Zandreu Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Yeah. Man kan ikke forvente at enga skal vinne i år, med nesten hele laget utskifta. Men man kan alltids håpe . Syns Thorvaldsson skal få mere tillit. Han danker tross alt ut Pall Gunnarsson på det islandske landslaget. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Yeah. Man kan ikke forvente at enga skal vinne i år, med nesten hele laget utskifta. Men man kan alltids håpe . Syns Thorvaldsson skal få mere tillit. Han danker tross alt ut Pall Gunnarsson på det islandske landslaget. Agree, syntes han bør få spille får Berre i noen kamper hvertfall Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Yeah. Man kan ikke forvente at enga skal vinne i år, med nesten hele laget utskifta. Men man kan alltids håpe . Syns Thorvaldsson skal få mere tillit. Han danker tross alt ut Pall Gunnarsson på det islandske landslaget. Agree, syntes han bør få spille får Berre i noen kamper hvertfall Andresen og teamet har sikkert kontroll på om han viser seg frem på trening osv. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Noen flere som skal på Årasen neste søndag? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Yessur! Det blir 3 poeng der! Håper jeg at Moa og Thorvaldsson får tillit fra start, blir mye mer fart med dem på banen Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Noen flere som skal på Årasen neste søndag? Ja, ville aldri gått glipp av det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg skal se den på tv, tv2 sender den heldigvis Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Glenn Roberts og Amin Nouri lånes ut til Nyberg-fucking-sund Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Nei faen! :O Ah, Glenn Roberts til Trysil.. Thats aint good Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Nei faen! :O Ah, Glenn Roberts til Trysil.. Thats aint good På en måte så, han får jo kamp trening, samt at han trener med enga noen ganger i uka Endret 8. april 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Joa, men spørs jo om Vålerenga har plass til å ta han inn igjen når de har henta flere spisser da :/ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg skal se den på tv, tv2 sender den heldigvis Jeg også ^^. Men håper jeg får kommet meg på Vålerenga - Rosenborg.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 VIF-RBK skal man komme seg på. Jeg er bare litt bitter på KOT-vakta i Bend It Øvre som msendte meg videre til felt D når jeg har betalt 1350kr. for å stå i felt E. Når jeg prøvde å krangle med han, ingorerte han bare meg. Det kan jo hende det var fordi jeg var en anelse alkoholpåvirket. Likevel, så har jeg rett til å få min plass på felt E. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 VIF-RBK skal man komme seg på. Jeg er bare litt bitter på KOT-vakta i Bend It Øvre som msendte meg videre til felt D når jeg har betalt 1350kr. for å stå i felt E. Når jeg prøvde å krangle med han, ingorerte han bare meg. Det kan jo hende det var fordi jeg var en anelse alkoholpåvirket. Likevel, så har jeg rett til å få min plass på felt E. Ja, helt enig Sikkert folk fra Lyn vettu Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 VIF-RBK skal man komme seg på. Jeg er bare litt bitter på KOT-vakta i Bend It Øvre som msendte meg videre til felt D når jeg har betalt 1350kr. for å stå i felt E. Når jeg prøvde å krangle med han, ingorerte han bare meg. Det kan jo hende det var fordi jeg var en anelse alkoholpåvirket. Likevel, så har jeg rett til å få min plass på felt E. Ja, helt enig Sikkert folk fra Lyn vettu Jeg og "stefaren" min som holder med Rosenborg skal ta turen. Jeg er enga fan selvfølgelig. Men det håper jeg dere har fått med dere.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Hehe, får håpe at du har noe å mobbe denne "stefaren" din med etterpå da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hehe, får håpe at du har noe å mobbe denne "stefaren" din med etterpå da Ja + to, tre klassekamerater. Gikk inn i ett veddemål med han ene kameraten i dag. Vist Vålerenga vinner, så skal han ha vålerenga til bakgrunnen på skole PC-en i en uke. Samme skjer vist Rosenborg vinner, da må jeg ha RBK som bakgrunn. Endret 11. april 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Da er tre Vålerenga - Rosenborg billetter bestilt på Vg øvre . Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Nice, skal han kompisen være med? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Nice, skal han kompisen være med? Nei, jeg, "Stefar" og mamma ble det. Fikk alle tre billettene til 150 kr . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå