knipsolini Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Jeg er veldig fornøyd med Valle, ikke langt unna for meg. Hva skjer forresten med ny stadion? Siste jeg hørte var noe bråk rundt skøytehallen, og så noe bråk om gaven fra Oslo Kommune var lovlig. Har ikke lest noe mer de siste månedene. Braaten er nok dessverre for god, Grindheim kanskje. Men helt enig at vi mangler profiler. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Mener den nye skal ha plass til 18k noe jeg syns er fint. For min del kan vi holde oss til Ullevaal en liten stund til, har nemlig gangavstand dit. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Hvor stort skal stadionet være? Og hvordan skal man greie å fylle det når Ullevaal sjeldent er mer enn halvfullt? Se på tidlig tall, men rundt 17-18k med mulighet for utbygging til 20-22k høres ikke helt dumt ut. Ullevåll er nå sjeldent mer enn halvfullt. Altså har vi rundt 11k vanligvis? Da er det ikke mye som skal til for å ha fullsatt stadion, om stadion rommer 17-18. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 ny stadion VÅR stadion stadionen en ny stadion Egen stadion ny stadion ny stadion Herre min hatt. Har dere alle hatt samme, elendige norsklærer? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 et stadion - stadionet - stadioner - stadionene Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Alle sammen staver lekegrind feil. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Trodde det var leikegrind. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Tror jeg aldri har skrevet stadion noen gang på skolen, så jeg har vel aldri fått rettet det opp. Hadde nok fått det riktig om jeg hadde blitt spurt, men det er så slitsomt å måtte legge til "tt" hele tiden... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Herre min hatt. Har dere alle hatt samme, elendige norsklærer? Det eneste jeg fikk ut av å lese stadion så mange ganger er at selve ordet stadion nå ser klønete ut. Forøvrig første gang jeg har sett noen i denne tråden påpeke skriveleifs. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Gjesp. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Hvor glad jeg er når Martin Andresen forsvinner etter sesongslutt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Nå skal vi sikre oss ett poeng! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Ja. dette gikk til faens. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 En 4. plass i TL ser betydelig sterkere ut enn en 7. plass. Synd ingen i VIF er i stand til å forstå det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Fillern. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Tipper det sitter noen forbanna folk i Fredrikstad akkurat nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Elendig kamp, osv... Bla, bla, bla! Gull i 2013 er ikke utenklig. OGS fikk det til i Mølde... En 4. plass i TL ser betydelig sterkere ut enn en 7. plass. Synd ingen i VIF er i stand til å forstå det. Kunne ikke vært mer enig. :/ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 For min del betyr seier på søndag mer enn en 4 plass. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Seier på søndag er alt som betyr noe akkurat nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Det er det eneste som kan "redde" restene av sesonge. Total seier til Søndag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå