Patrick123 Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Er jo rått parti, da. Berre skal liksom konkurrere med Calvo og Børven? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Jeg er så utrolig grinete på resultatet i går. Ikke fordi vi tapte, men fordi det var NikkiBilligFaen som scora :/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Han Nikki er en kødd! Men vi spiller en veldig god kamp og det bør vi ta med oss å bygge på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2013 Rapporter Del Skrevet 22. august 2013 Ja, vi må bare kose oss og bygge videre på det som er bra. Hadde vi bare hatt mer enn en spiss, tror jeg mer kunne vært gjort. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Går kampen på TV/Sumo i kveld? (Jeg er ikke i Oslo denne helgen) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Fellah ferdig i VIF Trist å se han gå, men har samtidig full respekt for at han ønsker å prøve noe nytt og få mer fart i karrieren. Håper bare han går til en utenlandsk klubb da, ønsker IKKE å se han hos en norsk konkurrent. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Trist, men forstålig. Ryktene sier dansk fotball. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. august 2013 Rapporter Del Skrevet 25. august 2013 Jeg forstår han godt, men syns det er synd. Han gjør det i hvertfall på en ryddig måte, ingen "Rooney-takter" og det er jeg glad for. La han gå ut av landet og la oss få en god pris... *host* Moa *hark* *host*... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Mohammed Fellah har signert for Esbjerg Ønsker han masse lykke til, håper han lykkes. Bra han gikk til utlandet da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Minner meg om når Fredheim Holm prøvde å oppfylle proffdrømmen i Danmark. Men svært gledelig at Fellah ikke går til en annen klubb i tippeligaen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Calvo har plutselig 868 stemmer mot Berres 841 i FIFA 14-konkurransen. Det må være rigget for å skape mer blest? Sist jeg sjekket hadde Berre hvertfall ti ganger så mange stemmer som Calvo. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 No fucking way! Berre har jo vært milevis foran hele tiden. Ikke faen om en nobody som Calvo skal på coveret! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Jeg gjetter på at det er EA/Spaceworld som prøver å skape mer PR da det ble for "kjedelig" men så overlegen vinner. Jeg nekter å tro på at flere har stemt på Calvo enn Berre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Tenkte det samme. Berre var jo milevis foran for ikke lenge siden, og plutselig har det blitt superjevnt. Usannsynlig i mine øyne at haugevis av folk plutselig har begynt å stemme på Calvo. Her er det ugler i mosen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Jeg synes vi stevner Spaceworld(?) for Høyesterett for grovt valgfusk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Har vært helt jevnt i alle fall siden torsdag da begge hadde rundt 600. Calvo skrev en melding på twitter litt før der han oppfordret folk til å stemme på han, så vil anta at det er folk fra Costa Rica som har stemt på han og som ønsker at han skal vinne. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Send Berre nedover så blir hele Sør-Amerika å stemme på han. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Hehe. Ingenting imot verken Børven eller Calvo, men syns det er mest riktig at Berre får komme på coveret jeg da. Han er toppscoreren vår, han er skikkelig VIF-veteran, og det er mest sannsynlig hans siste sesong før han legger opp. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Siste sesong? Hva babler du om? Jeg har jo planlagt å ta med mine framtidige barnebarn på Berre-kamp! 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. august 2013 Rapporter Del Skrevet 31. august 2013 Ikke stress, hvem er Roar Strand? VI har supermann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå