Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er for meg et stort mysterium. Selv med stram økonomi, evner ikke ledelsen å finne en hovedsponsor.

 

Ditto.

Hvor mye penger har man tapt på å ikke ha hovedsponsor i fjor og i år? Rimelig mye antar jeg. Jeg skjønner at man ikke skal selge seg lavt, men når alternativet er å ikke selge seg i det hele tatt er noe veldig galt.

 

Leste noe om at klubben hadde budsjettert med 8000 sesongkort, mens det i fjor ble solgt 6000. Dette kan da ikke stemme, i så fall ikke akkurat veldig rart at økonomien går i dass.

Lenke til kommentar

Midtbanen er styrket med Stengel og Heltne Nilsen og i forsvar tror jeg at Gunnarsson kommer til å gjøre forsvaret mer solid. Svensken på venstrebacken er et spørsmålstegn, og her blir vi svekket uansett fra i fjor fordi Lejaks var veldig god. Mye av sesongen avhenger av hvordan Kjartansson blir på topp, vi er avhengige av at han scorer minst 10 mål, og i kjent VIF-stil er ikke akkurat dette garantert.

 

Tror at vi kommer til å slippe inn få mål pga god keeper og godt organisert forsvar/midtbane, men at det blir tynt fremover og er avhengige av både flaks og individuelle prestasjoner for å score mål. Tipper derfor rundt 10 plass, men vi kan nok både være i nedrykksstriden og litt lengre opp i løpet av sesongen.

Lenke til kommentar

Lurer på om alle her er Enga tilhengere siden man tror så lite på laget. Dømmer det nord og ned før første seriekamp er spilt. Det vil være som om man skulle gå på første kampen og pipe det ut fra start. Kom igjen, ha trua og støtt Vålerenga om du er Engafan! Ikke vær så jævlig negativ. Enga trenger støtte fra supporterne, ikke jævlig hengehuer uten trua. Heia Enga! Fa....n jeg blir provosert! Vi har det laget vi har.....støtt det!!

Lenke til kommentar

Så vi er ikke enga-tilhengere fordi vi ikke tror at VIF er gode? Og du mener det er det samme å skrive hva slags forventinger man har til laget basert på fakta som å bue på laget? Hva slags tullete (u)logikk er det?

 

Jeg tipper at alle her inne ønsker at VIF skal vinne serien og alle kamper som blir spilt, og jeg antar også at ingen her inne piper på laget. Men det må være lov til å være realistisk.

Lenke til kommentar

Så vi er ikke enga-tilhengere fordi vi ikke tror at VIF er gode? Og du mener det er det samme å skrive hva slags forventinger man har til laget basert på fakta som å bue på laget? Hva slags tullete (u)logikk er det?

 

Jeg tipper at alle her inne ønsker at VIF skal vinne serien og alle kamper som blir spilt, og jeg antar også at ingen her inne piper på laget. Men det må være lov til å være realis

Lykke til da med den negative entusiasmen på Vålerengas vegne.....sikkert det man trenger å høre når man står på startstreken at man suger og sikkert havnet i adeccoligaen neste år, i verste fall.

Lenke til kommentar

Et par grunner til at jeg frykter adeccoligaen;

 

1. Jeg legger forhåpningene lave, slik at jeg ikke blir skuffa om det eventuelt skulle skje.

2. Vi må fortsatt bruke Muri som midstopper

3. Svingdør på Valle, føles som at halve startellevern går inn og ut hvert overgangsvindu

4. Et år i adeccoligaen hadde vært sunt, av ovennevnte grunner(+ lavere lønnskostnader pga flyktende klubbhorer)

 

For all del, Enga har min støtte, men jeg har særs liten tro på at Enga skal få til noe(i år heller). Hva du syns om det er meg revnende likegyldig, jeg heier ikke på Enga for å behage deg eller andre supportere. Så bli så sinna du bare vil, synd for deg.

Lenke til kommentar

 

Så vi er ikke enga-tilhengere fordi vi ikke tror at VIF er gode? Og du mener det er det samme å skrive hva slags forventinger man har til laget basert på fakta som å bue på laget? Hva slags tullete (u)logikk er det?

 

Jeg tipper at alle her inne ønsker at VIF skal vinne serien og alle kamper som blir spilt, og jeg antar også at ingen her inne piper på laget. Men det må være lov til å være realis

Lykke til da med den negative entusiasmen på Vålerengas vegne.....sikkert det man trenger å høre når man står på startstreken at man suger og sikkert havnet i adeccoligaen neste år, i verste fall.

 

 

På hvilken måte påvirker min negative (btw, den er realistisk, ikke negativ) entusiasme på et diskusjonsforum Vålerenga?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så vi er ikke enga-tilhengere fordi vi ikke tror at VIF er gode? Og du mener det er det samme å skrive hva slags forventinger man har til laget basert på fakta som å bue på laget? Hva slags tullete (u)logikk er det?

 

Jeg tipper at alle her inne ønsker at VIF skal vinne serien og alle kamper som blir spilt, og jeg antar også at ingen her inne piper på laget. Men det må være lov til å være realis

Lykke til da med den negative entusiasmen på Vålerengas vegne.....sikkert det man trenger å høre når man står på startstreken at man suger og sikkert havnet i adeccoligaen neste år, i verste fall.

 

 

På hvilken måte påvirker min negative (btw, den er realistisk, ikke negativ) entusiasme på et diskusjonsforum Vålerenga?

 

Sikkert i ubetydelig grad, men så mye negativitet i tråden før første kamp er spilt, provoserer meg. Du kaller ytringene dine for realistiske før en eneste kamp er spilt, hvor realitisk er det egentlig?

Lenke til kommentar

Et par grunner til at jeg frykter adeccoligaen;

 

1. Jeg legger forhåpningene lave, slik at jeg ikke blir skuffa om det eventuelt skulle skje.

2. Vi må fortsatt bruke Muri som midstopper

3. Svingdør på Valle, føles som at halve startellevern går inn og ut hvert overgangsvindu

4. Et år i adeccoligaen hadde vært sunt, av ovennevnte grunner(+ lavere lønnskostnader pga flyktende klubbhorer)

 

For all del, Enga har min støtte, men jeg har særs liten tro på at Enga skal få til noe(i år heller). Hva du syns om det er meg revnende likegyldig, jeg heier ikke på Enga for å behage deg eller andre supportere. Så bli så sinna du bare vil, synd for deg.

Medgangssupporter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...