Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

DFH var aldri veldig god. Driblesterk, ja, men aldri GOD! Han har spilt én fantastisk kamp for VIF, i 2008.

 

Jeg er litt skeptisk, men kompisen min som er Bartefan og så DFH masse i fjor, er dritforbanna fordi han mener RBK solgte en av sine jevneste spillere for småpenger i dag.

 

Time will show!

 

GLEDER MEG TIL FØRSTE HJEMMEKAMP! ALLE PÅ KAMP! ENGA!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uenig. Når DFH fikk ballen kunne jeg puste lettet ut, for da visste jeg at vi ikke mistet ballen med det første. Han var en av våre beste når han dro, også grunnen til at han ble kaptein. Jeg har litt elsk/hat-forhold til han, sikkert noe av det samme jeg får med Fellah når han går på free transfer til sommeren.

 

Nå virker det uansett overgangen ganske bankers: http://www.vif-fotball.no/news/article/1jv56etb3wyk11p4ldu0jvguai/title/enige-om-fredheim-holm

Lenke til kommentar

Apropos pils, DFH var kjent for å være glad i Oslos uteliv. :p Får håpe han har blitt mer profesjonell med alderen.

 

Blir forøvrig morsomt å returnere til Vestbredden, og da blir det forhåpentligvis bedre stemning enn den begredelige fjorårssesongen!

Jeg så Dos Santos handla en sixpack flere ganger på rimi tåsen i "gamle dager". :)

2 dager før kampstart..

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Lenke til kommentar

DFH ble vel aldri den store "hitten" mange gikk og ventet på. Men at han var knallgod for oss helt inntil han dro - det er det liten tvil om. Ønsker han glætt velkommen tilbake. Om du først skal prøve på nytt og bli sammen med en eks, så er det ingen dum ting om hu har lært et nytt triks eller to i mellomtiden, og jeg tror DFH kan bidra til å heve oss et par hakk.

Lenke til kommentar

Det handler ikke om lojalitet i fotball lengre. Men likevell skepsisen er der. Gutten sa at hjerte banka for RBK engang. Det er en hard nok smell for meg, som er fra Gudbrandsdalen, det er flaut det er jævlig. Men gutten er kjekk, derfor digga ALLE damene fra Gdalen han. HEHEHE.

 

Mulig jeg misforstår noe, men hvordan er det relevant at du er fra Gudbrandsdalen? Jeg har vokst opp på samme sted som Daniel (han Trosterud, jeg Haugerud), så jeg gidder ikke å ha sympati for en som er fra Gudbrandsdalen og som synes det er kjipt at han vender hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår noe, men hvordan er det relevant at du er fra Gudbrandsdalen? Jeg har vokst opp på samme sted som Daniel (han Trosterud, jeg Haugerud), så jeg gidder ikke å ha sympati for en som er fra Gudbrandsdalen og som synes det er kjipt at han vender hjem.

 

Utrolig nok ser jeg en relevans her, eller hvertfall hva som sannsynligvis menes.

Du har sikkert aldri bodd i Gudbrandsdalen, og kunne umulig vite dette, men "alle" som bor her holder med Rosenborg. Du har de som selvsagt er reelle supportere, og så har du en enorm mengde folk som holder med Rosenborg fordi alle andre gjør det, og fordi de har en historie fyllt med tippeligatitler.

Dette betyr, i korte trekk, at mer eller mindre hele vennegjengen din og alle du kjenner holder med Rosenborg, og benytter hver mulighet som finnes til å la deg høre det dersom du holder med et annet lag enn RBK.

Så da kan du jo tenke deg at det forbigår ikke i stillhet når en profilert VIF-spiller går til Rosenborg, spesielt når dette er en spiller f.eks. alle fjortisjentene digger, de samme jentene som "heier på Rosenborg" bare fordi lizzom.

Da kan det umulig sammenlignes med å ha vokst opp på Haugerud, er vel neppe mange svart/hvite troll der. Du kan heller dra det mer i retning av å vokse opp i Trøndelag som VIF-supporter.

Lenke til kommentar

Håper virkelig det der kan unnskyldes med at du har for mye fredagspils i blodet. Så du noen av kampene fra 2004-2008?

 

Jeg var på så og si alle hjemmekampene fra 2004-2009. DFH var EKSTREMT god når han var i slaget. Han hadde glimt innimellom som var fantastiske. Problemet mitt, er at jeg synes han var veldig ustabil. Han kunne drible seg gjennom 7 spillere, for så å sette en lompe rett på keeper.

 

Jeg kan bare huske én kamp der jeg syntes han holdt det samme, høye, nivået hele kampen, og det var i finalen i 2008.

Jevnt god syntes jeg aldri han var, han var over hele skalaen for min del. Aldri jevnt god nok til å skulle kunne spille utenlands...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...