Patrick123 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg håper bare at han ikke blir "for mye" Rekdal. Selv om jeg er glad for at det ble han så har Rekdal en god del takter jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg er veldig glad for å få Rekdal i trenerstolen igjen. Joda, han kan være vrien til tider og si mye rart og provoserende, men det er jo litt sjarmen også. Han er Rekdal, han er en fargeklatt, og han er utvilsomt en dyktig trener. Problemet mange klubber vil ha med ham er vel at han helst vil styre det meste selv, tror jeg. Men helt siden det ble klart at vi måtte finne oss en ny trener, har jeg håpet på Rekdal. Trodde lenge at det neppe kom til å skje, men here we are. Gleder meg masse til å se hva han får til, og jeg håper han får tillit og tid nok til å få ting på plass. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 - Spesielt å være tilbake. Setter i sving en masse følelser, sier Kjetil Rekdal - Sist var vi i Adeccoligaen når jeg tok over, nå er vi midt på TL-tabellen. Kortere vei opp. - Jeg har aldri lagt skjul på at Vålerenga er klubben i mitt hjerte og nå jeg er veldig glad for å være tilbake Deilig å både se og høre Kjetil under pressekonferansen som var nå. Du kan se på han at han er glad for å være tilbake! Han ønsker også å satse på unge spillere, Vålerenga skal ikke bli en kjøpeklubb. Penger gir ikke titler, men det gjør laget! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Spennende å se om han drar med seg feks Barrantes fra AAFK, er ett par spillere på det laget som kunne passet bra i Enga-blått Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Dette blir kanon. Merker jeg gleder meg enormt til seriestarten nå. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Ja, jeg har vært veldig middelmodig ovenfor denne sesongen. Men nå gleder jeg meg veldig. Alltid fint å ta turen til Ullevaal fordi man ha lyst og ikke fordi man føler at det er ens plikt! Jeg tror dette kan bli en kjempemorsom 100års sesong! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Yesss, la det igjen bli som i 2005! Ikke bare på banen, men også fulle tribuner og fult trøkk i Klanen! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Har nesten ikke ord på hvor deilig dette føles. Berre med ny kontrakt og Rekdal som ny trener to dager etter hverandre. Kunne nesten ikke blitt bedre. Høgli, Grindheim, Fredheim Holm og Braaten inn ville vært knall. Håper det er noen klubber som melder seg på i kampen om Fellah og at vi får noen slanter for han. Kontraktstid på 2 år høres også klokt ut. Personlig håper jeg Rekdal gjør det såpass bra disse årene at han tar over landslaget. Etter 2014 går kontrakten til Deila ut med Godset så vidt jeg vet også, og da kunne det passet med et lite generasjonsskifte i stallen. Jeg er veldig glad i alle sammen, men Muri, Hæstad, Bojan og Berre har ikke mange årene igjen. Samtidig har jeg stortro på at Kongshavn kan gjøre det stort på utlån til en annen klubb i TL i år og ta over for Hirschfeld. I løpet av denne tiden har forhåpentligvis Qaka, Zahid, Chuma, Alba, Næss osv. utviklet seg såpass at de kan være de neste Vålenggutta i tillegg. Edit: Knipsolini: Hey brother! Flott signatur du hadde Endret 8. januar 2013 av Maefteda Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Ikke lenge igjen til sesong 4 nå Maefteda (Sorry for OT) 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg ble litt overbevist da jeg så pressekonferansen, men skepsisen min er fremdeles STOR. Jeg vet Reka var med på å starte Akademiet, jeg vet han hentet inn Loberto, jeg vet han har jobbet mye med talenter. Jeg vet at Reka er blitt mer moden, eldre og dyktigere. Jeg vet han er en ganske dyktig trener. Mine problemer ligger i spillestilen. En kynisk fotball, i Aafk preget av lange baller opp mor Aarøy og "hvahanennhetsomerstattetham" i typisk "target man"-stil. Tror ikke det blir mye klikk-klakk og underholdende ball på banen. Det blir nok underholdende på sidelinjen og i mediasonen etter kampen Jeg tror IKKE dette er veien å gå, men merk dere: Jeg spiser gjerne ordene mine om jeg tar feil, intet hadde gledet meg mer! "Jeg tror ikke Rekdal er rett mann for at vi skal ta gull i serien eller cup'en i 2013, særlig ikke med underholdende fotball" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 En trener jeg godt kunne ha tenkt meg hos "oss" i Brann. Så tror dere har gjort et godt valg Men når det gjelder tippeligaen tar jeg meg et "år ferie", orker ikkke CMore og de nye kamptidene Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Skal kampene gå på Cmore? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Skal kampene gå på Cmore? Både Cmore og TV2. TV2 har hovedkampen søndag feks. Men fotball er best på stadion uansett så jeg blir å finne der Endret 9. januar 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Ricketts ut: http://www.nettavisen.no/sport/article3544760.ece Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Tror ikke det blir mye klikk-klakk og underholdende ball på banen. Kan godt hende, men minnene fra sølvsesongen og gullsesongen med Rekdal er de beste jeg har med Vålerenga. Får vi oppleve de samme igjen så bryr jeg meg ingen ting om hvordan man spiller. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg bryr meg ærlig talt ikke om spillet vårt minner mer om volleyball enn fotball så lenge vi gjør det bedre enn midt på tabellen. Jeg tviler egentlig og synes det er tøvete at enkelte snakker om seriegull og Europa (selv om det er med glimt i øyet) fordi vi per dags dato ikke kan klare det. Såfremt ikke Rekdal vifter litt med tryllestaven sin vil vi ikke ha sjangs til å hamle opp med RBK, Molde og Godset. 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 (endret) Tror også man skal være forsiktig med å håpe på for mye for fort. Rekdal er en dyktig trener, men jeg håper ikke folk forventer at det skal bli seriegull allerede første sesongen. Det er mye å jobbe med, og som han selv sier; han overtar et godt, stabilt eliteserielag. Ikke et topplag per i dag, men et eliteserielag. Målet med sesongen bør være å klare å holde seg i øvre del av tabellen og kanskje utfordre topplagene. Hvordan spillet er, burde heller ikke være det viktigste i første omgang. Man får få på plass et godt, stabilt lag som kan kapre poeng og utfordre tittelen først, og så får man gå for det underholdende spillet etterhvert. Det som er fint med Rekdal er at jeg er ganske sikker på at han hvertfall vil føre til økt engasjement i media og miljøet rundt. Jeg merker hvertfall at jeg ser enda mer frem til sesongstart enn jeg gjorde tidligere i vinter. Endret 9. januar 2013 av Nevnarion Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 http://www.newjelly.com/projectdetail.aspx?ProjectId=546 Jeg har "bestilt". Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Enig med dere over. Gull er vanskelig, selv topp 3 kan være for mye. Men hvis jeg blir så engasjert rundt Vålerenga at jeg kan gå hjem fra kamp å si at "i dag var det kult på kamp" uavhengig av resultatet, så er jeg egentlig fornøyd med det. I alle fall den første tiden. Og med annsettelsen av Rekdal så tror jeg at jeg vil være det. Entusiasmen er på et mye høyere nivå. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Jeg er for første gang positiv til enga denne sesongen, på 2 år. Boikottet alle kampene forrige sesong pga MA, men skal komme meg på kamp i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå