Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daniel Fredheim Holm ser ut til å være på vei tilbake til Enga

Hmm... noen har spekulert i dette, men merkelig at det ikke er plukket opp noen rykter rundt denne overgangen:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10119575

Hva synes vi om dette? Han har helt klart et solid toppnivå inne, og jeg må innrømme at han virket veldig god de få kampene jeg så han spilte i fjor. Allikevel litt usikker på hva jeg føler om denne overgangen.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er kjempestas at Daniel kanskje kommer hjem, og legger skepsisen til side og gir han sjansen. Så lenge han holder seg skadefri så er han jo en veldig god spiller med mye erfaring. Som nevnt over her, kjemien mellom han og MA var nok ikke den beste, så det er nok mye mer fristende for han å komme tilbake nå. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg syns om at Holm er tilbake... en gang utro, alltid utro. Jeg vil ikke åpne hjertet mitt igjen.

Hvem bryr seg? Lojalitet er et fremmedord for 99 % av spillerne uansett. Gull med spillere som er "utro" > midt på treet-lag med spillere som kun er opptatt av klubbtilhørighet.

Lenke til kommentar

Noen av oss bryr oss?

Er jo en grunn til at mange av oss var veldig fornøyd med at Berre fikk fornya kontrakt. Kunne sikkert funnet bedre spillerne enn han, men han er en legende i klubben. Jeg synes det er kulere med spillere som Berre enn med leiesoldater som kommer og går.

Er positiv til DFH, god spiller og har gjort mye bra i klubben før. Rekdal sa også at han nok hadde et mer nyansert bilde enn andre på saken etter å ha pratet med DFH. Men hadde vært fint om DFH kunne vært litt åpen om hvorfor han dro og at han er ærlig om det når han nå kommer tilbake.

Sportslig blir det spennende å se hvor han kommer til å spille. Med Fellah ute kan han ta en 10er-rolle, og ellers har jeg alltid likt han ute på venstrekanten. Selv om han selv har (i alle fall tidligere) gitt utrykk for at han vil spille spiss.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes dette er strålende nyheter. Fredheim Holm er en spillertype vi trenger, spesielt med Fellah ute med skade og på vei bort. DFH spilte 28 kamper ifjor for RBK, og gjorde en god jobb. Han er fortsatt bare 27(talent ;)). Synes det virker ganske klart at Andresen er grunnen til måten DFH forlot oss på, og hvorfor han dro til Rosenborg når han kom hjem til Norge. Halvbror Thomas Holm har i alle fall vært veldig skeptisk til Martin Andresen i media, så dette er sikkert tanker han deler med sin bror.

Synes ikke vi trenger spiss. Børven har bevist at han er en målscorer i ligaen. Det at han ikke fikk ut potensialet sitt helt, på fjorårets kaos av et Vålerenga er ikke så rart, og med tanke på hvor keen Rekdal var på å få han i Aalesund, passer han nok bedre inn med I som sjef. I bakhånd har vi Aaron Samuel, som visste masse positive egenskaper ifjor. Tror han kan være klar til flere kamper allerede i år, og vi bør utvikle han framfor å gå for ny spiss.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

DFH ville jo til VIF da han kom tilbake til Norge, men de ville ikke ha han.

Litt feil å si det, da Martin og DFH ikke kom overens. Derfor valgte han heller Rosenborg. Han har jo alltid hatt kjærlighet til Vålerenga, og nå er han tilbake der han hører hjemme.

Spennende spiller å få tilbake, kanskje litt mer moden nå enn han har vært tidligere. Holder han seg skadefri, så kan han blomstre under Reka. I form så er han vel kanskje TLs beste spiller med ball i beina, en balanse og tyngdepunkt som svært få i Norge har.

Satser på 3 forsterkninger til. Blant annet Solli hadde vært gøy, og to knallsigneringer!!

Virkelig gøy det som skjer nå rundt Vålerenga.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Solli hadde vært veldig fin å få inne. Klar forsterking på høyrebacken, og kan spille på kanten og også sentralt hvis vi mangler folk. Rekdal sa jo klart i dag at han er god nok, men at stallen er for stor. Satse på at noen andre i forsvarsrekke blir solgt så vi får plass til Solli.

Ellers må man få inn en kant til i alle fall. Daniael Braathen sliter vel litt benk i Frankrike?

2 x Daniel sammen med Fellah i en treer bak Børven. Er nesten feigt ovenfor de andre lagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...