Teipball Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Rekdal. Fare for at det kan bli hardt for spillergruppa, men er det en som kan gi livet tilbake til Vålerenga så er det han. Endret 27. november 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Svennis kunne vært interessant, det hadde jo vært første gang en norsk klubb hentet en rutinert og internasjonalt kjent manager. Vil da si Hodgson var en rutinert og internasjonalt kjent manager, uansett hvor rar i topplokket han har blitt de siste par årene. Stiller meg bak Reka. Vært mye snakk om at han har en dårlig innvirkning på spillerne de siste dagene, men jeg har likevel på følelsen at han kan lede VIF til noe stort. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jepp, og den følelsen kan gi suksess. Husker gullet i 2005, var nesten bestemt på forhånd at vi skulle vinne serien. Når klubben da får resultatene og trua på det selv kan det sterkt bidra til at det går rette veien. Ser man på de virkelig store managerene så er det personer som tar mye plass og som ikke viker fra sine meninger, eksempelvis Mourinho, Alex Ferguson osv. Sterk tendens i Norge at spillerne "sutrer", men jeg mener at en trener må ha full tillit, og at spillerne faktisk må høre på og respektere det treneren sier. Desverre kan spillere i Norge sutre som rakkern, ødelegge for klubben og få managerene sparket. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Veldig enig med deg McHalvorsen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Guardiola er ledig, som sagt. http://www.dagbladet.no/2012/11/29/sport/fotball/tippeligaen/valerenga/24597476/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Wtf? Hvilken grunn har VIF-ledelsen til å føle seg så høy på pæra? Synes de bør lette litt på kravene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Bare jeg som føler det er rart at en fotballklubb setter opp ulike egenskaper som de mener treneren skal ha? Altså, jeg skjønner jo at det er greit å ha trenere som har nogenlunde lik filosofi, slik at overgangen går lettere. Man ansetter ikke ytterpunktene, men det er vel ikke noe særlig problem i norsk fotball uansett siden man ikke har tilgang til de beste trenerne. Som å ha at en trener bør ha 1,8 poeng de siste fem årene. Hva om den perfekte treneren som passer klubben leder en midt på treet-klubb (Hallo Rekdal..... Og Deila)? Når han også sier :" Vi vet at stillingsprofilen beskriver en «supermann», og vi finner heller ikke noen som er fullkommen." Så synes jeg man egentlig har rotet seg bort, for meg tyder det litt på at man ikke vet hva man egentlig ønsker. Man setter opp en haug med krav som høres bra ut og så ser man om man finner noen. Ser man på de kravene så forsvinner f.eks Mourinho ut fordi treneren skal være tilgjengelig for media i "gode og onde dager". Men hadde Mourinho (med akseptabel lønn) sagt at han hadde ønsket å trener Vålerenga så hadde selvsagt ikke styret sagt nei. Endret 29. november 2012 av Teipball Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Har akkurat vært vitne til årets hockeykamp på TV2 Sport. Vålerenga vant 3-1 borte mot Lørenskog. Steffen Søberg (19år), keeperen til Vålerenga kommer til å bli den første norske keeperen i NHL, mark my words! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Det er i det hele tatt noen syke generasjoner på vei opp nå i VIF Hockey. Norsk hockey kan bare gå én vei de neste 5-10 årene 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Har akkurat vært vitne til årets hockeykamp på TV2 Sport. Vålerenga vant 3-1 borte mot Lørenskog. Steffen Søberg (19år), keeperen til Vålerenga kommer til å bli den første norske keeperen i NHL, mark my words! Kult ! Vil da si Hodgson var en rutinert og internasjonalt kjent manager, uansett hvor rar i topplokket han har blitt de siste par årene. Stiller meg bak Reka. Vært mye snakk om at han har en dårlig innvirkning på spillerne de siste dagene, men jeg har likevel på følelsen at han kan lede VIF til noe stort. Jeg også har sansen for Rekdal. Hadde vært spennende om han kom tilbake. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10056478 Bergkamp..... Om det er noen i Vålerenga som virkelig skal ha skyld for dårlige resultater og ikke minst dårlige valg er det styret. Føler de lever i en drømmeverden og med et helt annet virkelighetsbilde enn resten av verden. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 De legger vel inn bud på Messi snart... jeg blir flau... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://www.vg.no/spo...?artid=10056478 Bergkamp..... Om det er noen i Vålerenga som virkelig skal ha skyld for dårlige resultater og ikke minst dårlige valg er det styret. Føler de lever i en drømmeverden og med et helt annet virkelighetsbilde enn resten av verden. Uansett kult med noen wild cards. Problemet: Folk klager når styret er rasjonelle, folk klager når styret er irrasjonelle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Brann (b) i første runde, TIL (h) på 16. mai og avslutter sesongen med Ulf (h). 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Viktigere er: Runde 14, Søndag 30/06 Lillestrøm - Vålerenga Runde 21, søndag 25/08 Vålerenga - Lillestrøm Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke lange tiden imellom de to kampene. Sarpsborg 08 på gebursdagen? Meh.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Sarp er litt historisk, da.. Vi har forresten en realistisk liste, og en drømmeliste: http://www.dagbladet.no/2012/12/06/sport/tippeligaeen/valerenga/age_petter_christiansen/manchester_united/24705545/ Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jan Jönsson ferdig i RBK. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10063770 - Blir du i Norge?- Jeg kjenner at jeg har hatt åtte bra år i Norge. Det kan være på tide på prøve seg et annet sted, svarer svensken. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fjo! Deilig at det ikke blir Jönsson. Kom igjen Rekdal! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Martin er vel en het kandidat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå