Sleggefett Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Pinlig for og av klanen det der. Var også enkelte sentrale i klanen som gikk ut på twitter(og facebook) før den saken ble lagt ut og uttrykte overraskelse over at en risikokamp ble lagt til en lørdag, og ytret ønske om å få flytta kampen til en søndag.. Snakk om å drite på egne folk for egen vinning. Ellers fikk jeg dessverre ikke med meg store deler av kampen igår, noen som har noen synspunkter å komme med? Hvorfor scorte ikke Kjartanson(ja, jeg er litt bortskjemt)? Var det elendig forsvar som førte til 2 i ræva? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Ganske ræva forsvar på scoringene, ellers kjørte vi over dem. Media ville ha det til at Rosenborg var best men ga fra seg initiativet, men Rekdal hadde full kontroll og så at vi var best hele veien igjennom. Vår beste kamp så langt gjennom 90 minutter. Kjartansson var nære på ved en 2-3 anledninger, men hadde en god kamp på flere måter. Han scorer i neste, garantert. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Det var en kamp vi godt kunne ha vunnet. Men ble litt for svake foran mål. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Folk har kanskje fått det med seg, men Klanen ble nødt til å avlyse fyllefesten, Bøst og Ball pga kampen mot Brann. 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Kjempekamp av Enga. Rekdal er konge..... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvordan står det til med det økonomiske nå? Sykt kjipt om dere mister lisensen etter en såpass bra sesong. Definitivt et tap for TL i så fall. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Mangler ca 15 millioner som må inn før sesongen/året er over... Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Synes jeg hørte at styret satt sin posisjon til disposisjon , skal det stemmes over det av klanen eller noe ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Fy faen så deilig det var å slå Godset i Drammen! Det er ikke hverdagskost akkurat! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Deilig å høre på Rekdal i Fotballextra studio. Stålkontroll. Er så jævlig glad for at vi har Norges beste trener. I er sjef! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 https://www.deltager.no/valerenga_-_stabekk_29072014 Få gratisbilletter til VIF-Stabæk neste uke. Ingen grunn til å ikke møte opp i sommersola! 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ser ut som vi får DNB som hovedsponsor, et rykte som har gått en stund for de som er litt innpå klubben, bla. IKEA har vært nevnt av enkelte også, men DNB høres en del bedre ut! Man kan si solen virkelig skinner over Enga om dagen! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg håper Enga klarer seg. Kjipt for Tippeligaen hvis dere mister lisensen. Men bør ikke spillersalg være en mulighet her? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg håper Enga klarer seg. Kjipt for Tippeligaen hvis dere mister lisensen. Men bør ikke spillersalg være en mulighet her? Tjajo, men selger vi f.eks. Kjartansson har vi ikke noen målscorer lenger.. Og hva gjør vi da, Vålerenga. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg håper Enga klarer seg. Kjipt for Tippeligaen hvis dere mister lisensen. Men bør ikke spillersalg være en mulighet her? Tjajo, men selger vi f.eks. Kjartansson har vi ikke noen målscorer lenger.. Og hva gjør vi da, Vålerenga. Ser den, men hvis det ikke er andre muligheter, hva gjør dere da? Beholder Kjartansson og mister lisensen eller selger han og risikerer nesten nedrykk? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg håper Enga klarer seg. Kjipt for Tippeligaen hvis dere mister lisensen. Men bør ikke spillersalg være en mulighet her? Tjajo, men selger vi f.eks. Kjartansson har vi ikke noen målscorer lenger.. Og hva gjør vi da, Vålerenga. Ser den, men hvis det ikke er andre muligheter, hva gjør dere da? Beholder Kjartansson og mister lisensen eller selger han og risikerer nesten nedrykk? Lesser of two evils, byebye Kjartansson med mindre folka på Valle finner på noe snedig. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 http://www.tv2.no/a/5843140Skjerfet er ferdig! Gode nyheter! 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 https://www.deltager.no/valerenga_-_stabekk_29072014 Få gratisbilletter til VIF-Stabæk neste uke. Ingen grunn til å ikke møte opp i sommersola! Tenkte å spamme linken litt på div steder, men ser at alle billettene er borte. Det er jo herlig! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Gratulerer med dagen alle sammen!Vi sees på Ullevaal! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Enga lekker i forsvar, men vi vant igjen. Det er tross alt det viktigste. Fin kamp med god stemning, men hvem var han i badetøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå