Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også Aaron Samuel var et positivt innslag. Meget god med ballen i beina og under høyt press fra motstanderne. Virker som en smart spiller. Eneste er at han kanskje må slipper ballen litt tidligere, i går holdt han den alt for lenge noen ganger.

 

Ser fram til matchen mot Odd på fredag. Flere som skal dit?

 

Edit: Mos virket slapp i går, skuffende! Grindheim la jeg ikke merke til, men han må jo ha gjort noe riktig for å bli kåret til banens beste.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Ser fram til matchen mot Odd på fredag. Flere som skal dit?

 

Edit: Mos virket slapp i går, skuffende! Grindheim la jeg ikke merke til, men han må jo ha gjort noe riktig for å bli kåret til banens beste.

Ja, bortekampen mot Odd har nesten blitt tradisjon etter at jeg var der da vi vant gullet i 05.

Vi ender vel fort på samme buss :)

 

Enig med deg ang Mos, virker ikke helt i kampform.

Grindheim hadde en del gode involveringer, plasserte seg også godt i en del angrepssituasjoner, men da kommer det tilbake til at Samuel holder litt lenge på ballen.

 

Blir mye Enga denne uken, Ullevaal søndag, Jordal i går, Skagerak fredag og Jordal igjen lørdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skal du ikke være for sikker på. 4-1 tap i Stavanger i dag.

Nei, huff. Skal bli spennende på Jordal i morgen.

Lurer litt på hvordan det skal gå for min del, er rimelig knekt nå, sykt slitsom uke og om ca 15min går turen til Bohemen for å komme seg på en buss til Skien.

Håper jeg lever i morgen, må tross alt sitte i sekretariatet for å føre statistikk under kampen...

Lenke til kommentar

Setter et par spørsmålstegn ved forsvaret. Muri har vært i beste fall middels siden 2010 sesongen, mens Gonzalez ikke har imponert nevneverdig med en del feil, selv om han av og til gjør det velig bra. Trenger å spille seg ordentlig inn i laget. Kampen kom nok for tidlig for Lecjaks også, som bare har hatt en trening med oss.

 

Laget trenger tid. Det er bare Muri og Ogude på dagens lag som har spilt fast for oss i over 2 sesonger. Berre er ikke en gang på benken idag, selv om Fredheim Holm og Fellah er ute med skade. Vi skal ha nok offensive våpen til å slå kraftig fra oss i løpet av sesongen, og med Mos og Børven bør det ikke mangle på målscorere heller. Børven kommer garantert til å bli mer effektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...