PatSharpX Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Deilig med seier, nå er det bare å glede seg til LSK-kampen! Ja, gleder meg som en unge. Hausingen startet jo på tribunen i dag Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Tramp tramp tramp på en fugl! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Å slå Tromsø er en god prestasjon av Vålerenga. Herlig!! Ser ut til å bli en anstendig avslutning. Før Lillestrøm er det Sogndal. Ikke lett det. Hadde en jobb på Martins i Lillestrøm for kort tid tilbake og mistrivdes voldsomt. Pga den negative opplevelsen(av å bare være der) håper jeg Enga banker LSK 5-0 . Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Grøss, høres ut som jobben fra helvete. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Herman Stengel vil til oss. 17 år gammel, ett år igjen av kontrakten, Stabæk klar for Adecco, og Petter Belsvik skal ha 7-8 millioner for han. Hvor fjern går det an bli? http://www.tv2.no/sport/fotball/stengel-vil-til-vif-stabaek-krever-sjuaatte-millioner-3912065.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Aldri hørt om han (sånn bortsett fra VPG-saken). Hva slags spiller er han? Noe VIF trenger? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 For ca. ett år siden ble han hyllet som et stort talent. Vet ikke så veldig mye mer, men han kan holde seg der han her. Han får ikke sette sin fot i en VIF-drakt før han bytter navn. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 Han er teknisk god, rask, godt blikk, strør gode pasninger og står på 100%.. Som andre unge spillere er han litt veik og han prøver ofte veldig hardt. Utifra det jeg har sett ville han vært et fint tilskudd til oss. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 http://youtu.be/FJgqDgFjgwQ 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 Husker godt "kaos-tifoen" på Åråsen. Konfetti og bluss er dårlig kombo! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 Gleder meg noe sinnsykt til matchen. Selv om sesongen er over for vår del i år, gjenstår en av de feteste kampene. Her bør alle kjenne sin besøkelsestid. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 10 dager igjen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Har kost meg med klassiske Vålerenga videoer på youtube idag, og funnet ut hva jeg virkelig savner med klubben; profiler. Vi har hatt så mange stilige spillere opp igjennom tidene, mens vi nå sitter igjen med Nordvik, Larsen og Børven. Det er så kjedelig når laget består av leiesoldater som Gonzalez, Diamanka, Suleiman etc. som har lønnsslippen som sitt eneste forhold til klubben. Spesielt etter å ha hatt spillere som Panzer, Dos Santos, Berre og Hovi med flere. Foreslår dette som vårt 100års jubileumslag til neste år: Hirschfeld Larsen - Muri - Gonzalez - Thomassen Hæstad - Grindheim Fellah Braaten - Carew - Anene Trener: Kjetil Rekdal Vet at jeg snakker "in the heat of the moment", men jeg har så lyst til å føle på hvordan det er å være skikkelig supporter igjen. Dere kan si hva dere vil, "samme hvem som spiller så lenge vi kroner 100 år med gull", men personlig har jeg og kommer jeg til å ha mye bedre minner fra årene 2004 og 2010 enn det jeg har fra gullet 2005. Sleng med kvalikken i Valhall mot Sandefjord der også. Gull er fantastisk og selvfølgelig håper jeg på det edleste metallet i 2013 jeg også, men hvorfor ikke få begge deler. La 2013 bli den beste sesongen for Vålerenga noensinne! Endret 1. november 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Jeg orker ikke Carew, kommer aldri til å gå bra. Berre på topp 10/10 ganger foran Carew. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Selvsagt med prestasjonsbasert kontrakt. Kan ikke forstå Carew dersom han heller ønsker å "ta et friår" enn å avslutte karrieren med 100 års jubilé for hans første profesjonelle klubb. Jeg så han i West Ham. Det er ikke slik han burde ende karrieren sin. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Carew gidder ikke mer, det ser alle. Han er lei av å spille fotball, han er fornøyd med det han har oppnådd. Ingen profesjonell person tar "et friår", det Carew rett og slett sier er "jeg har hatt en lang karriere, jeg har masse penger, nå legger jeg opp". Jeg er villig til å sette penger på dersom Carew spiller for en klubb igjen så blir det for Lørenskog i 4. divisjon, eller noe sånt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10062957 Det må vel være tull? Lo godt når Henning Berg, som ble sparket av LSK, ble manager for en relativt stor klubb i England, nesten like latterlig at Crystal Palace angivelig skal ønske Martin Andresen som heller ikke at noen stor suksess i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Martin Pusic er 4 scoringer unna å bli toppscorer i Tippeligaen. What the hell is this shit? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Håper han kommer tilbake etter låneperioden og at han blir brukt riktig av den nye treneren. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. november 2012 Rapporter Del Skrevet 3. november 2012 Med tanke på jubileum og alt det der; dersom dere måtte velge, hva vil dere helst ha til neste år: Byggestart på Valle eller seriegull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå