Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Gull! Hva tror du folk husker om 50 år? At VIF vant serien i jubileumsåret, eller at folk begynte å bygge på Valle det samme året…? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Håper han kommer tilbake etter låneperioden og at han blir brukt riktig av den nye treneren. Trodde Pusic gikk gratis til FFK jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Jeg trodde også at han gikk permanent. Han gikk jo ut og kritiserte VIF litt i kampintervjuet etter at han scoret sist. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Men med byggestart på Valle så hadde i hvertfall ting skjedd! Slik som det ser ut nå tror jeg vi kan feire hundreårsjubileum med seriegull og tohundreårsjubileum med åpning på Valle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Lov å drømme, men tror ikke vi ender opp med en dritt. Blir litt for mye å forlange seriegull i første sesong med han nye treneren. Sånn sett hadde det vært greit om Martin fikk en siste sesong der han beholdt de beste spillerne og samtidig kjøpte noen nye og gode. Da hadde vi vært utfordrere. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Med tanke på jubileum og alt det der; dersom dere måtte velge, hva vil dere helst ha til neste år: Byggestart på Valle eller seriegull? Nesten byggestart. Med tanke på jubileum så er nok seriegull kulere. Men behovet for ny stadion er mye større. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Ja, ser at han har gått permanent. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Med tanke på jubileum og alt det der; dersom dere måtte velge, hva vil dere helst ha til neste år: Byggestart på Valle eller seriegull? Byggestart på Valle. VÅR stadion, hvor VI bestemmer føler jeg er viktigere enn et enkelt seriegull. Seriegullet er kult å se tilbake på, stadion blir et sted for opplevelser og nye seriegull. Ikke bare et fordums minne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvor stort skal stadionet være? Og hvordan skal man greie å fylle det når Ullevaal sjeldent er mer enn halvfullt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvor stort skal stadionet være? Hvor mange bor det i Oslo? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Hvor stort skal stadionet være? Hvor mange bor det i Oslo? Var det et retorisk spørsmål? Det bor rundt 650 000 i byen Oslo. Om vi regner med hele Stor-Oslo, da er tallene nærme halvannen millioner. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, men da har du svaret på hvor mange stadionen skal ta. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, men da har du svaret på hvor mange stadionen skal ta. Det sier meg ingenting. Har knapt vært 12k på de siste hjemmekampene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Det er vel mer interessant å se på tidligere publikumstall enn bare innbyggertall? Spesielt med Oslo er at majoriteten har vokst opp andre steder i landet og verden, så det kan ikke sammenlignes med Bergen og Trondheim. Men jeg håper at en ny stadion i "Vålerenga-land" vil tiltrekke et større publikum. Og med den befolkningsveksten vi har i Oslo og Stor-Oslo, bør stadion ha plass til 20 000, med mulighet for utbygging. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Tog an ikke, Pat. Bedre å ha et fullsatt stadion på 15k enn et på 25k som er halvfullt i 12 av 15 hjemmekamper. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Egen stadion på riktig side av elva hjelper nok mye. Ullevål er værst. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Forsåvidt enig i det, men jævlig surt om det må bygges ut et par år etter at den ferdig. Lerkendal har plass til nesten 22 000, Brann Stadion 17 000 og Viking Stadion 16 600. Vi som hovedstadens eneste eliteserielag bør ha langsiktige ambisjoner om å jevnlig fylle stadion med plass til 20 000. Men dette har vel forhåpentligvis blitt bestemt for lenge siden, så kanskje ikke så mye å diskutere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Skulle ønske de hadde bygd på Stubberud. Hadde lett skaffet meg sesongkort. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ville nok siktet på noe rundt 22 000. Med resultater, ny stadion og 14 lag i TL kommer tilskuertallene til å stige. Spesielt dersom man følger min plan om å skaffe seg profiler igjen. Nytt forsøk: Hirschfeld Larsen - Muri - Gonzalez - Thomassen Ogude - Grindheim Braaten - Fellah - Fredheim Holm Børven Resten: Kongshavn, Nordvik, BDH, Næss, Solli, Akinyemi, Hæstad, Ahmed, Bojan, Berre, Chuma, Samuel Endret 4. november 2012 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå