Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Blir 4-1 i dag Daniel ( 2 eller Hatrick), Sæternes 1. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Finnes det no sted på nett man kan se kampene til tv2 sport? Følger med på vg-nett, men det er ikke like spennende... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Hoho, besteforeldrene mine hadde Tv2 sport Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Grrrrrr hater deg Raste... Typisk at vi ikke klarer å score. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Faen, TV2 sport gikk av igjen Tror det er rene overkjørelsen over AAFK, men Enga greier ikke å putte Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) MORTEN BERRE Godt med 3 poeng i 1 kampen Endret 29. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Herlig, herlig Fikk ikke sett kampen selv (i likhet med ganske mange andre), men etter det jeg har skjønt skulle vi hatt mange flere scoringer. Men uansett flott med 3 poeng i første kamp. Liker tabellen nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Bra vi klarte å putte et mål, hadde jo mange sjanser etter hva jeg fikk med meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Mest positive var at Vålernga faktisk spilte fotball i motsetning til hva de har gjort de siste årene, fult fortjent Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 I år tar vi GULL Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 I år tar vi GULL Håhå Vi kjørte over dem og fikk til vårt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Nettopp kommet hjem fra kampen og spist masse varm suppe. Svinekaldt på Ullevaal, men 1-0 varmet. Dritmoro! Det Enga presterte i 1.omgang må være det beste noe lag har gjort i en serieåpning. Vi er fortsatt i mars og gutta spilte i perioder så det gnistra ute på banen. Dette kommer til å bli bra utover i sesongen. Tør påstå at midtbanen har funnet formen allerede, med unntak av Bojan som var rusten, men buldret rundt på banen uansett. Stiller også spørsmålstegn ved Sæternes som virka litt utafor. Og så må Troy få seg noen andre hansker. Fikk hjertet i halsen ved et par anledninger når han var innblandet. 14.000 på stadion er jaggu ikke værst med det drittværet det har vært i Oslo idag. Regn og sur vind hele veien. Tipper mange nøytrale holdt seg hjemme. Klanstribunen Cola (øhhh...Bend-It heter den visst nå) var rimelig full ihvertfall. Bra trøkk i synginga og fin banner-hilsen fra mini-klanen til AAFK-supporterne: "Selv om vi er små, er vi større enn dere" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg savner Arason, neste gråter pga han er borte Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg savner Arason, neste gråter pga han er borte Jeg og, skikkelig ustas at han forlot oss. Amerikaneren kan jo bli like god med tiden. Vi får håpe og vri at vi får en som er like god, om ikke enda bedre Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg liker ikke forandringer, det skal sies. Arason, vil aldri bli glemt. Og ikke minst tabben mot RBK Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Nettopp kommet hjem fra kampen og spist masse varm suppe. Svinekaldt på Ullevaal, men 1-0 varmet. Dritmoro! Det Enga presterte i 1.omgang må være det beste noe lag har gjort i en serieåpning. Vi er fortsatt i mars og gutta spilte i perioder så det gnistra ute på banen. Dette kommer til å bli bra utover i sesongen. Tør påstå at midtbanen har funnet formen allerede, med unntak av Bojan som var rusten, men buldret rundt på banen uansett. Stiller også spørsmålstegn ved Sæternes som virka litt utafor. Og så må Troy få seg noen andre hansker. Fikk hjertet i halsen ved et par anledninger når han var innblandet. 14.000 på stadion er jaggu ikke værst med det drittværet det har vært i Oslo idag. Regn og sur vind hele veien. Tipper mange nøytrale holdt seg hjemme. Klanstribunen Cola (øhhh...Bend-It heter den visst nå) var rimelig full ihvertfall. Bra trøkk i synginga og fin banner-hilsen fra mini-klanen til AAFK-supporterne: "Selv om vi er små, er vi større enn dere" Midtbanen presterer og det er gøy å se. Tror Sæternes kommer til å bli bra, han og Berre viser glimt av spiss par spill som man sjeldent ser i enga. Han er der han skal være, så han er en målscorer og det ser jeg også i dag. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg liker ikke forandringer, det skal sies. Arason, vil aldri bli glemt. Og ikke minst tabben mot RBK Haha, ''å ta en Arason'' er blitt et godt brukt uttrykk^^ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2008 I år tar vi GULL Kan jeg aldri forestille meg. Selv om spillet var bra i dag, så brennes det fortsatt alt for mange sjanser. Dette vil straffe seg. Håper for all del jeg tar feil, men tror ikke vi skal ha så store forventninger etter én kamp. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Er det gjort noen endringer med klanstribunen? mange som snakker om cola-svingen, hva skjedde med vestbredden? der det var kewlt =) Utrolig digg med 3poeng igår, 1-0 aafk er ikke helt bra men 3poeng er 3poeng! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 I år tar vi GULL Kan jeg aldri forestille meg. Selv om spillet var bra i dag, så brennes det fortsatt alt for mange sjanser. Dette vil straffe seg. Håper for all del jeg tar feil, men tror ikke vi skal ha så store forventninger etter én kamp. Alt kan forbedres, tipper at dem har trening på avsluttninger i denne uka 1. omg var visst veldig god fra Enga sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå