Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yeah. Man kan ikke forvente at enga skal vinne i år, med nesten hele laget utskifta. Men man kan alltids håpe :D. Syns Thorvaldsson skal få mere tillit. Han danker tross alt ut Pall Gunnarsson på det islandske landslaget.

Agree, syntes han bør få spille får Berre i noen kamper hvertfall

Lenke til kommentar
Yeah. Man kan ikke forvente at enga skal vinne i år, med nesten hele laget utskifta. Men man kan alltids håpe :D. Syns Thorvaldsson skal få mere tillit. Han danker tross alt ut Pall Gunnarsson på det islandske landslaget.

Agree, syntes han bør få spille får Berre i noen kamper hvertfall

Andresen og teamet har sikkert kontroll på om han viser seg frem på trening osv.

Lenke til kommentar

VIF-RBK skal man komme seg på. Jeg er bare litt bitter på KOT-vakta i Bend It Øvre som msendte meg videre til felt D når jeg har betalt 1350kr. for å stå i felt E. Når jeg prøvde å krangle med han, ingorerte han bare meg. Det kan jo hende det var fordi jeg var en anelse alkoholpåvirket. Likevel, så har jeg rett til å få min plass på felt E.

Lenke til kommentar
VIF-RBK skal man komme seg på. Jeg er bare litt bitter på KOT-vakta i Bend It Øvre som msendte meg videre til felt D når jeg har betalt 1350kr. for å stå i felt E. Når jeg prøvde å krangle med han, ingorerte han bare meg. Det kan jo hende det var fordi jeg var en anelse alkoholpåvirket. Likevel, så har jeg rett til å få min plass på felt E.

Ja, helt enig ;) Sikkert folk fra Lyn vettu :p

Lenke til kommentar
VIF-RBK skal man komme seg på. Jeg er bare litt bitter på KOT-vakta i Bend It Øvre som msendte meg videre til felt D når jeg har betalt 1350kr. for å stå i felt E. Når jeg prøvde å krangle med han, ingorerte han bare meg. Det kan jo hende det var fordi jeg var en anelse alkoholpåvirket. Likevel, så har jeg rett til å få min plass på felt E.

Ja, helt enig ;) Sikkert folk fra Lyn vettu :p

Jeg og "stefaren" min som holder med Rosenborg skal ta turen. Jeg er enga fan selvfølgelig. Men det håper jeg dere har fått med dere..

Lenke til kommentar
Hehe, får håpe at du har noe å mobbe denne "stefaren" din med etterpå da :)

Ja + to, tre klassekamerater. Gikk inn i ett veddemål med han ene kameraten i dag. Vist Vålerenga vinner, så skal han ha vålerenga til bakgrunnen på skole PC-en i en uke. Samme skjer vist Rosenborg vinner, da må jeg ha RBK som bakgrunn.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...