PatSharpX Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ja, vi har jo hatt en tendens til å være ganske solide hjemme. Forsvaret vårt har jo sviktet totalt ved litt for mange anledninger syns jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Vålerenga vil spare 6 millioner ved å få fra Ullevaal til Bislett! http://www.sporten.com/nyhet/sparer-6-7-millioner-kroner-pa-a-flytte-til-bislett-stadion Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Tidenes kamp, VIF-Sandefjord 5-3 Hverken seriegull eller seier i cupfinale var større øyeblikk for meg enn den kampen her. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Den kampen var helt sinnssyk! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jojo-Enga fortsetter i kjent spor. Som Rekdal sier det; vi er innom mange nivå iløpet av 90 minutter. Det positive å ta med seg er at nå blir det faktisk seier og godt med mål. 12-6 i målforskjell på tre kamper ser spennende ut på papiret, men forsvaret må sitte bedre. I dag syns jeg det ble veldig mye klareringer med hjertet i halsen på slutten og mange sleivspark i egen sekstenmeter. Braaten ser ut til å våkne litt til live, og godt er det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Class of 05! 3-4-8 borte i fjor, 3-2-0 så langt i år. Tar med oss det positive selv om det ligger en skikkelig kalddusj i luften om dette varierende spillet fortsetter. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Deilig at Braaten leverer siden Brown har floppa totalt. Vi er jo ikke solide bak, men slipper heller ikke inn mål! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Nå vil jeg ikke si at Brown har floppa totalt. Er ALT for tidlig å gi en slik dom. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Floppa ift at Reka sa at han var aaaaalt for god for tippeligaen. Muri har forøvrig lagt opp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Nå vil jeg ikke si at Brown har floppa totalt. Er ALT for tidlig å gi en slik dom. Mulig han vil vise seg fra en annen side senere. Men en "goalgetter" til 4mill bør klare å lage mål når man får flere 100% sjanser i løpet av en kamp! Foreløbig er jo Braaten flere hakk over Brown. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Braaten er flere hakk over, men Braaten har alltid hatt ett enormt toppnivå - problemet er bare at snittnivået er for dårlig. Håper dog at Braatens gode flytperiode varer så lenge som mulig nå. Alt jeg sier er at Brown er ikke ferdigprøvd, og jeg mener fortsatt at han har egenskapene som trengs i vår stall. Kan være veldig god for oss - om han er "4 mill god" vet jeg ikke, men isolert sett har jeg fortsatt troa Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fikk dessverre ikke sett kampen. Konge med seier på overtid, men litt skremmende hvor saftig vi rakner etter å ha ledet med tre (3!) mål. Var Viking enormt gode, eller var det nøyaktig det samme som skjedde som sist gang i Stavanger? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Så ikke kampen selv heller, men vi er jo svake bakover, har jo vært det hele sesongen... Men dette er jo herlig reklame før RBK kommer på besøk på lørdag, håper på mye folk på Ullevaal da! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Seier er seier, men nå må noen i klubben ta et alvorlig oppgjør med den ideen som enkelte tydeligvis har om at kampen kun varer i 45 minutter. Dette var et stort problem i fjor, og har ikke blitt nevneverdig bedre i år, syns jeg. Når vi aldri er garantert poeng selv med 3 mål så må det blinke i varsellampene hos noen. Jeg vet ikke hvor problemet ligger; om det er spillerne som tror de er bedre enn de er, eller om det er Rekdal som ikke kan levere en pauseprat omså livet hans var avhengig av det. Uansett må det begynne å sitte bakover. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Må ærlig innrømme at jeg syns Rekdal har gjort en del ting/bytter i andre omgang som ikke er i kategorien "coaching i verdensklasse". Det å feks bytte inn Simon Larsen når vi skal prøve å holde på en ledelse slik han gjorde i Sandefjord sist og det er ikke førstegang han har gjort noe sånt. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Uansett deilig å vinne i dag! Med trønderbank på lørdag blir det (delt) tabelltopp! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Ja, herlig. Jeg får mest trolig ikke dratt på kampen på lørdag, sykt bittert! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 16 mål på fire kamper, trodde aldri jeg skulle si det etter Stabæk-kampen! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 16 mål på fire kamper, trodde aldri jeg skulle si det etter Stabæk-kampen! Vi har like mange mål i snitt de kampene som vi hadde skudd på mål i Stabæk-kampen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Over 15k billetter solgt til lørdag! Her er det bare kjøpe billett asap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå