PatSharpX Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ny spiss? På tide! http://www.vg.no/sport/vaalerenga/her-er-spissen-vaalerenga-sikler-etter/a/23412642/ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Fellah på vei til RBK, ekkelt... http://www.tv2.no/2015/03/12/sport/6678202 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ny spiss er bekreftet; den jamaicanske landslagsspilleren Deshorn Brown! Tydeligvis har han mye fart (duh) og Wikipedia forteller meg at han står med 23 mål på 66 kamper. Kanskje en ny Luton Shelton? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Han er visstnok ganske sterk også, så ikke helt Shelton. Men skal bli spennende å se, håper virkelig han gjør en god figur! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Hvem betalte for ham? Jiangsu Sainty FC. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Etter å ha fulgt med på stadionsaken en del år ga jeg opp, da det gikk frustrerende sakte fremover. Nå ser jeg at vi har fått grønt lys, og at byggingen kan starte allerede i august. Fantastisk er det, men er det bare meg som synes stadionet er grusomt stygt? Det minner meg mer om tribunene til en travbane. http://www.vpn.no/vpn-spesial/stadionsaken-vpn-spesial/2015/04/snart-byggestart-for-ny-stadion/ Endret 2. april 2015 av knipsolini Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg har sett verre, men jeg liker generelt ikke arenaer som er så "åpne" i hjørnene. Jeg føler det ødelegger den gode, tette "heksegrytefølelsen". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Herlig start på året! Meget god start på kampen, men det dabbet litt av i 2. omgang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Fint med nytt stadion til VIF. Selv om vi bør satse på en ny hovedstadion. Ullevåll er utatert og liten. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. april 2015 Del Skrevet 6. april 2015 Liten? Vålerenga fyller jo ikke 1/4 engang 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Overraskende bra serieåpning i går, moro å se slikt bra spill vi så i 1 omgang, kjørte jo over godset til tider! Liten? Vålerenga fyller jo ikke 1/4 engang Tror han sikter til ny landslagsarena. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Urgh, irriterende å se på forvandlingen fra Vålerenga i 1. omgang til 2. omgang. I 1. omgang var det grådig morro og se på, angrep og greier. I 2. omgang. Meh, fikk litt "parkere-bussen" følelse over andre omgang kontra første. Godt med seier da, det var det! Lenke til kommentar
Oddsmesteren Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Vålerenga virker knallsterke. Tror Rekdal kan være i ferd med å bygge et nytt gull-lag, om enn ikke i år. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Var herlig å endelig være tilbake på Ullevaal og se TIppeliga! For oss som bruker PL som pauseunderholdning er det morsomme tider fremover Det folk kanskje ikke helt tenker på er at i fjor var vi veldig ofte bak til pause og kunne gjøre endringer basert på motstanderen, mot Godset er det vi som går inn i garderoben og sier "Fortsett med det" og motstander som må legge om planen, da får man fort det kampbildet i 2.omgang fordi Godset er mer tente og spiller litt annerledes. Personlig var jeg veldig fornøyd, til tross for presset i 2.omgang så skaper de ikke all verden og vi ligger bra i banen. Jeg er ikke snauere enn at jeg sier vi burde ha mulighet til å ta 15 poeng på 5 første. Jeg vet det ikke kommer til å skje, men vi må raske med oss mest mulig poeng nå før vi skal møte noen bedre lag! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Første bortekamp i dag!Bortefeltet ble utsolgt for ca 24 timer siden, dette kommer til å bli moro! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Skamløs som jeg er så deler jeg mitt eget innlegg fra Klanen.no; http://www.klanen.no/blog/2015/04/jeg-hater-valerenga/ 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Er vi døde her?? Jeg fikk ikke sett fredagens kamp grunnet ett event jeg måtte delta på, men frisk seier borte mot Start. Liker at unge talenter som Stengel og Zahid kommer på banen og at Brown faktisk putter Så også at Braaten hadde ett fantastisk forarbeid til Stengels(?) mål. Noen som kan fylle ut kampbildet for meg? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg så bare fra da det ble 2-2, altså etter ca 60 min. Var ikke noe utklassing akkurat, var ganske jevnt. Men vi var nok hakke nærmere hver gang enn det de var på sine sjanser. Zahid leverte igjen. Hvis han fortsetter å utvikle seg sånn kommer han til å bli stor! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg tror vi skal takke og bukke meget dypt for seier i den kampen basert på 3-2-målet. Det kunne fort blitt annulert ett par ganger i forkant. Men samma' det, en av de bedre seriestartene på mange år er et faktum. Likt på poeng i topp 3 og ikke tap ennå. Selv om det bare er gått 4 kamper så liker jeg det jeg ser. Når spissene våre er blitt varme i trøya og husvarme så burde ting sitte litt bedre. Jeg er nesten litt bekymret over Zahids gode form, for dersom de siste årene er noe å gå etter så betyr det at han forsvinner når sesongen er over, mest sannsynlig til Tyskland for en altfor lav sum. Vi må begynne å holde på de spillerne som faktisk kan løfte laget og ikke miste de til utlandet med en gang noen stikker nesen fram og inn i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå