Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Fart, og teknisk? Men vil heller satse på Moa,Sæternes og DFH. Daniel og Moa kan bli en hit i år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Er det bare meg eller fikk den tråden nettopp nytt navn? Ik, ja den fikk det.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Det er sant, jeg endret det. Vl dere ha det andre tilbake? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Nei, det var bare så rart å se den annerledes. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 ahah:P Syns denne var bedre, vi er jo Oslo's Stolthet å Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Kan rette på èn liten ting: i Norge bruker vi ikke apostrof (') etter personlig substantiv eller hva det nå heter. Det skal bare være "Oslos" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Det er sant, men det ser styggere ut Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Jeg husker faktisk ikke hva det gamle emnet var.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Vålerenga-tråden, for oss fans! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Blir kampen i dag sendt på en kanal? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 TV2SPORT kanalen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 TV2SPORT kanalen. Bra, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Hva tror folk om kampen i kveld da? Selv har jeg en litt dårlig følelse må jeg innrømme. Har tro på laget, men Tromsø er i følge manges spådommer (og etter hva vi fikk se i forrige serierunde) en av årets store jokere. De var mye bedre enn Lillestrøm sist, selv om de ikke vant, og de er et lag som som oftest er meget sterke på hjemmebane. Jeg er slettes ikke sikker på 3 poeng i kveld. Men håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg har også en dårlig følelse, TIL er veldig seige på hjemmebane og det blir en tøff kamp. Men jeg lever i håpet Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jeg er også redd for tap i kveld. Men det blir enten seier eller tap. Tror ikke på noe 1 poenger i dag.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Vi får alle be om en seier idag, Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 TV2 og VG-nett mener at TIL presser mest, men at det har blitt tettere utover i kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Ser kampen, men synes Enga har vært best i de 20 siste min. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Typisk at straffen fra forrige runde (der dommerene var i fokus for mangel på dømming rundt straffefeltet) kom i vår kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Fy faen, røsk i ballene mine ass. Helvette for fitte. Kom igjen nå Moa og DFH, scor 1 mål hver nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå