Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Ble det ikke sagt for noen dager siden at det kommer til å være skikkelig kaldt ut april i Oslo? Ikke akkurat de beste forholdene for banene i Oslo omegn.

 

Har de siste årene fått en liten "meh" følelse av landslaget, men begynner å få trua igjen nå som det endelig blir satset litt på den yngre garden. Forhåpentligvis blir det enda bedre når pensjonisten gir seg neste år og vi får inn friskt blod. VM er bare en drøm, men med en god avslutning på kvalifiseringen bør playoff være innenfor rekkevidde. Alt kan skje på Ullevaal i november.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sant at banen slites med en landskamp i mellom. Jeg tenkte mer på at det da forhåpentligvis er mer vårlig i været. Landskampen er nokså ubetydelig, vi kommer ikke til VM uansett. Roter det bort på slutten. Jeg hadde jo selvfølgelig vært i himmelen om vi hadde klart å kvalifisere oss, og ville nok også tatt turen til Brasil. Likevel kjenner jeg at jeg ikke klarer å ha på langt nær like varme følelser for landslaget, som jeg har for Enga. Er mer lokalpatriot enn nasjonalpatriot. Er altfor mye flass og innavl i dette landet til at jeg klarer å ha en ordentlig nasjonalistisk følelse.

 

Flass og innavl? Burde ikke innavl være akkurat det som skapte nasjonalt samhold? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...