PatSharpX Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det var digg å slå LSK borte! Håper vi er tilbake på rett spor nå! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Deilig å slå LSK borte. De slang så mye dritt til oss før kampen, om hvor elendige vi var. Nå blir det Lyn hjemme på nattkampen onsdag. Tipper faktisk 1-0 der også og en 26(?) år gammel statistikk brytes. To erkerivaler på tre daer. Det er digg. :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja det er på tide at den "forbandelsen" (som media liker å kalle det) blir brutt nå Gleder meg til kampen, bare synd den går så sent... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte billetter til kampen i dag Ahh, har ikke stått med klanen på 1år ca, skal bli digg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det er ikke noe kamp i dag, men i morgen er det... Er alltid på hjemmekampene til Enga, og mye bortekamper å... I morgen skal jeg også, jeg gleder meg som bare rakker'n. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg er også på alle hjemmekampene. Har sesongkort. Får desverre ikke lov til å dra på de fleste bortekampene Er bare 15 år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Er 15 år selv, har sesongkort jeg å Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Er 15 år selv, har sesongkort jeg å 8898978[/snapback] Hvilket felt står du på? Endret 19. juni 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Får sesong kort av pappa til jul hvert år jeg Felt: D Rad: 16 Sete: 6 Hatt det samme i 3år nå Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Kjøpte billetter til kampen i dag Ahh, har ikke stått med klanen på 1år ca, skal bli digg! 8898689[/snapback] BAre du synger med:D og ikke bryr deg om mobil eller andre ting i de 90min. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Da er det kamp i dag. Er dere klare til å knuse FuC LYN Oslo?? Det er jeg hvertfall, sitter nå på jobb med drakten på Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg er klar til å slå Lyn som bare faen, gleder meg til jeg skal på kampen Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er så lenge til, men jeg er klar.... Er et nervevrak nå.... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Får sesong kort av pappa til jul hvert år jeg Felt: D Rad: 16 Sete: 6 Hatt det samme i 3år nå 8900180[/snapback] Det er postbanken, er det ikke? Har billett der jeg også nå. Har egentlig aldri vært fotball-interessert selv, men når man flytter til Oslo så er det selvfølgelig noen som skal dra meg med og konvertere meg til enga Så nå har jeg drakt, klanen-medlemskap, skjerf og billett på postbanken nedre. Var på åpningskampen (vif-stabæk) og vif-start med klanen-bussen. Alle gode ting er tre og i kveld skal Lyn slås for første gang på lenge. Eller hur? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Får sesong kort av pappa til jul hvert år jeg Felt: D Rad: 16 Sete: 6 Hatt det samme i 3år nå 8900180[/snapback] Det er postbanken, er det ikke? Har billett der jeg også nå. Har egentlig aldri vært fotball-interessert selv, men når man flytter til Oslo så er det selvfølgelig noen som skal dra meg med og konvertere meg til enga Så nå har jeg drakt, klanen-medlemskap, skjerf og billett på postbanken nedre. Var på åpningskampen (vif-stabæk) og vif-start med klanen-bussen. Alle gode ting er tre og i kveld skal Lyn slås for første gang på lenge. Eller hur? 8903849[/snapback] Det er vel Vestbredden kan jeg tenke meg. Siden det er plassbilletter. Jeg har sesongkort i Cola-svingen. Felt E. Bra du har konvertert til Vålerenga. Oslos eneste ordentlige fotballklubb. Ikke no skiklubb sånn som FC (Footballclub, hvorfor engelsk?) Lyn Oslo. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Postbanken og vestbredden er samme langside har jeg forstått ja. Aafk kan vel knapt nok kalles et fotballag, og medgangssupporter (som de fleste andre ålesundere er) gidder jeg ikke være. Bare tidsspørsmål før de rykker ned igjen. Duger jo ikke til å støvsuge garderobene engang. Føler meg litt svikersk nå. Men det får bare være. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Postbanken og vestbredden er samme langside har jeg forstått ja. Aafk kan vel knapt nok kalles et fotballag, og medgangssupporter (som de fleste andre ålesundere er) gidder jeg ikke være. Bare tidsspørsmål før de rykker ned igjen. Duger jo ikke til å støvsuge garderobene engang. Føler meg litt svikersk nå. Men det får bare være. 8903952[/snapback] Eneste gangene det er lov til å bytte hvilken klubb du heier på er når du flytter til et nytt sted (for alltid). Men om jeg flytter ut av Oslo, noe jeg aldri kommer til å gjøre, så vil jeg likevel ike slutte å heie på Vålerenga. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lykke til alle VIF fans med kampen mot Lyn i kveld. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lykke til alle VIF fans med kampen mot Lyn i kveld. 8904742[/snapback] Takker. Heier du på VIF selv? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Postbanken og vestbredden er samme langside har jeg forstått ja. Aafk kan vel knapt nok kalles et fotballag, og medgangssupporter (som de fleste andre ålesundere er) gidder jeg ikke være. Bare tidsspørsmål før de rykker ned igjen. Duger jo ikke til å støvsuge garderobene engang. Føler meg litt svikersk nå. Men det får bare være. 8903952[/snapback] Eneste gangene det er lov til å bytte hvilken klubb du heier på er når du flytter til et nytt sted (for alltid). Men om jeg flytter ut av Oslo, noe jeg aldri kommer til å gjøre, så vil jeg likevel ike slutte å heie på Vålerenga. 8904709[/snapback] Har aldri heiet på noen som helst, for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå