osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 7-1 nå, og nesten 8-1 ved Shåresh Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan spiller Zahid? Husker han løp rundt på banen som en spinkel liten drittunge mot slutten av fjorårssesongen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Benmoussa! 8-1 nå. To som har putta 2. Bojan er god i andreomgang, ikke like god i første. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan spiller Zahid? Husker han løp rundt på banen som en spinkel liten drittunge mot slutten av fjorårssesongen. Ganske bra, synes jeg. Han gjør seg ikke bort på banen.Vanskelig å se, men ser sterkere ut enn i fjor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Grindheim til Enga. Klasse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Fuckin' hell! Liker det Reka og VIF har på gang for tiden. Har trua på en brukbar sesong i år! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Grindheim inn nå, Braaten inn til sommeren. Blir bra dette Det som er enda bedre er å se hvordan Zahid og Nije har prestert i treningkampene så langt. Disse gir oss muligheter til å sette innpå gamechangers mot slutten av matchene, i tillegg kommer disse til åbli blant TLs beste spillere om noen år. Liker veldig godt det jeg ser så langt! Spørs om det ikke blir litt overbefolket på midten nå. Kamer Qaka burde jo også få et pr muligheter, og ellers har vi jo Ogude, Hæstad, Bojan, Grindheim som er sentrale midtbanespillere. Tror en må ut, og da er det mest sannsynlig med Hæstad eller Bojan tror jeg. Nå har vi i alle fall begynt å få litt Vålerenga-profiler tilbake igjen, så da er det mulig å gi slipp på en også. Endret 7. februar 2013 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Er vel greit med litt backup også? Ogude vil pådra seg en rekke karantener, dessuten er det naivt å tro at det ikke vil oppstå skader. Bojan kan vel bli brukt i Fellah-rollen fram til sistnevnte er fit for fight? Trenger bredden utover sesongen, spesielt hvis det satses på cupen også (noe jeg håper det gjøres). Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Qaka forsvinner vel kanskje pga det som skjedde på Hadeland? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Nei, tror ikke det. Dog er nok dette hans siste sjanse på lenge. Braaten inn til sommeren? Class of 2005 tilbake? Gleder meg til seriestart! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Hva skjedde på Hadeland? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Vålerengas La Manga-tropp Keepere Lars Hirschfeld Gudmund Taksdal Kongshavn Øyvind Knutsen Forsvarsspillere Giancarlo Gonzalez Simon Larsen Joachim Thomassen André Muri Benjamin Dahl Hagen Marcel Wawrzynkiewicz Jan Gunnar Solli Midtbanespillere Kristofer Hæstad Bojan Zajic Fegor Ogude Ghayas Zahid Mathias Blaarud Angrepsspillere Chuma Anene Morten Berre Torgeir Børven Daniel Fredheim Holm Moussa Nije Kampprogram Mandag 11. februar kl. 19.00: CSKA Moskva - Vålerenga, bane A Torsdag 14. februar kl. 12.00: Vålerenga - Kalmar, bane B Søndag 17. februar kl. 16.00: FC Astra - Vålerenga, bane A Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Sendes kampene på TV noe steds? Må si jeg var temmelig lunken foran denne sesongen, men når ting begynte å skje så livnet jeg til. Først kom Reka tilbake og noe av det første han gjør er å hente Fredheim Holm og Grindheim tilbake. Herregud, dette begynner jo faktisk å ligne på Vålerenga! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Hva skjedde på Hadeland? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3564546.ece Må si jeg var temmelig lunken foran denne sesongen, men når ting begynte å skje så livnet jeg til. Først kom Reka tilbake og noe av det første han gjør er å hente Fredheim Holm og Grindheim tilbake. Herregud, dette begynner jo faktisk å ligne på Vålerenga! Håper de presterer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Mangler bare at Wæhler returnerer nå. Hva skjedde egentlig med kjempespisstalentet Sidoine Oussou?? Ikke så kjempe god som først antatt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Han er visst helt elendig av det jeg har hørt som har spilt med han. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2013 Han er visst helt elendig av det jeg har hørt som har spilt med han. Han var jo det største Afrikatalentet som Stig Thorbjørnsen noen sinne hadde sett! Snakk om å falle igjennom. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Sendes kampene på TV noe steds? Må si jeg var temmelig lunken foran denne sesongen, men når ting begynte å skje så livnet jeg til. Først kom Reka tilbake og noe av det første han gjør er å hente Fredheim Holm og Grindheim tilbake. Herregud, dette begynner jo faktisk å ligne på Vålerenga! Ja, på Canal 9 http://www.canal9.no/10731 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Skrudde ikke over før nå, hvordan har kampen vært? Hvem scoret? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2013 Børven x 2. Den DNB-reklamen er forøvrig utrolig stygg. De burde bytte om på fargene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå