Sameboe Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Pleier å få gratis biletter til landskamper jeg Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg pleide også å få gratisbilletter før når faren min jobbet i Coop. Jeg skal ta en buss fra Bohemen kl. 18:30 i dag. I Sjappa sa de at den kostet 75kr. Er det prisen for tur-retur eller bare til Åråsen? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gleder dere til å bli knust i kveld? Tro meg, det blir tap for dere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg tviler egentlig på om noen av lagene kommer til å bli knust. Det blir en jevnspilt kamp med veldig få mål og veldig mange harde dueller på begge lag. Tipper 1-0 til Enga. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Gleder dere til å bli knust i kveld? Tro meg, det blir tap for dere. Haha, mot Lillestrøm? Laget som ble knust av Stabæk, og overhodet ikke ser ut til å ha fått til noe som helst i de to første serierundene? Pffttt, det kommer nok til å bli en jevn kamp, som de fleste typiske hatoppgjør, men det blir nok stille i fjøset i kveld. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har smågodt og er klar til kamp Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nice Stine Nå er det straks pause, og jeg må si jeg syns Vålerenga har koblet et lite grep. Veldig imponert av Moa Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nice Stine Nå er det straks pause, og jeg må si jeg syns Vålerenga har koblet et lite grep. Veldig imponert av Moa Moa er veldig god, digger når folk tar litt ansvar. Var ett fint angrep. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, helt enig. Det fine angrepet, mener du den kontringen hvor Moa avsluttet rett på Lsk-keeperen? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, helt enig. Det fine angrepet, mener du den kontringen hvor Moa avsluttet rett på Lsk-keeperen? Ja. Men det angrepet der Lars Iver Strand kom innover å avsluttet det rett på keeperen. Der jeg mener jeg heller at han skulle slått til Berre, han var helt fri.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, helt enig. Det fine angrepet, mener du den kontringen hvor Moa avsluttet rett på Lsk-keeperen? Ja. Men det angrepet der Lars Iver Strand kom innover å avsluttet det rett på keeperen. Der jeg mener jeg heller at han skulle slått til Berre, han var helt fri.. Helt enig. Får også håpe at skaden til Hæstad ikke er alvorlig. Men hvis det er en strekk, da er han nok ute for noen uker Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Satser på en tidlig scoring til Enga i 2.omg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Satser på en tidlig scoring til Enga i 2.omg Lars Iver Strand skorer tidlig ^^. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Få ut han jævla Riseth! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Snytt for straffe! Ah søren klype! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 JAA! Goal!! Moa, jeg visste det! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fader ass, snytt for straffe igjen! Men Vålerenga trykker på nå! har kontroll på dette nå vettu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Enga spiller god angrepsfotball nå, to mål til kan komme. 1 fra Daniel og 1 fra Sæternes. MOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå