Helpel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg var ekstremt håpefull på Troy Perkins, men jeg var på Ullevål, og han spilte ikke noe bra. Han fikk riktignok ikke så mange utfordringer, men han virket usikker hele kampen, skadet nesten Wæhler(som måtte ut etter en kræsj med Perkins UTENFOR 16meteren) og handsa nesten utenfor 16metern. Tar sikkert litt tid å venne seg til Norge. Han kommer jo fra en annen verdensdel, tross alt. Jeg har trua på han! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg håper han får en god sesong, han vil jo også flytte til Norge på heltids siden det er så fint land Men Arason, ingen var som Arason. En utrolig god keeper. Ønsker han all lykke i Sør-Afrika. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, rart at han dro egentlig. Vi skulle kanskje hatt et keepertalent til å trene seg opp helt til Arason la opp for Vif. Men all ære til Perkins håper han blir bra. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, rart at han dro egentlig. Vi skulle kanskje hatt et keepertalent til å trene seg opp helt til Arason la opp for Vif. Men all ære til Perkins håper han blir bra. Han fikk vell ikke kontrakt, fordi vi skulle satse på unge spillere. Tror det var noe slik i alle fall. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, han fikk ikke kontrakt. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Syns nå han var god nok til et par år til. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Syns nå han var god nok til et par år til. Ja, jeg også.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg og, men VIF ville ha satse på noen som var yngre, for de skal jo bygge seg opp mot fremtiden. Selv om Arni kunne fint vært en del av fremtiden. Æsj, Brann vinner mot FFK jo Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Fornøyd med førsteomgang selvom tv2 sumo ikke lot meg se de første 20min, men så det i dag og jeg er fornøyd med alle utenom Perkins. Men det kommer seg;) Det blir nok sagt på godt norskengelsk... Andreomgang slapper vi litt mer av, men vi står i 90 min og er mye mer fornøyd nå enn etter stabæk-vif.... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er det gjort noen endringer med klanstribunen? mange som snakker om cola-svingen, hva skjedde med vestbredden? der det var kewlt =) Ikke så store endringer, men kanskje det blir litt mer punch i Vestbredden i år. Klanen sier selv at VB ikke var så bra på synging i fjor. Problemet var vel at mange hadde faste plasser og da ble det ikke noe konsentrert sangfelt, men spredt litt utover. Dessuten flytta mange over til Cola som nå forresten heter Bend-it. I år har de løst opp de faste plassene på VB og gjort om til felt. Dermed skal de som synger mye og høyt kunne samle seg lettere på midten på VB (etter å ha kranglet om setene med gamlisene som alltid har hatt den samme plassen, da ). Da blir det forhåpentlig et bedre sangfelt der enn tidligere. Men det største sangsenteret er vel fortsatt øvre Cola/Bend-it. Ellers har de innført familiefelt (på VB mot VG-svingen) og ungdomsfelt (øvre Bend-it mot VB). Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ah okis, takker for svar =) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gleder meg til å se Moa når han kommer tilbake fra karantene =) Tror han blir en super hit! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Den profilerte fotballspilleren som ble anmeldt for voldtekt, blir identifisert ved navn av supporterklubb. Dette er vel ikke en av våre? Noen som har fått med seg hvem det gjelder? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Som du ser er han anonym, så lenge du ikke kjenner han så får man ikke vite hvem det er. Tror ikke det er noen av våre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Som du ser er han anonym, så lenge du ikke kjenner han så får man ikke vite hvem det er. Tror ikke det er noen av våre. Nah, de outa han jo på supportersida, de som leste det har jo navnet hans. De fjerna det etter en stund. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Glenn Roberts leies ut mot hans vilje Unggutten er skuffet. - Det er litt kjipt. Ting har gått bra i vinter, og de har sagt at de har vært fornøyde med meg. Så dette var overraskende, sier han til aftenposten.no. Det er trangt om plassen i VIF-angrepet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Syns det er greit det der, så kan de andre få mere spilletid. Har større tro på Moa enn han Glenn. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Syns det er greit det der, så kan de andre få mere spilletid. Har større tro på Moa enn han Glenn. Det har jeg og.. Men bra for Nybergsund! Hva er egentlig Roberts sterkeste sider? Har ikke sett så mye til han.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Syns det er greit det der, så kan de andre få mere spilletid. Har større tro på Moa enn han Glenn. Det har jeg og.. Men bra for Nybergsund! Hva er egentlig Roberts sterkeste sider? Har ikke sett så mye til han.. Fart? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det bare meg eller fikk den tråden nettopp nytt navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå