Patrick123 Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Jeg tror vi vinner ligaen i år og klarer minst finalen i cupen. CL burde vi fint kvalifisere oss til uten store problemer. Kanskje til og med utslagsrundene med en litt heldig gruppe. Sånn, er jeg supporter nok nå? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 Kvalifisere oss til CL? Herregud, vi skal vinne CL. Forbanna pessimist. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Sikkert i ubetydelig grad, men så mye negativitet i tråden før første kamp er spilt, provoserer meg. Du kaller ytringene dine for realistiske før en eneste kamp er spilt, hvor realitisk er det egentlig? Mine ytringer er realistiske fordi de er basert på fakta. De er basert på hva vi presterte i fjor og hvordan stallen har forandra seg siden den gang. VI har mistet gode spillere som Fellah og Bojan, og vi har mistet nøkkelspillere som Lejaks og Børven. Solli har så vidt jeg skjønt også forsvunnet. Så kan man legge på en spiller som Ogude, selv om han ikke akkurat var god i fjor. Vi har fått inn en svenske fra den nest øverste divisjonen i sverige, en etter ryktene god h-back/midtstopper fra Odd, to gode (men uprøvde på dette nivået) talenter i Stengel og Nilsen, og en igjen uprøvd islandsk spiss. I tillegg har Berre blitt et år eldre og uansett hvor mye vi digger Berre så var fjorårssesongen hans nest beste noen sinne scoringsmessig og han scoret ca dobbelt så mye som han har gjort hver sesong siden 2007. Så har vi også fått tilbake noen spillere fra lån og Alexander Mathisen. Både han og Simon Larsen rykket ned i fjor. Med andre ord. Stallen er ikke nødvendigvis bedre enn i fjor. Den er riktignok mer samspilt, bedre trent og mest sannsynelig har Rekdal lært av feil fra i fjor og vil dermed sette opp et lag som passer sammen enda bedre enn i fjor. Derfor tror jeg ikke at vi kan forvente oss noen kanonssesong. I fjor endte vi på 11., jeg tippet 10. i år. Jeg tror samtidig at vi kan komme litt høyere (opp mot 7.) og lengre (ligge i nedrykksstrid, men ikke rykke ned). Samtidig må man ta til seg hva Rekdal har sagt med den økonomiske situasjonen og det kan fort henda at enda flere spillere kan forsvinne, f.eks Calvo skal kanskje spille VM. Jeg skulle gjerne likt å vite hva du mener er realistisk, og gjerne med noe begrunnelser utenom at laget er i mye bedre form. Er grenser på hva det kan gjøre. Og igjen. Når jeg drar på kamp så drar jeg ikke dit for å bue eller "snakke dritt" om laget. Jeg heier litt og jeg ser på. Sånn som 90% andre fans på kamp. Hvis laget spiller jævlig dårlig blir jeg skuffa og irritert, spiller de bra blir jeg glad og enda mer entusiastisk. Og jeg kan ikke se hvordan forventingene mine skal gjøre det verre for laget på noen som helst måte. Om noe så vil det være bedre å gå på kamp med en holding om at det ikke nødvendigvis går helt veien siden du da kan ikke begynner å surmule fordi ikke laget leder etter 10 min. Endret 2. mars 2014 av Teipball 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Vålerenga Ishockey vant i går sitt 29 seriegull etter å ha ydmyket Oi-lærs 7-1 foran ett fullsatt Jordal!Fy faen så deilig det var! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Strålende av ishockeygutta, bra ett VIF-lag gjør byen stolt i hvert fall. VIF-LSK på Sumo kl. 19. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 0-0 til pause, Vålerenga fikk ett mål annullert for offside.Ellers skjedd lite. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Endte 2-0, mål av Berre og Vidar Ørn Kjartansson Endret 5. mars 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2014 Flott at Kjartansson scorer, med bare en ordentlig spiss er det viktig at han får godfølelsen fra starten av. Noen som har sett kampene som vet om/hvem vi har brukt på topp når Kjartansson ikke har spilt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2014 Noen som kjenner seg igjen? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Hm, kanskje laget er bedre enn jeg tror... Hva slags lag stilte egentlig Godset med i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Fint resultat, men nekter å sprette champagnen riktig enda. Kjenner jeg klubben rett så blir det nederlag når det virkelig gjelder på Aker Stadion. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2014 Hm, kanskje laget er bedre enn jeg tror... Hva slags lag stilte egentlig Godset med i dag? De har noen skada spiller, det samme har Enga. Fint å se at det ihvertfall er noe optimisme på lagets vegne, selv om det ligger langt inne for flere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Så, hva er prediksjonene for i år? Selv går jeg for 8. plass. Alt bedre enn det er bonus, mens jeg kan strekke meg til at 10. er godkjent (under ekstremt sterk tvil). Alt under det og laget burde flyttes til Lillestrøm. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg har strukket meg til å tippe en 6. plass. Jeg vet at det kanskje er optimistisk, og egentlig forventer jeg ikke noe særlig mer enn ca. midt på tabellen. Så lenge det blir høyere enn i fjor og at jeg får se ting som kan gi forhåpninger om at ting er på bedringens vei og kan bli til noe bra lengre fram i tid, så skal jeg se meg fornøyd. Men optimisten i meg velger å tro at vi kan bli en av de positive overraskelsene i år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Midt på tabellen og en jevn forbredning gjennom hele sesongen er jeg fornøyd. Godtar også lavere så lenge vi ikke er i konstant nedrykkskamp og at spillet ikke står på stedet hvil gjennom hele sesongen. Tipper rundt 8-10. plass, men kan bli både bedre og verre. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Ser ut som vi går mot nok en sesong uten hovedsponsor. Geniene i markedsavdelingen fortsetter mao å gjøre en strålende jobb. Men nå har det vært noen på twitter som har kommet med forslaget om å ha =oslo på drakta. Og selv om det å ha en drakt uten noen form for reklame er pent, så hadde jo dette vært flott. Her ser dere hvordan det kunne sett ut, og jeg må si at det faktisk ser ganske fint ut. https://twitter.com/risto1913/status/448923431950884864 Ikke bare er det reklame for et godt formål, det er også god reklame for Vålerenga som viser at de bryr seg om byen, og i tillegg kan man nesten tolke =oslo på brystet som at Vålerenga er Oslo. Hva er tankene til dere andre rundt dette? 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Tror du glemte å legge ved bildet/linken til hvordan det kan se ut? Men det er noe jeg absolutt er positiv til! Andre som skal til Molde i morgen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 Andre som skal til Molde i morgen? Jeps ? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Tror du glemte å legge ved bildet/linken til hvordan det kan se ut? Men det er noe jeg absolutt er positiv til! Andre som skal til Molde i morgen? Dukker den ikke opp hos deg? Jeg ser den i innlegget mitt, rart. Her er i alle fall direktelink til bildet: https://pbs.twimg.com/media/Bjrle4uIAAA3Dzd.jpg:large Endret 27. mars 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Etter dagens kamp tror jeg ennå på 8. plass... dersom antall lag hadde blitt redusert til 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå