Latias Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Ble det ikke sagt for noen dager siden at det kommer til å være skikkelig kaldt ut april i Oslo? Ikke akkurat de beste forholdene for banene i Oslo omegn. Har de siste årene fått en liten "meh" følelse av landslaget, men begynner å få trua igjen nå som det endelig blir satset litt på den yngre garden. Forhåpentligvis blir det enda bedre når pensjonisten gir seg neste år og vi får inn friskt blod. VM er bare en drøm, men med en god avslutning på kvalifiseringen bør playoff være innenfor rekkevidde. Alt kan skje på Ullevaal i november. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Vi setter en strek for trollingen her. De det gjelder har fått PM. En liten huskeregel er at man ikke svarer på innleggene man føler bryter med retningslinjene, men kun rapporterer dem.Reaksjoner på moderering tas som alltid på PM. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Det er sant at banen slites med en landskamp i mellom. Jeg tenkte mer på at det da forhåpentligvis er mer vårlig i været. Landskampen er nokså ubetydelig, vi kommer ikke til VM uansett. Roter det bort på slutten. Jeg hadde jo selvfølgelig vært i himmelen om vi hadde klart å kvalifisere oss, og ville nok også tatt turen til Brasil. Likevel kjenner jeg at jeg ikke klarer å ha på langt nær like varme følelser for landslaget, som jeg har for Enga. Er mer lokalpatriot enn nasjonalpatriot. Er altfor mye flass og innavl i dette landet til at jeg klarer å ha en ordentlig nasjonalistisk følelse. Flass og innavl? Burde ikke innavl være akkurat det som skapte nasjonalt samhold? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Ikke diss oss som sliter med flass! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Er det på grunn av de som sliter med flass at det er så hvitt ute nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2013 Vinteren i Norge varer egentlig kun til Januar, resten er grunnet overdreven lue-bruk og irritert hodebunn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Ligger en Grindheim overgang i luften. Hadde vært flott det! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Første episoden av Bohemen Live ligger ute på DittOslo Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Første episoden av Bohemen Live ligger ute på DittOslo Ja, hørte/så på de nå nettopp. Fint å ha i bakgrunnen på jobb. Liker konseptet. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Likte det, greit å ha på i bakgrunnen ja! Gleder meg til å se utover sesongen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) To for en tilbudet på første hjemmekamp. Alle mann til Ullevaal!! Endret 21. mars 2013 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Hvor på Ullevål gjelder to for en? Overalt? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Hvor på Ullevål gjelder to for en? Overalt? Det vet jeg ikke. Kanskje VG svingen? Ser på vif-fotball.no står det bare "på utvalgte plasser". Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Det skal jeg benytte meg av. Hjemme på østlandet i påska, og da må jeg få med meg en kamp. Fint å få Sogndal hjemme først, en kamp vi bør vinne. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2013 Ja, bør vinne den, men de bidrar ikke akkurat med å fylle opp Ullevaal. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2013 Obligatorisk oppmøte! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Børven, har vi endelig fått en notorisk målskorer ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Børven, har vi endelig fått en notorisk målskorer ? Ja, håper det. Han lagde jo en del mål i sesongoppkjøringen også. Syns han Aaron Samuel var ett friskt pust på kanten. Han bare holder ballen litt lenge. Men tro han også kan bli en viktig spiller i år. 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Har trua på Børven jeg og, mange gode muligheter og et mål. Også enig i Aaron Samuel. Kjapp og god teknikk. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Kald, lang og kjedelig affære på Ullevaal i dag! Men vi tar tre poeng mot et lag som uansett ikke spiller fotball, så når matta er som den er så må det blir fordel til Sognal. Drittlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå