faldmo Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Ikke la dette bli reprise på Odd nå... MEN FOR HELVETE DA! FORBANNA UBRUKELIGE KØDDER, KAN DE INGENTING?! TO GANGER PÅ RAD, SPARK HELE JÆVLA TROPPEN, RIV NED STADION! Hvilken stadion? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Et "winning team" avgjør jevne kamper på slutten, da sier det vel seg selv hva vi er når vi taper så mange kamper på slutten. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Nå blir det samling i bånn og det er tragisk. Håper vi ikke rykker ned og at Rekdal kan få mer å handle for og skikk på laget. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Hvor lang er egentlig kontrakten til Reka? Ikke det at jeg vil bli kvitt han men, lurer bare på om vi har tatt en Pardew? Jeg merker at jeg er nesten totalt apatisk til resultatene nå og jeg tror det er på grunn av "hypen" som var før sesongen. Jubileumsåret, Rekdal er tilbake, flere gamle og gode spillere er tilbake, dette var Gullåret. I stedetfor skjer dette. Det hele ble et eneste stort antiklimaks. Jeg forstår at vi ikke får mer enn 5000 eller noe på kampene, jeg føler meg totalt... utladet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Alan Pardew? Hva skjedde med han? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2013 Ble vel gitt en 7-årskontrakt av Newcastle, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Mange her som har tenkt seg til Drammen idag? Jeg var der. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Rekdal fikk en to-års kontrakt. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2013 Og det er vel mer betryggende for Rekdal enn det er for Vålerenga. Ingen annen trener hadde fått noe mer ut av det laget der....gjeng overbetalte migbolter...lest lønnen til en del av den gjengen der er jo helt utrolig og ikke så veldig rart at vi sliter økonomisk.. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Herlig tiltak fra Vålerenga. Alle på kamp! Vålerenga signerer Niklas Gunnarsson fra Odd. http://dittoslo.no/indre-by/sport-indre-by/valerenga-henter-odd-spiller-1.8103349 Lenke til kommentar
FuckLife_JustKidding Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Får håpe Gunnarsson blir en del av en forhåpentligvis stabil forsvarsrekke neste år. Har ikke sett så mye av han, men registrere at Odd fansen er skuffet. Føler dette absolutt er noe Enga trenger, et relativt sikkert kjøp som fra og med neste sesong kan gå rett inn og prestere på høyt tippeliga nivå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Han kommer nok inn fordi Ballo ikke leverer varende. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2013 Synes det er morsomt at vi går mot et stadig yngre lag, og med mye norske spillere. Jeg ser gjerne Vålerenga spille noen sesonger som middelhavsfarer om vi bygger noe fra bunnen av og ikke bare kjøper inn gammalt ræl som Rune Lange, Flo, VGP etc. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2013 Helt enig, men først må vi bli god nok til å bli middelhavsfarer. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 http://www.vpn.no/vpn-spesial/2013/10/pampeveldet-nff/ Gøy med VPN om dagen! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2013 Ja, veldig bra artikkel, postet den i Tippeligatråden selv. Du har jo fått denne på facebook nå også; Ja til kamper, nei til pamper. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Carew uttaler at han vil avslutte karrieren i Enga: http://www.tv2.no/play/sport/fotball/carew-vil-avslutte-karrieren-i-vif-761037.html Om han gjør det for liten eller ingen betaling kunne det vært kjempegøy. Virker litt cocky å skulle spille et par kamper "for å vinke til Vålerenga-publikummet", men om han kommer inn i kamper som ikke har betydning kan det være en morsom opplevelse. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er ganske delt, er fortsatt litt irritert over at han skulle ha så sykt mye penger før sesongen... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Negativ til at han skal "ta et par kamper for å ta farvel". Virker som han mer gjør det bare for seg selv. Hvis han derimot signerer en kontrakt for 6-12 måneder er jeg mer positiv. Selvsagt hvis han spiller tilnærmet gratis, har tross alt ikke spilt fotball på 2 og 1/2 år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2013 Det var jo snakk om dette før sesongen også, men da skulle han vel ha en sinnsvak pay-as-you-play-kontrakt? Vet ikke hvorfor, men tallet 600 000 ligger i bakhodet. Jeg er positiv til å få han inn som en billig backup. Ja, han må trene seg litt opp og få formen tilbake, men Carew er likevel en solid spiller med masse erfaring og god fysikk. Han er også en av våre beste spisser gjennom tidene og han fortjener en skikkelig avslutning. Ja, det ble mye tøv på slutten med vesker og alt mulig annet, men folk er historieløse når de latterliggjør han. La oss være ærlige, å få Flo tilbake hadde vært en forsterkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå