Patrick123 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva skal vi med Messi, vi har jo Muri! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hjelp... Nå må vi prøve å ta tilbake kontrollen på kampen. Forsvaret klarer ikke det presset her 20 minutter til. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ikke si at Pusic skal putte i det +85. minutt for fjerde gang på rad... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Børven bør på landslaget. Den norske spissen med flest mål i TL.. Hvor er Bojan? :s Er spent på om dette blir 3 eller 1 poeng - Dette er skummelt! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det bare klansfolk på tribunen? HERLIG å høre på! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hjelp... Nå må vi prøve å ta tilbake kontrollen på kampen. Forsvaret klarer ikke det presset her 20 minutter til. Jo, i 20 minutter klarte de det Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 YESS! Herlig første, godt jobba av forsvaret i 2.omgang for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Deilig med seier. Fellah var rå i førsteomgangen. Fuck Drillo. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Børven bør på landslaget. Den norske spissen med flest mål i TL.. Hvor er Bojan? :s Er spent på om dette blir 3 eller 1 poeng - Dette er skummelt! Syns dessverre ikke Børven var god i dag, flott med straffemål, men gjorde ikke stort utenom det. Bojan hadde karantene for gule kort. Deilig med seier! Vi burde nok ha avgjort kampen tidligere med minst tre store sjanser, men gutta har ikke vondt av å krige litt. Fellah fortsatt fantastisk offensivt, ellers må forsvarsfirer og Lars H. få mye creds. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fuck drillo, ja! Hardt! Also: Veigar Pall Smultbolle kalles TOPPSPISS! http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article252550.ece Fellah var konge i dag. Norges beste midtbanespiller! Han har flest assists i TL, med 9 (sammen med storflor) og spiller KNALLGODT! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skjønner ikke hvorfor dere har så lyst at egne spillere skal på landslaget på død og liv? Selv vrir jeg meg i angst de få gangene Drillo tar ut Molde-spillere, hver gang de har vært på landslagssamling mister de totalt formen. Alt Drillo står for er så bakstreberskt som det kan bli, jo færre innenlands proffer som får sjansen jo bedre, snart er vi kvitt ham uansett. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kontrakten til Fellah går ut etter neste sesong, og kan ikke se for meg at han skriver ny kontrakt. Så nå handler det egentlig bare om å få mest mulig for han til jul. Men det er vel sant som du sier, det er vel ingen offensive spillere som har godt av å spille for Drillo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Er det bare klansfolk på tribunen? HERLIG å høre på! Vi hørtes godt på tven også, det var bra. Fin den "kom igjen enga" som varte i over 10min! Tifo: I pausen 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Var herlig å høre på klanen Glad for poeng. Håper vi klarer 4.plassen, selv om vi burde kjempe om medalje. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Blir mye Vålerenga denne uken gitt. Bortetur til Fredrikstad i går, Hockeykamp mot Sparta på torsdag, så Ullevaal på fredag! Er man supporter så er man supporter. Skal jeg forvente at gutta på banen skal gi alt kan ikke jeg være noe dårligere 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 God instilling! Frykter det ikke blir så lett til fredag Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan folk gi faen i å kalle oss en "sterk motstander". Det gir bare prestasjonsangst. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan vi ikke bare score? Bruker gutta apple maps? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Da kan vi bare håpe at vi blir kvitt MA til neste sesong. http://fotball.aften...ticle253264.ece Jeg vet om flere som har droppet å gå på kamper de siste månedene pga han. Endret 10. oktober 2012 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er så lunkent å ikke dra på kamp på grunn av noe slikt. Hvis det er tilfellet må man hvert fall få fram at det er en markering. Men, ja, ser slik ut. MA er en perfekt type/person for Vålerenga, men funker tydeligvis ikke så bra som trener. Liker ikke å måtte si det, men tror vi hadde gjort det bedre med en annen trener. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå