Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vålerengas tropp mot Brann: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 4 André Muri, 6 Simon Larsen, 7 Daniel Fredheim Holm, 8 Jan Gunnar Solli, 10 Torgeir Børven, 11 Morten Berre, 13 Fegor Ogude, 15 Joachim Thomassen, 18 Giancarlo González, 19 Christian Grindheim, 20 Mostafa Abdellaoue, 26 Bojan Zajic, 27 Chuma Anene, 28 Aaron Samuel, 40 Ghayas Zahid

 

Mohammed Fellah (beinbrudd) og Kristofer Hæstad (hofte) er fortsatt uaktuelle på grunn av skader. Sidoine Oussou (kneskade) er også ute, sannsynligvis helt fram til sommeren.

Lenke til kommentar

Skuffende resultat, men ingenting å bli urolig over enda. Spillemessig er vi minst på høyde med Brann, etter min mening bedre. Dessverre som det er i starten av Tippeligaen handler det om hva som skjer i den siste tredjedelen, og her hadde Børven en off-night og bommet på sjanser han vanligvis scorer på, mens forsvaret var dessverre litt for apatisk og nølende, noe som egentlig står bak alle baklengsmålene våre.

 

Grindheim og Fredheim Holm var veldig positive, samtidig burde Samuel kommet innpå tidligere på denne banen her. Mos er fortsatt ikke i kampform, men gjorde sterkt forarbeid på den andre megasjansen til Børven. Setter fortsatt litt spørsmålstegn ved Muri igjen, han har vært litt suspekt etter den fantastiske 2010 sesongen. Vil gjerne se en litt mer resolutt Ogude eller Larsen i forsvarslinja. Fellah inn i midten og Fredheim ut på kant kan gjøre oss litt mer varierte offensivt, for idag var det litt forutsigbart. Zahid kommer inn og viser glimtvis hva som bor i han også.

Lenke til kommentar

Skuffende resultat, men morsom tur.

Vi ble dog holdt igjen av politiet før kamp så mistet de første 10min og ble hold igjen 10min etter kamp i regnet på Brann stadion også 45min på p-plassen der...

 

Gressmatten på Brann stadion er ett godt eksempel på hvorfor serien starter fortidlig.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

 

 

Hvor dårlig var den? På TV så den veldig humpete ut, og da er vel sannheten at den var enda dårligere?

 

Virket litt gjørmete, ellers grei. Hvertfall stor forbedring fra de foregående seriepremierene på Brann Stadion :) Haha, hvor ofte blir bortefansen holdt igjen egentlig? Både Rosenborg, Lillestrøm, Sogndal og alle andre mulige supportere har ikke blitt holdt igjen. Btw, banen.. det var bare 16-meterene spm så helt jævlig ut.. det var greit å spille langs bakken uansett :) Og jeg var ballgutt :D

Lenke til kommentar

Fint det er en ubetydelig landskamp før neste match, slik at banene forhåpentligvis holder en bedre standard.

 

Landskampen er ikke ubetydelig. Det er VM-kvalifisering og vi trenger tre poeng. Kampen blir jo uansett spilt på Ullevaal, så det kan fort by på et par problemer å ha to kamper på en drøy uke på samme gressmatten.

Lenke til kommentar

Landskampen er ikke ubetydelig. Det er VM-kvalifisering og vi trenger tre poeng. Kampen blir jo uansett spilt på Ullevaal, så det kan fort by på et par problemer å ha to kamper på en drøy uke på samme gressmatten.

 

Det er sant at banen slites med en landskamp i mellom. Jeg tenkte mer på at det da forhåpentligvis er mer vårlig i været. Landskampen er nokså ubetydelig, vi kommer ikke til VM uansett. Roter det bort på slutten. Jeg hadde jo selvfølgelig vært i himmelen om vi hadde klart å kvalifisere oss, og ville nok også tatt turen til Brasil. Likevel kjenner jeg at jeg ikke klarer å ha på langt nær like varme følelser for landslaget, som jeg har for Enga. Er mer lokalpatriot enn nasjonalpatriot. Er altfor mye flass og innavl i dette landet til at jeg klarer å ha en ordentlig nasjonalistisk følelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...