Juklerød og Kjedsrud Johansen holder dessverre ikke TL-nivå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Det er så ræva. Flere av spillerene bare dasser rundt der!Kjelsrud Johansen, eneste som faktisk gir jernet! Det der holder ikke mål, nå må faen meg noe skje, det er på tide å våkne opp! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Var på kamp i går for første gang på lenge. Positivt til stadion, kan bli vanvittig stemning der. Men det blir ikke det store engasjementet når laget spiller så jævla dårlig. Det er treigt, upresist og uinspirert. Kan bli helt eventyrlig stemning om laget kan bidra med litt underholdning også. Hadde vært tragisk å rykke ned nå med ny stadion. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Enig i at KJ jobber bra, men det hjelper lite når man spiller på topp og ikke kan score mål. Vi trenger sårt en goalgetter, samt forsterkninger i så og si alle ledd. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Sesongen er total fiasko! gikk glipp av drømmefinale også! 1-5 og to tap på rad på ny stadion må jo være en slags negativ rekord også, dette er faen ikke bra! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Tror en del kan snu med Azemi på topp. Deilig å se han ta en del løp bak forsvaret og strekke laget til motstandern litt. Forhåpentligvis putter han også de åpenbare målsjansene. Jeg digger Kjeldsrud Johansen og han ga absolutt alt og gjorde en forsåvidt god kamp i semifinalen, men hadde han satt den åpenbare målsjansen på 0-0, så er vi kanskje i cupfinalen. Han er en fin murbrekker ala Bengt Sæternes, men synes ikke HKJ bør starte særlig ofte for oss. Det er i alle fall en del ungt offensivt, og det er positiv stigning å spore hos folk som Fridjonsson, Berntsen og Ejuke. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå er vi rett og slett på kvalikkplass. Om Tromsø snur til seier er vi på direkte nedrykk... På tide å komme meg til Norges beste stadion og hjelpe gutta til seier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Bra! Viktig seier for VIF. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Tjente kjappere penger i dag. Er det noe brann er god til så er det å gi bort gratis poeng til bunnlag.. Her i Bergen kaller vi de hjelpeløses hjelper . Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Satans digg og sykt viktige poeng! endelig Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Helt herlig. Både Ejuke og Fridjonsson kan bli skikkelig gode. De er bare 19 og 21 år gamle. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Første hjemmekampen i år jeg ikke er på også vinner vi... Det er så typisk! Men det var deilig! Helt herlig. Både Ejuke og Fridjonsson kan bli skikkelig gode. De er bare 19 og 21 år gamle. Syns også Borchgrevink kan nevnes der, 19år han også. Kan bli god! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. september 2017 Del Skrevet 30. september 2017 Så ut som tidenes Vålerenga-helg til pause og så leverer vi det der i andre omgang... Alt for mange spillere som ikke er et topplag verdig hos oss. Da er vi i bunnen da. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Bare Vålerenga som klarer å tyne så jævlig. Jeg hater at jeg elsker Vålerenga, så mange skuffelser hele tiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Intility Arena. Kunne vært langt verre, kunne godt vært bedre. For oss supportere vil det uansett bare hete Vålerenga Stadion. Endret 9. oktober 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ja, helt greit. Er imot kommersialisering av stadionnavn, men det er ikke akkurat 104 år med historie som forsvinner her heller. Bra at Intility er fra Oslo Øst og at logoen deres hverken har en utstikkende farge eller er særlig forstyrrende. Vålerenga Stadion sier jeg også. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 Dæven så mye dritt dette har fått da Kan gjøre det klart at jeg faktisk jobber hos Intility og kommer i fred, men forventet ikke at det skulle få så mye negativitet. Ja, navnet er vanskelig og kanskje litt håpløst å uttale, men ingen hadde vel blitt fornøyde nesten uansett? Jeg kan i hvert fall berolige med at vi er et ekte Oslo-firma, born and raised. Ligger jo også veldig nærme Vålerenga-bydel, så derfor ble det nok enda litt mer aktuelt både for oss og for dere. Stadionen (eller arenaen om du vil) blir nok bare hetende "Vålerenga Stadion" på folkemunne, noe jeg personlig også kommer til å kalle det. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Alltid syns det er helt idiotisk og bruke sponsornavn på stadioner, og dette navnet er jo meget stusselig i tillegg, høres ut som ett tulleord, bare skuffende dette her. 1 Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Fine tendenser i kveld! Synes ikke Haugesund bød på så stor motstand som jeg hadde trodd, men uansett bra spilt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Godt! Viktig steg bort fra bunnstriden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå