Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt tidlig, og jeg synes fortsatt at kontrakten på 2 år var en god idé og noe vi burde forholde oss til når det gjelder Rekdal. Vi har ikke flyt, det er ikke så rart egentlig. Mange nye spiller, enten hentet inn eller fra junior/kun fjorårssesongen, ny trener, ganske forskjellig spillestil. Skader på nøkkelspillere hjelper ikke stort heller.

 

Likevel kan man ikke komme utenom at det ikke er mye han har gjort riktig så langt kan det se ut som. Nysigneringene har ikke imponert, merkelig lagguttak. Hva gjør Ogude i startoppstillingen før han har kommet noe i nærheten av den formen han har vært i? Hvorfor kastes Lecjaks inn mot Odd etter 2 dager, og får igjen tillit idag, når Thomassen er tilbake og ikke har gjort seg bort. Hva tenkte han på da han holdt på å låne ut Samuel til Sarpsborg 08 i starten av sesongen. Hvorfor ble Mos hentet inn? Hvorfor har vi byttet på Kongshavn og Hirschfeld hele sesongen? Med så mange forsterkninger offensivt, hvorfor ble det ikke hentet inn noen forsvarsspillere, som virker som vårt helt klart svakeste ledd.

 

Jeg tror det ordner seg til slutt. Rekdal er en mye bedre trener i medgang enn i motgang, vi har nok av kvalitet i stallen til å kjempe om medaljer, men mest av alt er Tippeligaen av såpass dårlig standard for tiden, at man kan ha et run på 5-6 kamper og gå fra bunn til toppkamp. Calvo og Lecjaks har gode CVer, vi vet hva vi har i Grindheim, Fellah, DFH og forsåvidt Børven. Zaid, Samuel og etterhvert også Nije har masse talent som kan skinne fram i løpet av sesongen.

 

Seriegull i jubiléet er nok bare å glemme, men jeg håper og tror vi kan bite fra oss i Cupen og nå cupfinalen igjen. Da må vi først knuse moderklubben min Ullern 1. Mai.

Lenke til kommentar

I fare for å virke som han negative dusten, synes det er helt ekstremt idiotisk å ha en showkamp 2 dager før en seriekamp som i tillegg er på 100 årsdagen. På Barcelona-kampen vil det komme en haug av ikke-vålerengafolk mens oppmerksomheten rundt 100årsdagen forsvinner.

Vi er ganske mange som havner i den kategorien over den avgjørelsen der.

Pengene de drar inn på den kampen er visst viktigere enn 3 poeng i Tippeligaen.

 

Sånne showkamper er jo bare tull, er jo bare for å tjene penger.

Lenke til kommentar

Når skjedde det?

Jeg var der og sto helt nederst på feltet vårt, men fikk ikke det med meg.

 

Var rett før unggutta kom ut og sto rundt banneret. Tviler på at det var med vilje, men det skjedde og det var pinlig. Spesielt mtp hvordan Hirchfeldt må føle seg nå (selvom han er en av våre beste menn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...