Sameboe Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Han dro permanent, men er på utgående kontrakt med Glimt nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Trodde aldri jeg skulle si det, men takk og lov for at Lillestrøm vant i dag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Klanen viser at de ikke har lært av en av de flaueste sesongene tribunemessig. Etter å ha veid alternativer opp mot hverandre, har klubb og klan blitt enige om at det beste for begge parter er om Klanen fortsetter på Vestbredden. http://www.klanen.no/blog/2013/10/klanstribune-2014/ Veldig trist for alle oss som er opptatt av å støtte laget. Endret 30. oktober 2013 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 En langstrakt Klan med den rekordlave entusiasmen og interessen for Enga er tamme greier! Vi må klumpes sammen under taket i Cola skal det bli noe liv, frem til interessen for Enga og norsk fotball kommer tilbake (hvor mange år går det mellom toppene?). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg har spurt både på klansforumet og hatt mye dialog på twitter med flere i styret om hvorfor de tror at bredden er bedre en cola. De fleste svarer rett og slett ikke på spørsmålet. Eneste som har gitt konkret tilbakemelding er Aslak fra Gatasparlament som sier at man ser bedre på bredden. Det er jo ett greit argument, men det burde egentlig ikke være ett salgsargument på en supportertribune. Endret 30. oktober 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
FuckLife_JustKidding Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Noen som vet hvor AE skal stå neste sesong? 228? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 De fortsetter i svingen hvert fall, regner med det blir 228, kan sjekke. Lenke til kommentar
FuckLife_JustKidding Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 De fortsetter i svingen hvert fall, regner med det blir 228, kan sjekke. Ok, flytter med all sannsynlighet over ditt neste år. Har ingen planer om å fortsette å stå på en gravlund. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hadde gjort det jeg også, men siden både søster og jeg får sesongkort av fattern til jul føler jeg at jeg må stå med de. Men blir jo med AE hver gang de ikke er med da. Og bortekamper, selv om det er litt annerledes. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Trodde aldri jeg skulle si det, men takk og lov for at Lillestrøm vant i dag. forsåvidt sant. nå skal det et mirakel til for at vi kommer på kvalik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Kan virke som om klanen selv skjønner at de har gjort ett meget dårlig valg når det kommer til tribune. Dette skriver de som kommentar på linken til nyheten jeg postet over der etter at det har haglet med negativ tilbakemelding. Endret 31. oktober 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Historisk gjennombrudd? Eneste forskjellen jeg kan se fra tidligere år er at de som er medlem av klubben ikke lenger slipper inn på klansfeltet? Blir vel fort Bendit med AE på meg neste sesong. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Uten at jeg kan si noe som helst, det kommer info etterhvert på hvorfor VB sees på som et bedre valg, det jobbes også med konkrete tiltak for å gjøre opplevelsen på VB bedre. Ha litt tålmodighet før man sabler ned de som tross alt jobber FOR supporterne. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Sorry, men jeg sitter ikke å holder kjeft om jeg føler jeg har noe å si den ene eller andre veien, samme hvor mye det jobbes bak kulissene. Uavhengig av hvem det gjelder. 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Nei du må gjerne hive deg på hylekoret, for all del. Poenget mitt er at det går ann å la Klanen komme med en uttalelse på hvorfor dette ansees som det beste alternativet før man går helt i bananas og kritiserer alt og alle. Endret 2. november 2013 av faldmo Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Da kan en jo spørre - hvorfor vente med å uttale seg om hvorfor VB er så bra? Hvorfor venta dem ikke med nyheten frem til de hadde et grunnlag? 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Det kan ikke jeg svare på, jeg sitter ikke i klansstyret dessverre. Så det er et godt spørsmål. Men jeg kan si så mye som at det kommer ikke noe info enda fordi det skal inngås avtaler rundt diverse punkter - som som sagt skal gjøre VB bedre enn det var/er i år, håper man da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Går kveldens kamp bare på nett-tv? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kanskje den går på Lenke til kommentar
FuckLife_JustKidding Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Fy faen, resultatene går ikke akkurat Engas vei ikveld Endret 3. november 2013 av 18Xx14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå