PatSharpX Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Bortekamp mot Asker i 3. runde av cupen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Får gjøre noe Godset ikke klarte da. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Ja, nei, joda. Nå går det virkelig på skinner... nesten som NSB, altså. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Like begredelig kamp som været i dag. 5 tap på 8 kamper er faen ikke godt nok, spesielt ikke når de fleste tapene har kommet mot middelmådige drittlag. Jævlig trist sesong. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 Fyfaen så trist å være på kamp idag, ræva vær, ræva oppmøte, ræva fotball og ræva tur hjem. Bra det er fri imorgen så man kan ta en real sippedag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Oppfrisk hukommelsen min; hvem var det som ikke gidda å reise rundt i Norge og bli pissa på? Endret 12. mai 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 Det eneste positive med denne runden var vel at LSK ble sendt hjem med utvidet anus. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2013 Hva tror dere om bortekampen mot Særp i dag? Etter den positive kampen mot Tromsø har jeg troa! Veldig kjedelig at kampen er satt opp i dag, en arbeidsdag. Kunne blitt den folkefesten der hvis kampen hadde vært i går. Nå må jo folk ta seg fri fra jobben osv for å ta turen. Ganske ugunstig. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Resultatet gjenspeiler ikke kampen, føler jeg. Med tanke på motstanderen syns jeg dette var en grei forestilling, men vi må sette sjansene våre! Uansett, årets mål og Calvo som holdt lekestue til tider gir denne kampen terningkast C+. Endret 25. mai 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Vi faller veldig på 1-0, virker ikke som om gutta orker å holde innsatsen oppe etter det. Selvfølgelig surt å få et mål mot oss akkurat i det vi begynner å få overtaket på kampen, men vi må uansett kunne forvente bedre innsats. Ellers virker det som om spissene våre spiller helt uten selvtillit. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2013 Hadde fortjent poeng i går... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Tar Vålerenga cupgull i år, så skal jeg være fornøyd. Itillegg til at de ikke rykker ned selvfølgelig. Men det skjer ikke..... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Det med nedrykk eller cupgull? Tipper vi ryker i semien jeg, bare fordi det er det sureste. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Det med nedrykk eller cupgull? Tipper vi ryker i semien jeg, bare fordi det er det sureste. Vi kan vinne cupen og samtidig rykke ned. Jeg håper vi vinner cupen og holder oss i TL. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Tror vel ikke det blir noe særlig nedrykk. Dog lurer jeg på hvor det eventuelt blir av millionene som liksom skulle følge rekdal inn døra. Det er på tide å signere Grindheim og Jan, og en knall midtstopper. Mos kan de sende hjem, og børven bør grave frem selvtillitten sin, tror jeg. Vi bør kanskje forsterke med en spiss, det mangler litt i Samuel/Børven om en av dem blir skadet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Da har vi fått oss en danske. Endret 19. juni 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Barney Stinson?! Men viker spennende, ordentlig klubbspiller også, 10år i Esbjerg, det liker jeg! Endret 19. juni 2013 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Haha, Barney Stinson, visste han så kjent ut. Ellers, aldri hørt om denne dansken før selv, men det må jo være postivt at han er skikkelig trofast klubbspiller. Tror dette kan være veldig bra for veien videre. Endret 19. juni 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Med Gold Cup som sparkes i gang snart og det faktum at vi sliter bakover var det virkelig en deilig nyhet å få at vi har huket inn en midtstopper til. Aldri hørt om Nicolai, men jeg liker at vi henter en som er 29, fin alder for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå