Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å slå LSK borte. De slang så mye dritt til oss før kampen, om hvor elendige vi var. Nå blir det Lyn hjemme på nattkampen onsdag. Tipper faktisk 1-0 der også og en 26(?) år gammel statistikk brytes. To erkerivaler på tre daer. Det er digg. :!:

Lenke til kommentar
Får sesong kort av pappa til jul hvert år jeg :)

Felt: D

Rad: 16

Sete: 6

Hatt det samme i 3år nå

8900180[/snapback]

Det er postbanken, er det ikke? Har billett der jeg også nå. Har egentlig aldri vært fotball-interessert selv, men når man flytter til Oslo så er det selvfølgelig noen som skal dra meg med og konvertere meg til enga :) Så nå har jeg drakt, klanen-medlemskap, skjerf og billett på postbanken nedre. Var på åpningskampen (vif-stabæk) og vif-start med klanen-bussen. Alle gode ting er tre og i kveld skal Lyn slås for første gang på lenge. Eller hur?

Lenke til kommentar
Får sesong kort av pappa til jul hvert år jeg :)

Felt: D

Rad: 16

Sete: 6

Hatt det samme i 3år nå

8900180[/snapback]

Det er postbanken, er det ikke? Har billett der jeg også nå. Har egentlig aldri vært fotball-interessert selv, men når man flytter til Oslo så er det selvfølgelig noen som skal dra meg med og konvertere meg til enga :) Så nå har jeg drakt, klanen-medlemskap, skjerf og billett på postbanken nedre. Var på åpningskampen (vif-stabæk) og vif-start med klanen-bussen. Alle gode ting er tre og i kveld skal Lyn slås for første gang på lenge. Eller hur?

8903849[/snapback]

Det er vel Vestbredden kan jeg tenke meg. Siden det er plassbilletter. Jeg har sesongkort i Cola-svingen. Felt E.

Bra du har konvertert til Vålerenga. Oslos eneste ordentlige fotballklubb. Ikke no skiklubb sånn som FC (Footballclub, hvorfor engelsk?) Lyn Oslo.

Lenke til kommentar

Postbanken og vestbredden er samme langside har jeg forstått ja. Aafk kan vel knapt nok kalles et fotballag, og medgangssupporter (som de fleste andre ålesundere er) gidder jeg ikke være. Bare tidsspørsmål før de rykker ned igjen. Duger jo ikke til å støvsuge garderobene engang.

Føler meg litt svikersk nå. Men det får bare være.

Lenke til kommentar
Postbanken og vestbredden er samme langside har jeg forstått ja. Aafk kan vel knapt nok kalles et fotballag, og medgangssupporter (som de fleste andre ålesundere er) gidder jeg ikke være. Bare tidsspørsmål før de rykker ned igjen. Duger jo ikke til å støvsuge garderobene engang.

8903952[/snapback]

Eneste gangene det er lov til å bytte hvilken klubb du heier på er når du flytter til et nytt sted (for alltid). Men om jeg flytter ut av Oslo, noe jeg aldri kommer til å gjøre, så vil jeg likevel ike slutte å heie på Vålerenga.

Lenke til kommentar

8903952[/snapback]

Eneste gangene det er lov til å bytte hvilken klubb du heier på er når du flytter til et nytt sted (for alltid). Men om jeg flytter ut av Oslo, noe jeg aldri kommer til å gjøre, så vil jeg likevel ike slutte å heie på Vålerenga.

8904709[/snapback]

Har aldri heiet på noen som helst, for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...