Latias Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Er så lei av det der Zahid-Stengel byttet. Det offensive dør helt uten Zahid. Kommer til å koste poeng i dag også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Jaaaada! Herlig anti-jinx Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Hahaha, den var fin! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Deilig å spille mot et lag som er så elendige på avslutninger. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Fantastisk! Brann er ræva, men fortsatt sterkt med 3 poeng i Bergen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Seier i Bergen smaker alltid godt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Fy så dårlige man var defensivt i dag, og Brann like dårlige til å avslutte. Var litt heldige i dag. Kjartansson er enorm. Scorer og målgivende i dag. Innenfor 16 er han Gud. Likte ikke helt de vanlige Rekdal-byttene i dag jeg heller. Berre inn når vi leder funker ikke og Stengel inn for Zhaid har ikke funka før, og Zhaid synes jeg kunne spilt litt lengre i dag også. Men Stengel var positiv i dag, i alle fall mer enn vanlig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Alltid herlig å slå Brann, men jeg syns at når vi møter Brann i den tilstanden de er i så skal ikke dette bli kampbildet. Brann er for nære på flere tidspunkt og mot et kvassere lag kan vi bli straffet. Kjartansson... oy vey. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Den satt langt inne, men fy faen så deilig! Digger Lindkvist. Ligaens beste kantspiller! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 utrolig hvordan han har tatt nivået! Jeg er imponert! Jeg er fornøyd med resultatet, andreomgang var spennende! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Hva betyr Z-en? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Deilig med tre poeng i Bergen! Grunnen til at Zahid alltid blir byttet ut er at han ikke orker mer. Har stusset over det byttet mange ganger selv, men i følge en venninne så er det derfor. Ble visstnok sagt i en eller annen pressekonferanse eller ett møtet på Vertshuset engang eller noe. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Joa, men Zahid virker ikke sliten når han blir bytta ut, han er fortsatt en av de bedre på banen når han blir bytta ut, gang på gang. Spesielt mot Lillestrøm var han fortsatt kanon. Mulig Rekdal bytter han ut 5 min før han er "tom" hver gang for å være sikker på at han ikke misser på et returløp eller lignende, men synes han burde spille litt lengre enn hva han gjør. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Hæstad kjøpt ut av kontrakten Vil tro at dette koster en del mindre enn hva det hadde kostet om han hadde blitt kontrakten ut. Uansett ikke Hæstads feil at de som hadde ansvar i klubben før,overbetalte en kontrakt for han. Takker for 6 fine år i Vålerenga. Var ikke de beste 6 årene, men Hæstad gikk alltid i krigen og representerte oss godt som kaptein i flere år. Kommer til å klappe for han når han returnerer til Ullevål om han skulle dra til Start. Endret 26. mai 2014 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Har sett Zahid selv signalisere byttet før. Ang Hæstad så er det trist, men veldig forstålig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Synd, men ikke overraskende at han drar. Sålenge vi ikke må kvitte oss med Kjartansson i nærmeste framtid så er jeg fornøyd. Endelig har vi en spiss om putter og minnene fra Moa sitter ennå igjen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Da var det offisielt også Stilig at han får avslutningskamp mot Lyn. Håper vi kan ende kampen med seier og et klassisk Hæstad jubelbrøl etter kampen! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Utrolig trist med Hæstad, men som dere sier; veldig forståelig. En av mine absolutte favorittspillere som alltid har kjempet hardt for oss, Også en veldig sympatisk og flott person på alle måter, så jeg ønsker han all lykke til videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå