Latias Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Børven, har vi endelig fått en notorisk målskorer ? Flott at Børven er toppscorer og at han ble matchvinner, men synes at han brant litt for mange gode sjanser. Burde hatt hat-trick i går. Blir bra dette hvis han greier å bli hakket mer effektiv. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg ble ikke overbevist av kampen i går, men det ble seier, og det var seier i en kamp vi på papiret skal vinne. Helst med mer enn bare 1-0. Men det er godkjent, det er fortsatt tidlig. 3 poeng ble det, og det er det viktigste. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg synes også Aaron Samuel var et positivt innslag. Meget god med ballen i beina og under høyt press fra motstanderne. Virker som en smart spiller. Eneste er at han kanskje må slipper ballen litt tidligere, i går holdt han den alt for lenge noen ganger. Ser fram til matchen mot Odd på fredag. Flere som skal dit? Edit: Mos virket slapp i går, skuffende! Grindheim la jeg ikke merke til, men han må jo ha gjort noe riktig for å bli kåret til banens beste. Endret 2. april 2013 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ser fram til matchen mot Odd på fredag. Flere som skal dit? Edit: Mos virket slapp i går, skuffende! Grindheim la jeg ikke merke til, men han må jo ha gjort noe riktig for å bli kåret til banens beste. Ja, bortekampen mot Odd har nesten blitt tradisjon etter at jeg var der da vi vant gullet i 05. Vi ender vel fort på samme buss Enig med deg ang Mos, virker ikke helt i kampform. Grindheim hadde en del gode involveringer, plasserte seg også godt i en del angrepssituasjoner, men da kommer det tilbake til at Samuel holder litt lenge på ballen. Blir mye Enga denne uken, Ullevaal søndag, Jordal i går, Skagerak fredag og Jordal igjen lørdag. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Frigg i første runde da. Håpet egentlig på Oppsal, hadde vært moro å se gutta jeg har vokst opp med prøve seg mot Enga. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kampen mot Figg er satt opp samme dag som en evt 7 finalekamp i hockey... Krysser fingrende for at vi har "bøtta" før den tid! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det skal du ikke være for sikker på. 4-1 tap i Stavanger i dag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Det skal du ikke være for sikker på. 4-1 tap i Stavanger i dag. Nei, huff. Skal bli spennende på Jordal i morgen. Lurer litt på hvordan det skal gå for min del, er rimelig knekt nå, sykt slitsom uke og om ca 15min går turen til Bohemen for å komme seg på en buss til Skien. Håper jeg lever i morgen, må tross alt sitte i sekretariatet for å føre statistikk under kampen... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hva tenker folk om vrakingen av Lars H? Kongshavn ser veldig lovende ut, og har godt av spilletid på A-laget, men samtidig har Lars vært en av lagets beste spillere så lenge han har vært her. Straks match! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Kongshavn gjør et par rare greier i feltet fra tid til annen, ellers er han god. Vi tenker vel fremover, Lars er ikke ung for alltid! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Setter et par spørsmålstegn ved forsvaret. Muri har vært i beste fall middels siden 2010 sesongen, mens Gonzalez ikke har imponert nevneverdig med en del feil, selv om han av og til gjør det velig bra. Trenger å spille seg ordentlig inn i laget. Kampen kom nok for tidlig for Lecjaks også, som bare har hatt en trening med oss. Laget trenger tid. Det er bare Muri og Ogude på dagens lag som har spilt fast for oss i over 2 sesonger. Berre er ikke en gang på benken idag, selv om Fredheim Holm og Fellah er ute med skade. Vi skal ha nok offensive våpen til å slå kraftig fra oss i løpet av sesongen, og med Mos og Børven bør det ikke mangle på målscorere heller. Børven kommer garantert til å bli mer effektiv. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Dårlig av engasupporteren på Odd kampen som kasta ball i hodet på Hirchfeldt før kampen... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Det fikk jeg ikke med meg. Kan umulig vært vondt ment, han er jo en helt i Klanen. Sto sammen med oss siste hjemmekamp i fjor mot LSK. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Dårlig av engasupporteren på Odd kampen som kasta ball i hodet på Hirchfeldt før kampen... Når skjedde det? Jeg var der og sto helt nederst på feltet vårt, men fikk ikke det med meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Rett og slett pinlig å se resultatet i kampen nå, 3-0 til Strømsgodset etter 15 minutter, hva er det vi driver med :S Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 4-3 i DNB Arena. Faen. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Smålunken tid å være enga-supporter på, med hockey-sesongen som nå er slutt er det bare fotballen en stund fremover. Ligger for øyeblikket tre poeng forran regjerende seriemester to år på rad, det ekke dårlig bare det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Fellah fra start i kveld! Gud så deilig det blir å se han igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå