Teipball Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Det var jo snakk om dette før sesongen også, men da skulle han vel ha en sinnsvak pay-as-you-play-kontrakt? Vet ikke hvorfor, men tallet 600 000 ligger i bakhodet. Jeg er positiv til å få han inn som en billig backup. Ja, han må trene seg litt opp og få formen tilbake, men Carew er likevel en solid spiller med masse erfaring og god fysikk. Han er også en av våre beste spisser gjennom tidene og han fortjener en skikkelig avslutning. Ja, det ble mye tøv på slutten med vesker og alt mulig annet, men folk er historieløse når de latterliggjør han. La oss være ærlige, å få Flo tilbake hadde vært en forsterkning. Altså, hvis Carew ønsker å være en del av Vålerenga neste år, om det er som backup eller fast, alt ettersom hvor god han er, så er det noe jeg synes kunne vært bra. (så var det pengene da) Men slik jeg tolket intervjuet så ønsket han å spille 1-2 kamper foran Klanen og "takke for seg" før han legger opp. Det synes jeg ikke Vålerenga skal være en del av, og det er også respektløs ovenfor de andre spillerne. Hehe, mye er ikke bra i VIF om dagen, men er det en ting vi skal være glad for er at Flo ikke er klubben. Huff det var ille. Btw, veldig mye bra av VPN om dagen. Endret 16. oktober 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Flo, Lange og Carew. Tidligere målscorere, som er passe høye, som kommer på tampen av karrieren, og er i dårlig form! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Vet noen hvor Bolthof har gjømt seg...? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er han ikke med i sportslig utvalg? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jo, han sitter i SU. http://www.vpn.no/vpn-spesial/2013/01/gnien-sportslig-leder/ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det smerter like mye hver gang når lønningslistene til Vålerenga blir presentert. Ikke all verdens sammenheng mellom prestasjoner og lønn. http://www.vg.no/sport/fotball/skatten-2012/dette-staar-vaalerenga-spillerne-oppfoert-med/10152563/ 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Skjønner godt at Bojan må gå når man ser han tjener så mye. Ellers som man har fått høre så står Lars, Hæstad og Muri for en enorm del av lønna. Litt overraska over at Thommassen har så mye, han forsvinner nok så fort som noen vil ha han eller kontrakten går ut. Også overraska over lønna til Ogude og Samuel. Trodde de tjente mer. Ogude har riktignok ikke levert bedre, men når han var på sitt beste var jo veldig god. Samuel trodde jeg ble solgt fordi han tjente for mye, men det er tydeligvis ikke tilfelle. Greit at han ikke er topp klasse, men synes det salget var rart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Latterlig overbetalt ett par av de gutta der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Adecco here we come. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Godset: Havner under, utligner, havner under igjen. Odd: Havner under, utligner, havner under igjen. Songdal; Havner under, utligner... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Deilig! Hold ut denne gangen da. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Songdal; Havner under, utligner... Og scorer et til Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det var viktige tre poeng! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Kjempebra med tre poeng i sekken! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Bring on Barcelona! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 En bedriten kamp, som allikevel lar oss sitte igjen med inntrykk av at det ikke var en bedriten kamp. Fint at Grindheim putter på slutten, det gir oss pusterom i nedrykkskampen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja, så eh... atte.... back to business as usual? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fy faen så ræva! Bekmørkt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Noen som tror Ibba kan utrette ting neste sesong i VIF? Gud som han har herjet i adeccoen for Glimt i år. Edit: Eller dro han permanent? Mulig jeg blander med Zahid. Endret 27. oktober 2013 av Latias Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Ibba dro vel permanent, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå