Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig med seier, spesielt deilig at LSK ble slått klart. Likevel vil jeg ikke ta av enda. Moa var god i dag, men jeg tror han er ung og urutinert til å være stabil god og målfarlig hele sesongen. Ellers synes jeg ikke de nye spillerne har overbevist så langt, Sæternes spesielt må virkelig skjerpe seg.

Ikke meningen å ødelegge stemningen, vi bør glede oss over hva som skjedde i dag. Men vi bør også være realistiske, så slipper fallet bli så kraftig når det skjer.

Lenke til kommentar
Man er i alle fall ikke realist hvis man tror at det IKKE skjer...

Du skal ikke endre nick til "Superpessimist" istedenfor a?

Moa har da scoret jevnt i vinter, og alle de som har sett han spille i Skeid vet at han er en målscorer.

Bengt har kanskje ikke overbevist, men det tar jo tid å spille seg inn i et lag.

Personlig synes jeg de fleste av de nye har klart å spille seg inn i VIF på rekordtid.

Tror dette bare er starten av noe stort

Lenke til kommentar
Fordi jeg tror det vil komme en nedtur? Synes ikke det er "superpessimistisk" akkurat. Du er optimist du!

Det vil jo alltid komme nedturer...

Men hvorfor sitte og vente på dem?

Man har da all grunn til å være optimist når man ser det laget VIF har nå.

Lenke til kommentar

Jeg sier jo at vi bør glede oss over det som skjedde i dag, men at vi bør være forberedt på nedturer. Man må gjerne være optimist, men hvis man tar av etter å ha slått et ekstremt dårlig Lillestrøm-lag, da kan nedturen bli i største laget.

Men for all del, den norske eliteserien er jo reneste bingo-ligaen, hvor alle slår alle; Stabæk som f.eks. spilte festfotball forrige runde, klarer bare 1-1 mot dumpekandidat Bodø/Glimt i dag. Og Tromsø som slo oss i forrige runde, klarer bare 0-0 mot en annen dumpkandidat: Molde. Brann som er en het gullkandidat ble til de grader rundspilt av Ålesund forrige runde. Så jeg er forsåvidt forberedt på alt fra gull til en kamp om å overleve. Dvs, ved nærmere ettertanke klarer jeg ikke helt å forestille meg at vi skal rykke ned i år, siden det er bare ett lag som skal ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...