Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang er egentlig kontrakten til Reka? Ikke det at jeg vil bli kvitt han men, lurer bare på om vi har tatt en Pardew?

 

Jeg merker at jeg er nesten totalt apatisk til resultatene nå og jeg tror det er på grunn av "hypen" som var før sesongen. Jubileumsåret, Rekdal er tilbake, flere gamle og gode spillere er tilbake, dette var Gullåret. I stedetfor skjer dette.

 

Det hele ble et eneste stort antiklimaks. Jeg forstår at vi ikke får mer enn 5000 eller noe på kampene, jeg føler meg totalt... utladet.

Lenke til kommentar

Carew uttaler at han vil avslutte karrieren i Enga:

 

http://www.tv2.no/play/sport/fotball/carew-vil-avslutte-karrieren-i-vif-761037.html

 

Om han gjør det for liten eller ingen betaling kunne det vært kjempegøy. Virker litt cocky å skulle spille et par kamper "for å vinke til Vålerenga-publikummet", men om han kommer inn i kamper som ikke har betydning kan det være en morsom opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var jo snakk om dette før sesongen også, men da skulle han vel ha en sinnsvak pay-as-you-play-kontrakt? Vet ikke hvorfor, men tallet 600 000 ligger i bakhodet.

 

Jeg er positiv til å få han inn som en billig backup. Ja, han må trene seg litt opp og få formen tilbake, men Carew er likevel en solid spiller med masse erfaring og god fysikk. Han er også en av våre beste spisser gjennom tidene og han fortjener en skikkelig avslutning. Ja, det ble mye tøv på slutten med vesker og alt mulig annet, men folk er historieløse når de latterliggjør han.

 

La oss være ærlige, å få Flo tilbake hadde vært en forsterkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...