Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Ser at MA byttet ut Børven (spiss) med Bojan (midtbanespiller) når vi ligger under. Hadde kanskje vært best for laget om Loberto eller Bergdølmo tok over for MA når han fikk sparken. Du har helt rett, bortsett fra at du tar feil. Børven kom inn for Bojan. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 8.plass. Herlig. Forhåpentligvis avslutter vi over LSK på tabellen Tosaint med sin første i drakta! Det er deilig. Møkkasesong, som jeg regnet med. No fun. Nå skal jeg være sinnamann en stund. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Du har helt rett, bortsett fra at du tar feil. Børven kom inn for Bojan. Jeg forstod ikke helt den jeg heller MEn jeg er glad for at MA er på vei ut nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Endelig er 30 kampers lidelse over. Beksvart sesong. Men vi gjorde det i allfall bedre i cupen i år enn vi gjorde i fjor. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Da kan vi diskutere det som er interessant: Trenerkandidater! Hvem vil vi ha? Hvem er realistiske? Hvem ender vi opp med? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Du har helt rett, bortsett fra at du tar feil. Børven kom inn for Bojan. "62 Bytte Vålerenga: Bojan Zajic kommer inn for Torgeir Børven." Da skrev VG Live feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Skjer med den fæle kollapsen mot slutten? Full pott på de siste seks kampene hadde holdt til bronse. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Da kan vi diskutere det som er interessant: Trenerkandidater! Hvem vil vi ha? Hvem er realistiske? Hvem ender vi opp med? Guardiola. Svennis. Pompel & Pilt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Vi må lære av fortiden og se fremover. Jeg har satt opp et par mål jeg ønsker at vi oppnår i de kommende årene: - Bli ledende i Norden innen 2019, unike i Europa på samme tid. - Hevde seg stabilt i toppen innen 2016. - Jevnlig delta i europeiske gruppespill. - Ha spillere på alle aldersbestemte landslag - Ha spillere på skandinaviske a-landslag til enhver tid. - Utvikle et enorm speiderapparat. - Bli ledende på teknologi og talentutvikling. - Bli best i Norden på SFO (Skolefritidsordninger), toppidrettsgymnas og akademi. Endret 19. november 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Unike i norden er et mål jeg synes Vålerenga burde jobbe aktivt mot, det som er flott er at unikt kan bety så mangt - noen vil nok argumentere for at vi har klart det allerede. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Klanen.no har siden derbykampen hatt en serie med innlegg, pyrodebatten. Mange gode poenger, anbefales å lese http://www.klanen.no/blog/tag/pyrodebatt/ 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Min favoritt: http://www.klanen.no/blog/2012/11/pyrodebatt-jeg-kjoper-ikke-lenger-denne-pakka/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10071284 Svennis i Oslo Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. november 2012 Rapporter Del Skrevet 22. november 2012 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article258240.ece Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 http://www.altomfotb...ticleId=3933413 Fellah med i troppen mot Sør-Afrika og Zambia. Han er uten tvil blant de beste spillerne i TL, så det er faen meg på tide at Drillo våkner opp. Spiller han slik han gjorde i 2010 og 2012, da bør ikke veien opp mot den ordentlige troppen være særlig lang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hva med Rekdal? Hvilken manager var det som tok oss til gull i 2005? Som samtidig satte en stopper for RBK 13 år lange seiersrekke? Han står også med to cupgull de tre siste sesongene. Dog litt skuffende i seriesammenheng de siste årene, men han har likevel en brukbar CV å vise til. Plutselig var Rekdal sparket i AaFK. Hva venter vi på? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hockey-gutta skal tydeligvis spille med en jubileumsdrakt til neste år (slik jeg har forstått det), har det vært noe snakk om at fotballaget skal det? Angående Reka som fikk sparken; dersom han tar over VIF så ser det nesten planlagt ut. Kanskje han og Martin bare bytter klubber Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Å få tilbake Rekdal, i vår jubileumssesong høres ut som en god idè. Han er den siste som virkelig har vunnet titler med VIF, kommer han ligger alt til rette for nye titler. problemet er at han tar mye plass, og er nok en type som spillerne fort kan mislike, slik det var med Martin. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 I er sjef! Kan alltid argumentere for at spillestilen til MA er mer underholdende enn Rekdals, men jeg har ikke opplevd en morsommere periode som VIF-supporter enn 2004 og 2005 sesongen. Skal dog sies at jeg er i starten av 20-årene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. november 2012 Rapporter Del Skrevet 27. november 2012 Svennis eller Reka, hva syns vi? Svennis kunne vært interessant, det hadde jo vært første gang en norsk klubb hentet en rutinert og internasjonalt kjent manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå