Patrick123 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Nok en sesong hvor det eneste høydepunktet er enkeltkamper... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Lars er skadet ut sesongen, fortsatt vondt etter at han ble kvesta av Rade. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Rade Møkkamann Prica... Heldigvis ikke så alvorlig at Prica burde få kort... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Rade Møkkamann Prica... Heldigvis ikke så alvorlig at Prica burde få kort... Nei, Edvartsen mente jo at det ikke var nok til at Lars kunne bli skadet... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Kledde Tom Lund-statuen i Felleskjøpet-frakk Klasse! 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Hadde vi bare gjort jobben og tatt godteriet fra babyen (les: slått Songdal) ville vi hatt en greit mulighet på 4. plassen siden TIL ble rævkjørt noe å inn i margen av Ulf. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 (endret) http://www.dagbladet...tball/24269077/ Da trenger vi ikke bekymre oss for Carew Endret 8. november 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Carew må være tidenes mest oppskrytte norske spiller. Håper han holder seg langt unna VIF med mindre han kommer gratis og ikke krever lønn (tror heller på julenissen enn at det skjer). 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Tidenes mest oppskrytte? Han er strengt tatt en av de beste (et stykke fra toppen, men langt der oppe), så definitivt ikke en av de mest oppskrytte. Huseklepp er oppskrytt. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Carew begynner faktisk å bli undervurdert historisk sett i Norge. Bare fordi han har vært bortimot ræva de siste 2-3 årene endrer ikke det han har oppnådd i resten av karrieren. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 De som sier Carew er oppskrytt og overvurdert har ikke peiling på hva de snakker om. På topp brukte han Cannavaro som rundingsbøye. Nå har han tapt seg, men det gjør alle tilslutt. Carew er en av Norges beste spillere gjennom tidene, men jeg tror hans ettermæle skades litt over det han driver på med nå. Ting som veskedesign, forlange 600.000 i lønn/kamp, osv. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Om Carew hadde gitt jernet og 100% innsats hele karrieren hadde han lett vært en av de aller beste spissene i vår generasjon, synd han ble litt for glad i andre ting ved siden av fotballen! Gudebegavet talent og for en fysikk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. november 2012 Rapporter Del Skrevet 8. november 2012 Hadde han hatt treningsdisiplinen til en normal/middels fotballspiller hadde han nok vært Norges beste gjennom tidene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 De som mener at Carew er undervurdert er helt på jordet. De kan ikke ha mye fotball i seg. Han er helt tafatt i teknikken og fotballforståelsen, det han har levd på gjennom karrieren er rett og slett styrken hans. Det at han er oppskrytt er jeg helt enig i, og det er på tide at flere har sett det. Han har vært en helt OK fotballspiller, men ingen stor spiller. Nå har jeg ikke skrevet her på et år, men tok meg frihet til det siden jeg blir kraftig provosert når jeg ser noen skryter Carew opp i skyene. Er det en spiller som er undervurdert så er det Daniel Fredheim Holm. I form og skadefri er han den beste spilleren i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Synd han ikke har vært i form de siste 5 åra isåfall. i RBK har han ikke vist noe sluttprodukt det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 DFH hadde et kjempepotensiale og kom jo opp sammen med flere andre som gjorde det stort. Han ble vel sat på sidelinja med en skade og da stoppet progresjonen opp så vidt jeg husker? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) De som mener at Carew er undervurdert er helt på jordet. De kan ikke ha mye fotball i seg. Han er helt tafatt i teknikken og fotballforståelsen, det han har levd på gjennom karrieren er rett og slett styrken hans. Det at han er oppskrytt er jeg helt enig i, og det er på tide at flere har sett det. Han har vært en helt OK fotballspiller, men ingen stor spiller. Nå har jeg ikke skrevet her på et år, men tok meg frihet til det siden jeg blir kraftig provosert når jeg ser noen skryter Carew opp i skyene. Er det en spiller som er undervurdert så er det Daniel Fredheim Holm. I form og skadefri er han den beste spilleren i Tippeligaen. Alle vet at du er DFH fanboy Raste, samme var jeg. Men den beste spilleren i Tippeligaen er han ikke, verken når han er i form eller skadefri. Men en fantastisk fotballspiller er han. Endret 9. november 2012 av Schjellin Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 (endret) De som mener at Carew er undervurdert er helt på jordet. De kan ikke ha mye fotball i seg. Han er helt tafatt i teknikken og fotballforståelsen, det han har levd på gjennom karrieren er rett og slett styrken hans. Det at han er oppskrytt er jeg helt enig i, og det er på tide at flere har sett det. Han har vært en helt OK fotballspiller, men ingen stor spiller. Nå har jeg ikke skrevet her på et år, men tok meg frihet til det siden jeg blir kraftig provosert når jeg ser noen skryter Carew opp i skyene. Er det en spiller som er undervurdert så er det Daniel Fredheim Holm. I form og skadefri er han den beste spilleren i Tippeligaen. I norsk målestokk har Carew vært en veldig god spiller. Samme om han har dårlig teknikk eller ikke. Han har spilt i store klubber som Valencia, Roma, Besiktas (ok...), Lyon og et helt fint Aston Villa-lag. Han har vunnet serie og cup i Norge, La Liga i Spania, vært i CL-finale og Fransk seriemester. Han har femte flest landskamper i Norges historie (greit, de siste 10-15 burde kanskje vært unngått) og han scoret fjerde flest landslagsmål gjennnom tidene i landet. Flere enn Solskjær, T.A.Flo og Ivers blant annet. Ja han har levd på fysikken, men hva er galt med det? Karrieren til Carew har vært veldig bra, og den skal han ha respekt for. Mitt poeng med at han begynner å bli undervurdert er at folk går bort fra å prate dritt om hans prestasjoner de siste 2-3 årene (som har vært ræva) og begynner å si at hele karrieren hans har vært ræva. Daniel F. Holm kunne blitt noe stort, men når man er kjeks i hele kroppen så blir man det ikke. Synes ikke DFH er undervurdert i norsk fotball, alle vet hva han kan, men han gjør det alt for sjeldent. Et lite utenlandsopphold i Danmark kan heller ikke måle seg med Carew på noen som helst måte. Endret 9. november 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Som jeg nevnte litt tidligere, jeg tror Carews eskapader de siste 2-3 årene har skygget litt over det som er en ganske fantastisk karriere. Hans manglende vilje til å trene, latterlige lønnskrav og nå hans "friår" med modelloppdrag og veskedesign blir vel kanskje sett på som "uhørt" av enkelte. 305 kamper i La liga, Serie A, Tyrkia, Ligue 1 og Premier League med 89 mål er ingenting å kimse av. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2012 Rapporter Del Skrevet 9. november 2012 Enig med dere som sier de siste årene har satt Carew sin karriere i et lys han ikke fortjener. Carew var en fantastisk spiller i sine yngre dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå