Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som sier Carew er oppskrytt og overvurdert har ikke peiling på hva de snakker om. På topp brukte han Cannavaro som rundingsbøye.

 

Nå har han tapt seg, men det gjør alle tilslutt. Carew er en av Norges beste spillere gjennom tidene, men jeg tror hans ettermæle skades litt over det han driver på med nå. Ting som veskedesign, forlange 600.000 i lønn/kamp, osv.

Lenke til kommentar

De som mener at Carew er undervurdert er helt på jordet. De kan ikke ha mye fotball i seg. Han er helt tafatt i teknikken og fotballforståelsen, det han har levd på gjennom karrieren er rett og slett styrken hans. Det at han er oppskrytt er jeg helt enig i, og det er på tide at flere har sett det. Han har vært en helt OK fotballspiller, men ingen stor spiller.

 

Nå har jeg ikke skrevet her på et år, men tok meg frihet til det siden jeg blir kraftig provosert når jeg ser noen skryter Carew opp i skyene.

 

Er det en spiller som er undervurdert så er det Daniel Fredheim Holm. I form og skadefri er han den beste spilleren i Tippeligaen.

Lenke til kommentar

De som mener at Carew er undervurdert er helt på jordet. De kan ikke ha mye fotball i seg. Han er helt tafatt i teknikken og fotballforståelsen, det han har levd på gjennom karrieren er rett og slett styrken hans. Det at han er oppskrytt er jeg helt enig i, og det er på tide at flere har sett det. Han har vært en helt OK fotballspiller, men ingen stor spiller.

 

Nå har jeg ikke skrevet her på et år, men tok meg frihet til det siden jeg blir kraftig provosert når jeg ser noen skryter Carew opp i skyene.

 

Er det en spiller som er undervurdert så er det Daniel Fredheim Holm. I form og skadefri er han den beste spilleren i Tippeligaen.

Alle vet at du er DFH fanboy Raste, samme var jeg. Men den beste spilleren i Tippeligaen er han ikke, verken når han er i form eller skadefri. Men en fantastisk fotballspiller er han.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

De som mener at Carew er undervurdert er helt på jordet. De kan ikke ha mye fotball i seg. Han er helt tafatt i teknikken og fotballforståelsen, det han har levd på gjennom karrieren er rett og slett styrken hans. Det at han er oppskrytt er jeg helt enig i, og det er på tide at flere har sett det. Han har vært en helt OK fotballspiller, men ingen stor spiller.

 

Nå har jeg ikke skrevet her på et år, men tok meg frihet til det siden jeg blir kraftig provosert når jeg ser noen skryter Carew opp i skyene.

 

Er det en spiller som er undervurdert så er det Daniel Fredheim Holm. I form og skadefri er han den beste spilleren i Tippeligaen.

 

I norsk målestokk har Carew vært en veldig god spiller. Samme om han har dårlig teknikk eller ikke. Han har spilt i store klubber som Valencia, Roma, Besiktas (ok...), Lyon og et helt fint Aston Villa-lag. Han har vunnet serie og cup i Norge, La Liga i Spania, vært i CL-finale og Fransk seriemester. Han har femte flest landskamper i Norges historie (greit, de siste 10-15 burde kanskje vært unngått) og han scoret fjerde flest landslagsmål gjennnom tidene i landet. Flere enn Solskjær, T.A.Flo og Ivers blant annet.

 

Ja han har levd på fysikken, men hva er galt med det?

 

Karrieren til Carew har vært veldig bra, og den skal han ha respekt for.

 

Mitt poeng med at han begynner å bli undervurdert er at folk går bort fra å prate dritt om hans prestasjoner de siste 2-3 årene (som har vært ræva) og begynner å si at hele karrieren hans har vært ræva.

 

Daniel F. Holm kunne blitt noe stort, men når man er kjeks i hele kroppen så blir man det ikke. Synes ikke DFH er undervurdert i norsk fotball, alle vet hva han kan, men han gjør det alt for sjeldent. Et lite utenlandsopphold i Danmark kan heller ikke måle seg med Carew på noen som helst måte.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Som jeg nevnte litt tidligere, jeg tror Carews eskapader de siste 2-3 årene har skygget litt over det som er en ganske fantastisk karriere. Hans manglende vilje til å trene, latterlige lønnskrav og nå hans "friår" med modelloppdrag og veskedesign blir vel kanskje sett på som "uhørt" av enkelte.

 

305 kamper i La liga, Serie A, Tyrkia, Ligue 1 og Premier League med 89 mål er ingenting å kimse av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...