Lyspaere Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Sammenligner du spillerkjøp med bøter for ulovlig aktivitet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Sammenligner du spillerkjøp med bøter for ulovlig aktivitet? Setter bare ting i perspektiv. Siste kamp på søndag borte mot Godset, mange som tar turen tror dere? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Jeg nedjusterte forventningene mine til øvre halvdel og det gikk akkurat. Selv om dette har vært en ganske bedrøvelig sesong (dårlig plassering og ingen Berre), det kommet alltid en vinter og etter den kommer en ny sesong. Og da tar vi alt! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Vi går en spennende vinter i møte. Det må handles og det må handles mye. Ingen av keeperne våre får fortsette videre, Berre forsvinner, det samme gjør Jäger, Farbror og antagelig Braaten. Så har vi folk som Lindqvist, Moa og Fredheim Holm som stort sett er ute med skade. Vi trenger nok minst 1 back, 1 midtbane, 2 keepere og en kantspiller. Blir mye utskiftninger i alle fall. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Ablegøyene på Marienlyst får store konsekvenser Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Klanen er også lei: http://www.klanen.no/blog/2015/11/na-holder-det/ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 1 Poeng i Drammen er godt innafor. En brukbar avslutning på nok en dårlig sesong, dette blir alt for middelmådig, ikke akkurat vært en fest å dra på Ullevaal i år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Det er flott at man tar et såpass kraftig oppgjør med pøbler, det er et uromoment som ingen vil ha. En ting jeg ser på som et problem er at mange desverre ser ut til å sette likhetstegn mellom ting som pyro og det å skape kvalme. Jeg er helt for trykk på kamper med pyro UTEN at vi ender opp med tyrkiske/øst-europeiske tilstander hvor det er en egen seksjon på tribunen hvor kvinner, barn og sarte sjeler i feil drakt risikerer liv og helse. Give me fuel, give me fire, give me responsible and well-thought out actions in a safe environment within the boundaries of the law. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Sander Berge på prøvespill hos West Ham Går det ann å være glad og skuffet samtidig? Skulle gjerne sett han blomstre ordentlig i Vålerenga før han dro ut, men å ha han i West Ham hadde vært fantastisk også. Håper han får spille TL 2016 for oss, enten på lån eller om han drar om et år istedenfor. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Kun 1 uke igjen til seriestart!! noen andre som skal på Ullevaal til første kamp? ganske skrall oppkjøring med varierende resultater, håper gutta endelig finner formen når det teller. Håper vi endelig kan kjempe helt inn om medalje i år. Kom igjen ENGA!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Gleder meg til seriestart, men har ingen forventninger. Ekstrem tynn tropp, spesielt på midtbanen. Kun Grindheim og juniorer. Kan fort bli tungt der om kapteinen blir ute en stund. Det er også spørsmålstegn rundt de andre baneleddene. Usikkerhet rundt keeper og forsvar. I fjor spilte vel knapt den samme bakre 5 i to kamper på rad? Har troen på at Omarsson kan ta steg, så må man bare håpe på at Moa og Brown kan levere. Tipper det blir enda en sesong midt på treet. Skal være fornøyd med topp 6 tenker jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Sesongen starter kjempebra, vi er opp på topp 3 sånn circa halvveis før vi imploderer og ender på rundt 6. plass som vanlig. Og Reka bruker 150 forskjellige spillere, og jeg faller totalt ut av tellinga på hvem som faktisk er i VIF og hvem som ikke er det. Men jeg har trua! (Seriøst, jeg har det). Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Målet i år er kanskje en medalje, prøve å henge med hele veien, virker som vi mangler ambisjoner og trua på det som gjøres, og frykter at dette blir en ny kjip sesong i ingenmannsland. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Kan bli gøy med Berge, Omarsson og Zahid. Skader heller ikke om Moa finner tilbake til gammel form. Bakover er jeg ikke overbevist, aldri hørt om noen av keeperne. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kjøpte sesongkort for første gang. Skal bli gøy å gå litt på norske kamper igjen Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kan bli gøy med Berge, Omarsson og Zahid. Skader heller ikke om Moa finner tilbake til gammel form. Bakover er jeg ikke overbevist, aldri hørt om noen av keeperne. Reka har vel generelt vært flink til å finne keepere så jeg har trua. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Stallen er så og si like god som ifjor, nå gjelder det å være stabil gjennom hele sesongen, og ikke kollapse en periode som ødelegger hele sesongen, har trua på en bedre plassering i år!! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 At laget kan prestere meget godt er det ikke tvil om, starten av sesongen har vanligvis vært veldig bra, og laget har hengt med i toppen. Problemet er den konstante formduppen etter ca. 15 kamper som varer i 7-8 hvor vi kansje tar en eller to seire. Var det ikke i fjor vi hadde noe sånt som 12-15 i måforskjell på 4 kamper? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Herre for en vits av en serieåpning!! har ikke trua i år... latterlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 har trua på en bedre plassering i år!! Herre for en vits av en serieåpning!! har ikke trua i år... latterlig. Fort gjort. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå