Nevnarion Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ja, utrolig typisk. Æsj. Edit: Wææ, nå presser de oss farlig mye. Endret 6. april 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Visste jo nesten hvordan det kom til å gå der oppe, men det billige straffesparket der er bare så H typisk...... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jepp, fryktet et tap på forhånd, men det er enda mer surt hvis det er på grunn av en enkelt drittstraffe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGG!!!!! Lyn vinner også.. H¤#"=#(#"# Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Fy faen, så begynner de å diskutere keeperen vår da. Fikk melding fra Stefaren min "Vålerenga, gjør det bra ja". Vi satt å krangla en gang med matbordet om Vålerenga og Rosenborg. Mamma ble helt fra seg. Men over til kampen, dette var surt. Ballen duppa noe voldtsomt på 2-0 målet. Men fortsatt surt.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 United poengtap og Enga tap, jeg går å henger meg. Snakkes. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Kan virkelig dagen bli bedre ? Beklager skal holde kjeft. Endret 6. april 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Kan virkelig dagen bli bedre ? Beklager skal holde kjeft. Ja, takk. Håper vi rister av oss dette til neste kamp.. Imo, har 3 harde kamper nå. Først Lillestrøm, så Roseborg og Viking. Vært utrolig deilig med 9 poeng fra de kampene der.. Endret 6. april 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 United poengtap og Enga tap, jeg går å henger meg. Snakkes. Hvis du henger deg, hvordan kan vi snakkes da? OK, håper ikke du gjorde det da... Er vel ikke noe å bry seg om dette egentlig. Regner med at Rosenborg går på poengtap i morra, og da er det ingen av lagene som har klart å vinne to på rad. Med andre ord er det veldig tett, og det er tross alt bare andre kamp. Jeg gidder i alle fall ikke å deppe etter dette, selv om jeg innrømmer at jeg ikke har tro på at Martin Andresen er rett mann for oss. Men nå som lønnsforhandlingene mellom Stabæk og Alanzinho har strandet, kanskje vi kan lokke tippeligaen's beste spiller til oss... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) I Himmelen selfølgelig. Neida:p Endret 6. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Irriterende, men det er bare spilt to kamper og Tippeligaen er utrolig jevn. Vi ligger på 10. og ikke på 3. plass nå kun pga. målforskjell. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 http://fotball.bt.no/eliteserien/article104511.ece Feilaktig straffe? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Tja, henda holder jo uten tvil i skjorta. Problemet er at det er drøssevis av slike situasjoner i en kamp og det blir litt tilfeldig hva som blåses på. Denne gangen vi fikk vi den mot oss. Det er uansett vann under brua nå. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Vi kan alle ryke på en smell på bortebane, det har Brann i allefall erfart. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Vi kan alle ryke på en smell på bortebane, det har Brann i allefall erfart. Det er sant. Jeg er fortsatt nervøs, vi har 3 harde kamper nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Vi kan alle ryke på en smell på bortebane, det har Brann i allefall erfart. Haha, ja. Det er sant. Jeg er fortsatt nervøs, vi har 3 harde kamper nå. True, tror det skal holde hardt at vi skal vinne alle de 3, men håper i alle fall på poeng. Endret 7. april 2008 av Stine Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 http://fotball.bt.no/eliteserien/article104511.ece Feilaktig straffe? Svein Erik Edvardsen er en rævva dommer! Har alltid hatet at han gjør så mange feil. Men det var jo greit da, siden Ålesund ikke fikk straffe forrige runde Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Feil ? Straffen var grei. Han ble dratt ned. Du ser tv bilder på dagbladet.no Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 ja, jævlig lei av dommere som ikke tørr å dømme fordi det er innenfor 16 meteren. En straffe er et frispark innenfor 16 meteren, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Vi kan alle ryke på en smell på bortebane, det har Brann i allefall erfart. Haha, ja. Det er sant. Jeg er fortsatt nervøs, vi har 3 harde kamper nå. True, tror det skal holde hardt at vi skal vinne alle de 3, men håper i alle fall på poeng. Tenkt hvor deilig det har vært med 9 poeng på de 3 kampene da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå