Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kommet hjem fra kampen og spist masse varm suppe. Svinekaldt på Ullevaal, men 1-0 varmet. Dritmoro! Det Enga presterte i 1.omgang må være det beste noe lag har gjort i en serieåpning. Vi er fortsatt i mars og gutta spilte i perioder så det gnistra ute på banen. Dette kommer til å bli bra utover i sesongen. Tør påstå at midtbanen har funnet formen allerede, med unntak av Bojan som var rusten, men buldret rundt på banen uansett. Stiller også spørsmålstegn ved Sæternes som virka litt utafor. Og så må Troy få seg noen andre hansker. Fikk hjertet i halsen ved et par anledninger når han var innblandet.

 

14.000 på stadion er jaggu ikke værst med det drittværet det har vært i Oslo idag. Regn og sur vind hele veien. Tipper mange nøytrale holdt seg hjemme. Klanstribunen Cola (øhhh...Bend-It heter den visst nå) var rimelig full ihvertfall. Bra trøkk i synginga og fin banner-hilsen fra mini-klanen til AAFK-supporterne: "Selv om vi er små, er vi større enn dere" :thumbup:

Lenke til kommentar
Nettopp kommet hjem fra kampen og spist masse varm suppe. Svinekaldt på Ullevaal, men 1-0 varmet. Dritmoro! Det Enga presterte i 1.omgang må være det beste noe lag har gjort i en serieåpning. Vi er fortsatt i mars og gutta spilte i perioder så det gnistra ute på banen. Dette kommer til å bli bra utover i sesongen. Tør påstå at midtbanen har funnet formen allerede, med unntak av Bojan som var rusten, men buldret rundt på banen uansett. Stiller også spørsmålstegn ved Sæternes som virka litt utafor. Og så må Troy få seg noen andre hansker. Fikk hjertet i halsen ved et par anledninger når han var innblandet.

 

14.000 på stadion er jaggu ikke værst med det drittværet det har vært i Oslo idag. Regn og sur vind hele veien. Tipper mange nøytrale holdt seg hjemme. Klanstribunen Cola (øhhh...Bend-It heter den visst nå) var rimelig full ihvertfall. Bra trøkk i synginga og fin banner-hilsen fra mini-klanen til AAFK-supporterne: "Selv om vi er små, er vi større enn dere" :thumbup:

Midtbanen presterer og det er gøy å se. Tror Sæternes kommer til å bli bra, han og Berre viser glimt av spiss par spill som man sjeldent ser i enga. Han er der han skal være, så han er en målscorer og det ser jeg også i dag.

Lenke til kommentar
I år tar vi GULL :D

Kan jeg aldri forestille meg. Selv om spillet var bra i dag, så brennes det fortsatt alt for mange sjanser. Dette vil straffe seg. Håper for all del jeg tar feil, men tror ikke vi skal ha så store forventninger etter én kamp.

Alt kan forbedres, tipper at dem har trening på avsluttninger i denne uka :)

1. omg var visst veldig god fra Enga sin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...