Olum Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Generell lynsjing av dommere etter hvert bidige tap er en uting. Det var heller ikke Edvartsen som var avgjørende for at vi tapte på Lerkendal. Men når det kommer til akkurat denne fyren, så bør det stilles store spørsmålstegn. Greit nok at fotball og hockey er to forskjellige sporter, men her er hatet universalt. Edvartsen hater Vålerenga og alt det står for, noe han også er raskt ute til å rope høyt om. At han da kan ta meg seg tapet til sitt eget lag inn i kampen han er dommer i dagen etterpå, er rimelig på trynet. NFF er jo relativt inkompetente, så de lar han jo bare holde på. Edvartsen selv burde virkelig sette seg ned og ta en runde eller to med seg selv, og spørre spørsmålet: "er det en interessekonflikt at jeg er trener i Storhamar Dragons og samtidig Tippeligadommer?" Jeg vet ikke hvor oppegående denne fyren egentlig er, men jeg tviler likevel på at han landet på konklusjonen om at det ikke er noe problem. Det er snarere en drømmesituasjon for Edvartsen. Her kan han rævkjøre klubben han hater, og det beste av alt, NFF løfter ikke engang fingeren. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Godt å se at vi kan spille angrepsfotball igjen til en forandring, forsvaret er dog like svakt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Tro om keeperbyttet etter 3 sekunder er Martins forsøk på mindgames? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Er jo for at Kongshavn skal få spille i 2.div i morra. Lars var uansett skada. Latterlig at folk kritiserer dette. Man følger reglene, skyld heller på dem. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg forstår ikke at Langli stiller spørsmål ved om dette var etisk riktig og fair play? Dette er helt 100% innenfor regelverket, hva er problemet da? Da er det uetisk å la være og spille med en "halvskadet" spiller slik at han kan vile til en senere kamp. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Merkelige greier ja. Vi ofret noe i dag for å stille styrka i morgen, helt naturlig for meg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Litt morsomt å se hvor mye oppstyr det ble av keeperbyttet vårt. Snakker om fordelen vi får ved å være "unfair", mens vi må spille med 2. keeperen i tippeligaen og bruker opp et bytte, etter at Prica ustraffet voldtok Lars sist helg. Det hadde vel blitt en bisetning om det var Hønefoss som gjorde som oss. (Vi hater alle, alle hater oss...). 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Det er jo innenfor regelverket. Det samme gjelder den corneren RBK brukte mot et lag her tidligere. Det blir i en gråsone, og litt kjedelig for de andre lagene i andre divisjonen. Det samme gjelder å dra på seg gule kort i cup/CL med vilje, slik real madrid gjorde her et år. Det er jo ikke imot reglene, men det blir litt shabby likevel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Nja, å dra på seg kort med vilje er vel strengt tatt mot reglene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Å drøye er imot reglene, noe man får en straff for. Å få gule kort med vilje er dermed ulovlig i den forstand at man gjør noe ulovlig for å få kortene, ikke fordi man med vilje får de. (eller var , reglene i Spania er blant annet endret nå) Knotete skrevet, men dere skjønner sikkert. 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 ... Tror gjerne du kan forklare offsideregeln i samme slengen altså. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Noen som skal til Frækstad i morgen? Vi blir en fin gjeng hvert fall som tar buss fra Bohemen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Noen som kan forklare meg hvordan Fellah ikke kan bli tatt ut til landslaget? Nå er jeg ikke helt objektiv, men landslagets midtbane er langt fra god, og skriker etter kvalitetene til Fellah. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Du har nok dessverre helt rett. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skulle fått Carew inn da, han er jo alltid i boka til gode gamle Drillo. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det var nok nære på, selv om Carew ikke har spilt fotball på en del måneder! Vedder på at Fellah spiller sin livs kamp i kveld, mens landslagsgutta Bjørn Helge Riise og Henning Hauger må bruke høsten på å kjempe for å beholde plassen i tippeligaen... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Berre på landslaget, lalalalalaa! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fellah på landslaget, lalallala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå