osse-mon waits for alice Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Men hvem? Det er lett å si at "vi vil ha en annen" - Hvem vil vi ha? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Uvist, vet ikke hvem som er tilgjengelig. Men har jo vært interesse for Høgmo ser jeg, kunne jo vært noe, men han blir vel mest trolig ny landslagstrener. Og jeg tror ikke en Drillo retur til Enga er det riktige valget. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 For guds skyld, ikke Drillo! 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Drillo og Carew. Du hørte det her først. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Then I fear seppuku is the only solution! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Martin ferdig ifølge VG. Blir ut sesongen. Egentlig den beste løsningen, likte at man beholdte han i sommer og heller brukte/bruker tid på en erstatter som passer inn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Lurer veldig på hvem som skal ta over. Høgmo kanskje? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Drømmer om Deila. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Drømmer om Deila. Ryktes om Høgmo, Deila eller Rekdal. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Håper bare jobben blir gjort grundig... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Høgmo er vel kanskje mest sannsynlig, jeg ser ingen grunn til at Deila skal komme til oss. Må nesten si det; endelig er "Prosjekt Martin" over. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Liker ikke Høgmo, aldri gjort, så skeptisk til det. Deila liker jeg, men det er nok ganske usansynnelig. Rekdal er Rekdal, hadde vært fint det, men hadde kanskje vært bedre med noe nytt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Høgmo har vel sagt at han skal ta pause fra fotballen for å studere? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Sa vel at han kunne ha en trenerjobb hvis det lot seg kombinere. Så spørs det om det kan la seg gjøre i VIF, Høgmo ble vel utbrent i RBK å. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Hva med Trond Sollied ? Endret 15. oktober 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Garantert at Høgmo er den personen "De har hatt kontakt med" som ikke ble noe av. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Steinar Nilsen? Da gir jeg opp. Alt annet enn han. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 At Martin forsvinner er greit nok, men jeg jubler ikke før jeg får se hvem erstatteren hans er. Høgmo bør vi holde oss lang unna, for vi trenger å videreføre det Martin har gjort bra. Jeg digger Rekdal, men han og hans stil er ikke noe vi trenger akkurat nå. Been there, done that, vi trenger noe nytt. Ronny Deila er min soleklare favoritt. Spiller ganske lik fotball, utvikler unge talenter, er flink til å kjøpe spillere og er akkurat passe streng/snill. Tror han har kontrakt ut neste sesong i Godset, så det skal være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå