Jefe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Supert av Enga i dag. Glad de vant Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dette var en god avsluttning på helgen! Vi vant vel fortjent mot ett tamt LSK lag. Og Moa kommer vi til å se/høre mye fra fremover det er jeg sikker på! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer! Det var en herlig opplevelse! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gratulerer! Det var en herlig opplevelse! Ja. Deilig at Moa viser seg frem. Har troen på mange morsomme kamper på Ullevaal og rundt omkring i vårt langstrakte land Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Herlig med seier, spesielt deilig at LSK ble slått så klart. Likevel vil jeg ikke ta av enda. Moa var god i dag, men jeg tror han er ung og urutinert til å være stabil god og målfarlig hele sesongen. Ellers synes jeg ikke de nye spillerne har overbevist så langt, Sæternes spesielt må virkelig skjerpe seg. Ikke meningen å ødelegge stemningen, vi bør glede oss over hva som skjedde i dag. Men vi bør også være realistiske, så slipper fallet bli så kraftig når det skjer. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Man er i alle fall ikke realist hvis man tror at det IKKE skjer... Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Man er i alle fall ikke realist hvis man tror at det IKKE skjer... Du skal ikke endre nick til "Superpessimist" istedenfor a? Moa har da scoret jevnt i vinter, og alle de som har sett han spille i Skeid vet at han er en målscorer. Bengt har kanskje ikke overbevist, men det tar jo tid å spille seg inn i et lag. Personlig synes jeg de fleste av de nye har klart å spille seg inn i VIF på rekordtid. Tror dette bare er starten av noe stort Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fordi jeg tror det vil komme en nedtur? Synes ikke det er "superpessimistisk" akkurat. Du er optimist du! Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fordi jeg tror det vil komme en nedtur? Synes ikke det er "superpessimistisk" akkurat. Du er optimist du! Det vil jo alltid komme nedturer... Men hvorfor sitte og vente på dem? Man har da all grunn til å være optimist når man ser det laget VIF har nå. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg sier jo at vi bør glede oss over det som skjedde i dag, men at vi bør være forberedt på nedturer. Man må gjerne være optimist, men hvis man tar av etter å ha slått et ekstremt dårlig Lillestrøm-lag, da kan nedturen bli i største laget. Men for all del, den norske eliteserien er jo reneste bingo-ligaen, hvor alle slår alle; Stabæk som f.eks. spilte festfotball forrige runde, klarer bare 1-1 mot dumpekandidat Bodø/Glimt i dag. Og Tromsø som slo oss i forrige runde, klarer bare 0-0 mot en annen dumpkandidat: Molde. Brann som er en het gullkandidat ble til de grader rundspilt av Ålesund forrige runde. Så jeg er forsåvidt forberedt på alt fra gull til en kamp om å overleve. Dvs, ved nærmere ettertanke klarer jeg ikke helt å forestille meg at vi skal rykke ned i år, siden det er bare ett lag som skal ned. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Når man er enga-supporter er man alltid forberedt på en nedtur Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Yupp Men! LSK-bønda bør fokusere på vårånna, de kan ikke spille foppall for tiden... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er mest glad for at vi beviste at vi kan skåre mål..! 3 i en kamp er bra vi kan hvis vi vil!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Yupp Men! LSK-bønda bør fokusere på vårånna, de kan ikke spille foppall for tiden... foppall...hahaxD du må jo være speaker Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 speaker? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Speakern i kista. Vi vil ha speakern i kista! (Cupkamp for to(?) år siden, hvor speakern feilaktig opplyste om at LSK lå under, og vi leda 1- eller 2-0.) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ohh. Snart helg og ny hjemmekamp. Var innom Sjappa og kjøpte billett til RBK-kampen tidligere idag. Snart utsolgt på klans-feltene ifølge Sjappe-menneskene. Kommer til å bli trøkk på søndag! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jepp Satser på fullt hus! Noen som tør å tippe tilskuertallet? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Blir hvertfall over 20k. Tipper 21500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå